- Hirdetés -

Ilyen nézettséggel debütált az RTL új sorozata

|

Vasárnap mutatták be lineárisan is az RTL új heti sorozatát, A renitenst. A teljes portfóliókat nézve minden összevetésben a TV2 Csoport nyerte a hetet. Az RTL-TV2 viszonylatában pedig célcsoporttól és napszaktól függött, hogy melyikük ért el jobb eredményt.

A 9. héten alapvetően a korábbi héthez hasonlóan alakult a nézettségi verseny. A 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben az RTL nyerte a hetet, előbbieknél 0,7 százalékpontos, utóbbiaknál 1,5 százalékpontos előnnyel. A többi bontásban továbbra is vezet a TV2, így főműsoridőben a teljes lakosságnál, valamint teljes napot nézve a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is.

A komplett portfólióknál viszont minden téren a TV2 nyerte a hetet. Bár a 18-59 éveseknél és főműsoridőben minimális, 0,2 százalékpontnyi differencia volt csak a két nagy csatornacsoport között (TV2 Csoport: 23,9%, RTL Magyarország: 23,7%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 9. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 14,7 10,6
RTL 12,6 12 11,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 9. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 12,1 9
RTL 7,5 7,2 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,2 25,4 22,7
RTL Magyarország 18,1 16,0 17,2
MTVA 6,0 9,7 4,9
AMC Networks 5,8 5,1 5,9
Paramount Global 3,7 3,2 4,7
Network4 3,5 4,7 2,2
Antenna Entertainment Group 3,2 2,7 3,0
Warner Bros.Discovery 2,4 3,0 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,4% / 12,5% (14,1% / 12,3%)
Tények Plusz – 10,9% / 9,6% (11,4% / 10,2%)
Szerencsekerék – 11,4% / 11,4% (12% / 11,7%)
Kincsvadászok – 16% / 15,8% (14,8% / 15,2%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,5% (17,6% / 16%)
Fókusz – 12% / 10,9% (13% / 12,4%)
Az ugrás – 14% / 12,5% (12,2% / 11,5%)
A mi kis falunk – 8,9% / 7,6% (8,1% / 6,8%)
… a szomszéd tehene – 5,9% / 5,6% (5,9% / 4,6%)

Heti átlagot nézve az RTL Híradó 3-3 százalékponttal előzte meg a Tényeket a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. A teljes lakosságnál pedig a Tények vezetett kereken 2 százalékponttal (Tények: 20,7%, RTL Híradó: 18,7%). Az RTL vetélkedője, Az ugrás a kereskedelmi célcsoportnál a Szerencsekerék elé verekedte magát. A TV2-s Kincsvadászok pedig tovább erősödött és nem volt számára ellenfél A mi kis falunk ismétlése.

Az RTL három saját gyártást is tartogatott a hét utolsó két napjára, közülük A mi kis falunk új része és a Cápák között a megszokott jó eredménnyel nyerte a műsorsávját. Vasárnap mutatták be A renitens című új RTL-es sorozatot, ami a 18-49 éveseknél 13,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,3 százalékos, a teljes lakosságnál 13,9 százalékos közönségaránnyal debütált. Kevesebben nézője volt, mint a Cápák közöttnek, de például nézőszám terén – a 18-49 éveseknél – közel járt A mi kis falunkhoz. Összességében jól kezdett A renitens, különösen annak fényében, hogy az RTL+-on sokan már láthatták az első részeket.

A hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között volt, 263 ezres és 379 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál a Tények, annak is a csütörtöki adása vonzotta a legtöbb – 725 ezer – nézőt. A 18-49-es toplistára bejutott ugyan a 10. helyen a Forma-1 idénynyitó futama, de ennél sokkal erősebb eredményeket szokott hozni a verseny. Talán nem kommunikálták kellően hatékonyan azt, hogy rendhagyó módon szombaton volt a futam.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 379 605 17,7
A MI KIS FALUNK RTL 378 726 17,7
A RENITENS RTL 334 444 15,3
HÍRADÓ RTL 323 553 17,7
AZ UGRÁS RTL 301 706 15,0
KINCSVADÁSZOK TV2 283 211 17,6
SZERENCSEKERÉK TV2 245 587 12,3
TÉNYEK TV2 243 593 13,5
FÓKUSZ RTL 223 547 12,8
MUTASD A HANGOD! TV2 213 353 10,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 725 097 22,1
HÍRADÓ RTL 719 637 21,6
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 703 906 16,0
A MI KIS FALUNK RTL 692 581 16,4
KINCSVADÁSZOK TV2 653 171 21,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 649 953 17,4
SZERENCSEKERÉK TV2 639 164 16,0
MUTASD A HANGOD! TV2 597 105 13,7
A RENITENS RTL 581 063 13,9
AZ UGRÁS RTL 576 361 14,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 263 599 17,6
A MI KIS FALUNK RTL 223 394 15,2
HÍRADÓ RTL 218 081 17,3
A RENITENS RTL 211 229 13,9
KINCSVADÁSZOK TV2 192 983 17,9
AZ UGRÁS RTL 189 534 13,9
SZERENCSEKERÉK TV2 166 165 12,4
TÉNYEK TV2 149 895 12,0
FÓKUSZ RTL 144 232 12,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 138 157 14,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...