Az Artvertising az újabb tendergyőzelemmel összesen 6 márka BTL kommunikációján dolgozhat, ezek a Pepsi, a Szentkirályi, a Theodora, a Schweppes, a Lipton és a Guarana.
„Már az év végén az egész ügynökség ezen a tenderen dolgozott, és a siker érdekében az évünk kezdete is a szokásosnál pörgősebben alakult. De az eredmény a kemény munkát igazolja. Az egész team beleadott apait-anyait, mindenki beletette a kreativitását és a kompetenciáját, de hatszorosan megérte” – árulta el Nagy Gergely az Artvertising ügyvezető-tulajdonosa.
A csapat természetesen tisztában van vele, hogy az igazán kemény munka most kezdődik, hiszen a megnyert márkák a nyári időszakban lesznek aktivitásuk csúcsán. Fesztiválok, bulik, sport- és egyéb rendezvények érik majd egymást. Az ügynökség így nem nagyon dőlhet hátra, teljes erőbedobással készülnek már most, hogy mind a 6 márkán bizonyíthassanak és minőségi megoldásokkal tehessék ügyfeleik számára eredményessé az idei évet.