A Havas Media Hungary engagement divíziója, a Havas Sports & Entertainment (HSE) márciustól Havas Play néven folytatja tevékenységét, még inkább kihasználva a globális hálózat lehetőségeit és a Vivendi nemzetközi erőforrásait. A Havas minden jelentősebb piacán Havas Play néven egyesíti már meglévő ügynökségi márkáit, valamint a Havas Sports és a Havas Sports & Entertainment márkákat.
„A Havas Media életében ez annyit jelent, hogy a HSE helyett ezentúl Havas Play néven dolgozunk azon, hogy ügyfeleink igényeit maximálisan kielégítsük, ötleteiket professzionálisan megvalósítsuk márkájuk építése és a fogyasztói kötődés kialakítása érdekében” - fogalmazott Faludi Péter, a Havas Media ügyvezető igazgatója.
Csibi Bea, a Havas Media stratégiai és üzletfejlesztési igazgatója kiemelte, hogy az ügyfelek csak profitálhatnak a változásból, hiszen a Havas Play nemzetközi tapasztalatok, mérési eredmények és más országokban már bevált gyakorlatok alkalmazásával képes maximalizálni a márkák számára kínált lehetőségeket. „Szolgáltatásait tekintve a Havas Play influencer marketinget, esemény megjelenéseket, kreatív szponzorációs megoldásokat, közösségi média aktivitásokat, valamint márkázott szórakoztató tartalmakat kínál ügyfelei számára.”
A Havas Play globális stratégiája azon a meggyőződésen alapul, hogy a rajongás független a termékkategóriáktól: a divattól és a technológiától kezdve az egészségügyön át a közművekig bármelyik márka játszhat szenvedélyesen, amivel megszólítja és maga mellé állítja a fogyasztókat. A Havas Play világszerte teszi lehetővé a márkáknak, hogy úgy játsszanak, ahogyan még soha, olyan pillanatokat teremtve, amelyek a fogyasztókhoz a dübörgő koncerttermeken, a sporteseményeken ujjongó tömegen, vagy épp egy divatbemutató nyüzsgésén törnek át. A kapcsolat megteremtéséhez, amelyhez ezek az áttörő pillanatok vezetnek olyan globális és sokszínű megközelítésre van szükség, mint amilyenek maguk a fogyasztók is.
„A 2011 óta működő HSE mindig törekedett integrált megoldásokat és olyan jelentőségteljes kapcsolódási pontokat kínálni az ügyfelek márkakommunikációjában, amely révén meghatározó kapcsolatot tudtak kialakítani a fogyasztóikkal. Ebben jelent organikus fejlődést ezeknek a területeknek a strukturált, a globális Havas Play által kifejlesztett stratégia mentén történő hazai alkalmazása” – emelte ki dr. Nagy László a Havas Play igazgatója.
A Havas Play nemzetközi szinten olyan márkákkal működött már együtt, mint például a Puma, a Hyundai, a Kia, az Axa, a Jacobs Douwe Egberts vagy a Coca-Cola. 2022-ben pedig több mint 50 díjat szerzett, köztük öt Grand Prix-t és három Cannes Lions-érmet.