- Hirdetés -

Ördög Nórát látták a legtöbben

|

A celebes toplista szereplőit fele-fele arányban adják az RTL és a TV2 sztárjai, de az élbolyt az utóbbiak uralják. Az első helyet is egy TV2-s híresség, Ördög Nóra foglalja el, ami azt jelenti, hogy két év után történt helycsere az élen.

Tavaly nézettség szempontjából nagyon jó éve volt a TV2-nek. Kérdés, hogy ezt mennyire tükrözi vissza a celebnézettséges lista. Nos, ha „darabra” nézzük, akkor meglepően kiegyensúlyozott eredményt kapunk. A top 25-be – a holtversenyek miatt – most 37-en jutottak be. Közülük 18-18 képernyőst adott a TV2 Csoport és az RTL Magyarország, valamint egyet a Viasat 3, azaz az Antenna Entertainment. Ugyanakkor a celebes nézettségi lista a TV2 előretörését mutatja, mert a televíziónál dolgozó hírességek felülreprezentáltak a lista élmezőnyében. Eleve az első öt helyen csak a csatornacsaládhoz tartozó celebeket láthatunk, illetve a top 10-et nézve kilenc-három arányban vezet a TV2.

Fontos megemlíteni, hogy ez a toplista nem egyenlő a tévés képernyősök listájával, a korábbi évek gyakorlatának megfelelően ugyanis a hír-, a magazinműsorok arcait nem soroltuk a celebek közé. Velük együtt egész más lenne a sorrend, hiszen naponta képernyőn lévő műsorokról van szó, így az összesített nézőszámuk meglehetősen magas. Például 2023-ban az összes RTL Híradó kumulált elérése 6,54 millió, a Tényeké 6,5 millió fő volt. A Reggeli és a Mokka pedig nagyjából 3,5-3,5 milliós elérést mutatott fel.

A korábbi években általában nem volt sok párhuzam a bulvárcímlapokon legtöbbször feltűnő hírességek és a nézettségi celebtoplista között. Ez a hagyomány az idén sem szakadt meg. Mindössze heten vannak azok, akik mindkét összeállításban helyet kaptak. Demcsák Zsuzsa, Tóth Andi, Tóth Gabi, Curtis, Majka, Marics Peti és Rácz Jenő tartozik a duplázók közé.

Az idén a nézettségi toplistán trónfosztás történt, ugyanis amíg a korábbi két évben Till Attila állt az élen, addig 2023-ban Ördög Nóra produkálta a legmagasabb, 6,3 milliós összesített elérést. Az újdonsült listavezető párhuzamosan több produkcióban is helyet kapott, ezek közé tartozott az Ázsia Expressz, a Dancing with the Stars, a Séfek séfe és az Újratervezés. Ebből az első három kimondottan magas nézettséggel futott.

A celebes nézettségi toplista élén általában olyanok szerepelnek, akik több műsorban is helyet kaptak. Két-három jó nézettségű produkcióval azért egész szép nézőszámot lehet összegyűjtögetni. Ezért is nagy szó, hogy tavaly Kasza Tibi egymagában a Szerencsekerékkel 6,1 milliós nézőszámot hozott össze, amivel a második helyen végzett.

A hatmillió feletti elérésű Ördög Nóra, Kasza Tibor kettőst 5,8-5,9 milliós nézőszámmal Majka, Pápai Joci és Till Attila követi. A Majka–Pápai duó a Sztárban sztár leszek és a Zsákbamacska révén érte el ezt a nézőszámot. Apró érdekesség, hogy az utóbbi hat epizódját nem ők, hanem Rózsa György vezette, amivel önmagában 2,7 millió nézőt ért el. Ezzel ugyan nem került be a top 25 celeb köré, de nem sokkal maradt le. Lékai-Kiss Ramóna a lista ötödik helyén 5,6 milliós nézőszámot produkált, olyan műsorokkal, mint A nagy Ő, a Dancing with the Stars és a Sztárban sztár.

Az RTL-es celebek közül Nádai Anikó produkálta a legerősebb, 5,3 milliós elérést, többek között a Házasodna a gazdában és a Reggeliben is szerepelt. A csatorna második legtöbbet látott celebje Istenes Bence volt a The Voice, valamint a Tippelj és vidd el! révén, ami közel 5,1 millió nézőt hozott neki. Még az RTL-nél maradva, kicsivel az ötmillió feletti szintet hozta Curtis és Rácz Jenő is. Előbbi a The Voice-szal, a Nyerő párossal és egy adásnyi Sztárboxszal, Rácz Jenő pedig a Konyhafőnök és a Sztárbox révén.

 

*2023

**Az adott hírességhez tartozó műsorok adott csatornán futó epizódjainak 1 perces elérése (1+reach) 2023. január 1. és 2023. december 31. között 4+ célcsoport körében, ebbe beleértve TVS-adatokat is.

Forrás: Nielsen Közönségmérés/RTL Magyarország

 

Heszler Róbert

Az elemzés teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...