- Hirdetés -

Egy sorozat és egy hírműsor volt a legnézettebb

|

Célcsoporttól függően A mi kis falunk és a Tények bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Az RTL-nek bejött Az ugrás és A renitens, a TV2-nek pedig megint szép nézettséget hozott a Kincsvadászok.

A mögöttünk álló 10. héten szoros volt az RTL és a TV2 közötti verseny, legalábbis a 18-49 és 18-59 éveseknél, főműsoridőben. Előbbinél mindössze 0,1 százalékpont döntött az RTL javára (RTL: 10,6%, TV2: 10,5%), a 18-59 éveseknél pedig 0,9 százalékpont volt a különbség (RTL: 12%, TV2: 11,1%). A többi bontásban (főműsoridőben a teljes lakosságnál; teljes napon a 18-49, 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál) a TV2 nyerte a hetet, ráadásul kényelmes előnnyel. Napi szinten nézve a főműsoridős adatokat, a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál ugyanaz volt a helyzet, azaz hétfőtől péntekig a TV2-é, hétvégén az RTL-é voltak az esték. A 18-59 éveseknél alakult egy kicsit másként, ugyanis a TV2 nyerte a keddet, csütörtököt és a pénteket, az RTL a hétfőt, a szerdát és a hétvége két napját.

A teljes portfólióknál a helyzet változatlan, azaz minden összevetésben a TV2 Csoport az RTL Magyarország előtt végzet. Igaz, a 18-59 éveseknél, főműsoridőben ez nem sokon múlt (TV2 Csoport: 23,4%, RTL Magyarország: 23,3%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 10. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 14,4 10,5
RTL 12 11,7 10,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 10. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,4 12,1 8,9
RTL 7,5 7,1 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 25,0 22,6
RTL Magyarország 19,1 16,4 18,6
MTVA 6,3 10,2 5,1
AMC Networks 5,6 5,3 5,9
Paramount Global 4,0 3,3 4,9
Network4 3,8 4,8 2,4
Antenna Entertainment Group 3,1 2,6 3,0
Warner Bros.Discovery 2,6 3,3 2,4

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,3% / 12,3% (14,4% / 12,5%)
Tények Plusz – 10,7% / 9,5% (10,9% / 9,6%)
Szerencsekerék – 11,5% / 11,3% (11,4% / 11,4%)
Kincsvadászok – 15,9% / 15,1% (16% / 15,8%)

RTL
Híradó – 16,6% / 14,7% (17,4% / 15,5%)
Fókusz – 12,2% / 11,4% (12% / 10,9%)
Az ugrás – 13,8% / 12% (14% / 12,5%)
A mi kis falunk – 9,2% / 7,6% (8,9% / 7,6%)
… a szomszéd tehene – 5,3% / 4,4% (5,9% / 5,6%)

A Híradó-Fókusz duó ismét a Tények-Tények Plusz páros előtt végzett. A 18-49 és 18-59 éveseknél Az ugrás megverte a Szerencsekereket. Viszont a Kincsvadászok ellen kevésnek bizonyult A mi kis falunk ismétlés és a „…szomszéd tehene” sem talált magára.

Szombatonként már hetek óta ugyanaz a helyzet, A mi kis falunk premieradásával nem nagyon tudják felvenni a versenyt a TV2-n adott filmek. Az RTL-es sorozat a 18-49 éveseknél 15,4 százalékos, a 18-59 éveseknél 17,8 százalékos, a teljes lakosságnál 17,1 százalékos közönségarányt ért el.

Vasárnap A renitens című sorozat is szépen teljesített az RTL-en. A 18-49 éveseknél 12,1 százalékot, a 18-59 éveseknél 15,5 százalékot, a teljes lakosságnál 14,1 százalékot hozott. Ez annak fényében különösen jó eredmény, hogy az RTL+-os premier nyilván valamennyire kedvezőtlenül hat a sorozat lineáris nézettségére. A TV2-féle Mutasd a hangot az elmúlt hetekben nem teljesített túl jól, múlt vasárnap viszont a korábbiakhoz képest jobb share-t szállított. Az említett három célcsoportnál 10,4 százalékot, 10,7 százalékot és 13,2 százalékot. Azaz a teljes lakosságnál nem jártak messze A renitenstől.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a múlt hét legnézettebb műsora A mi kis falunk volt 222 ezres és 378 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál pedig a Tények, annak is a csütörtöki adása vonzotta a legtöbb, 766 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 378 484 17,8
A RENITENS RTL 329 755 15,5
HÍRADÓ RTL 328 457 17,1
AZ UGRÁS RTL 307 544 15,1
KINCSVADÁSZOK TV2 268 905 17,5
FÓKUSZ RTL 264 554 14,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 255 977 14,6
SZERENCSEKERÉK TV2 241 572 12,3
TÉNYEK TV2 238 193 16,1
MUTASD A HANGOD! TV2 228 368 10,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 766 877 22,6
A MI KIS FALUNK RTL 716 426 17,1
HÍRADÓ RTL 705 121 17,6
SZERENCSEKERÉK TV2 636 188 16,0
A RENITENS RTL 617 721 14,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 613 815 16,3
KINCSVADÁSZOK TV2 612 733 20,2
MUTASD A HANGOD! TV2 574 777 13,2
AZ UGRÁS RTL 556 555 13,5
FÓKUSZ RTL 476 087 12,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 222 978 15,4
HÍRADÓ RTL 196 589 15,0
AZ UGRÁS RTL 186 454 13,4
KINCSVADÁSZOK TV2 177 106 16,5
A RENITENS RTL 174 687 12,1
FÓKUSZ RTL 168 035 14,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 165 042 14,0
SZERENCSEKERÉK TV2 162 608 12,3
MUTASD A HANGOD! TV2 149 613 10,4
TÉNYEK TV2 131 761 13,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...