- Hirdetés -

A Cápák és a Tények az élen

|

A kereskedelmi célcsoportnál a Cápák között, a teljes lakosságnál a Tények volt a mögöttünk álló hét legnézettebb műsora. Az RTL-nek bejött Az ugrás, a TV2-nek a Kincsvadászok. A „… szomszéd tehene” és a Mutasd a hangod című produkciók viszont továbbra is gyengén teljesítettek.

A 8. héten egészen hasonlóan alakult a nézettségi verseny, mint egy héttel korábban. A 7. hetinél kisebb előnnyel, de az RTL nyert főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél. Minden más területen, így az esti sávban és a teljes lakosságnál, továbbá teljes napon mindhárom nagy célcsoportnál a TV2 produkált magasabb heti közönségarányt. Az egyes esték terén sem történt nagy átrendeződés, azaz hétfőtől péntekig a TV2-é volt a főműsoridő, szombaton és vasárnap az RTL végzett az élen. Ez a 18-49 és 18-59-es korosztály mellett a teljes lakosságra is igaz volt.

A TV2 Csoport azonban még így is minden összevetésben az RTL Magyarország előtt végzett. A 18-59 éveseknél, főműsoridőben ugyan csak 0,3 százalékpont volt a két portfólió közötti különbség, de ott is a TV2 Csoport javára (TV2 Csoport: 23,7%, RTL Magyarország: 23,4%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 8. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 14,3 10,4
RTL 12,1 12,1 11,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 8. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9 11,8 8,5
RTL 7,2 7,2 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,1 25,3 22,4
RTL Magyarország 18,6 16,4 17,9
AMC Networks 6,3 5,6 6,5
MTVA 5,0 8,8 4,0
Network4 3,9 5,0 2,6
Paramount Global 3,7 3,0 4,6
Antenna Entertainment Group 3,1 2,7 3,0
Warner Bros.Discovery 2,8 3,3 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,1% / 12,3% (14,9% / 13,2%)
Tények Plusz – 11,4% / 10,2% (11,4% / 10,5%)
Szerencsekerék – 12% / 11,7% (11,1% / 10,7%)
Kincsvadászok – 14,8% / 15,2% (14,3% / 13,3%)

RTL
Híradó – 17,6% / 16% (17,7% / 15,5%)
Fókusz – 13% / 12,4% (13,2% / 12,4%)
Az ugrás – 12,2% / 11,5% (14,9% / 14,4%)
A mi kis falunk – 8,1% / 6,8%
… a szomszéd tehene – 5,9% / 4,6% (6,9% / 5,8%)

Ahogy a fentiekből látható, a két kereskedelmi célcsoportnál nagyon elhúzott az RTL Híradó a Tényektől. A 18-49 éveseknél 3,7 százalékpont, a 18-59 éveseknél 3,5 százalékpont volt a két hírműsor közötti differencia. Ugyanakkor a teljes lakosságnál még így is a Tények ért el jobb heti átlagot, méghozzá 20,4 százalékot, az RTL Híradó 19,1 százalékával szemben.

A nyitó héthez képest kicsit csökkent Az ugrás heti share-je, de igazából az új vetélkedő korábbi hetét az első adás húzta fel nagyon. A napi adatok alapján a 8. héten egész stabilan teljesített Az ugrás. A 18-49 és a 18-59 éveseknél is fej-fej mellett voltak a Szerencsekerékkel.

A „… szomszéd tehene” című sorozatnál viszont fájdalmas döntést kellett hoznia az RTL-nek, keddtől Az ugrást követő sávban A mi kis falunk ismétléseit tűzték műsorra és csak késő este került képernyőre az új sorozat. A „… szomszéd tehene” hétfői adása a 18-49 éveseknél csak 44 ezres nézőszámot produkált. Ez lehetett az utolsó csepp, hiszen a korábbi héten még 71 ezer volt az átlagos nézettsége és már az sem számított erősnek. A „…szomszéd tehene” egyébként a katasztrofális keddi nézőszámot követően (11 ezer néző, 1,5% share a 18-49 éveseknél) a többi nap már magára talált, a pénteki epizódot a késői kezdés ellenére is 69 ezren nézték a 18-49 évesek közül. Azaz péntekre még egy rosszabb idősávban is majdnem elérte a korábbi heti átlagát.

A TV2-n a Kincsvadászok továbbra is jól teljesített, sőt még javítani tudott a korábbi héthez képest. Gyakorlatilag már most borítékolható, hogy ebből újabb évadot is rendelnek. A vasárnapra átpakolt Mutasd a hangod című műsorukra pont az ellenkezője lehet az igaz. A 18-49 éveseknél csak 6,5 százalékos, a 18-59 éveseknél 7,4 százalékos, a teljes lakosságnál 10,8 százalékos közönségarányt ért el a produkció.

Az RTL-en A mi kis falunk új epizódja és a Cápák között a megszokott erős közönségarányokkal örvendeztette meg az RTL vezetőségét. Az előbb említett három célcsoportnál A mi kis falunk 16,2 százalékos, 17,6 százalékos és 16,4 százalékos közönségarányt hozott össze. A Cápák között pedig 18,8 százalékos, 18,2 százalékos és 16,5 százalékos eredménnyel zárt.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsora címet is a Cápák között nyerte, 284 ezres és 399 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál a Tények, annak is a pénteki adása volt a legnézettebb, miután 776 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 399 769 18,2
A MI KIS FALUNK RTL 363 691 17,6
HÍRADÓ RTL 322 583 22,0
KINCSVADÁSZOK TV2 282 646 16,3
FÓKUSZ RTL 270 448 15,8
SZERENCSEKERÉK TV2 265 240 13,8
TÉNYEK TV2 251 520 16,6
AZ UGRÁS RTL 247 614 12,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 215 505 12,5
FÓKUSZ PLUSZ RTL 207 005 11,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 776 226 22,7
HÍRADÓ RTL 731 502 21,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 725 620 16,5
A MI KIS FALUNK RTL 677 490 16,4
SZERENCSEKERÉK TV2 663 153 16,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 620 745 16,4
KINCSVADÁSZOK TV2 603 557 18,5
AZ UGRÁS RTL 509 807 12,7
FÓKUSZ RTL 504 072 13,2
MUTASD A HANGOD! TV2 473 712 10,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 284 911 18,8
A MI KIS FALUNK RTL 227 277 16,2
KINCSVADÁSZOK TV2 211 318 17,1
HÍRADÓ RTL 192 822 19,8
SZERENCSEKERÉK TV2 182 112 14,1
AZ UGRÁS RTL 164 896 12,2
FÓKUSZ RTL 163 645 14,2
TÉNYEK TV2 145 209 14,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 132 855 11,6
UEFA EURÓPA KONFERENCIA LIGA M4 SPORT 128 885 10,5

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...