- Hirdetés -

Újított a Decathlon

|

A Decathlon, a világ egy vezető multi-specialista sportmárkája felfedi új célját: “Move people through the wonders of sport“ és a stratégia mögött meghúzódó merész új törekvést, hogy mindenki számára elérhetővé tegye az innovatív és fenntartható sportot. Ennek a fejlődésnek a részeként, a Decathlon bemutatja megújult márkáját, amely magában foglal egy dinamikus és előremutató arculatot, valamint az új ‘orbit’ névre keresztelt logót.

A Decathlon 1976-os indulása óta mindig is hitt a sport létfontosságú szerepében, annak társadalomra gyakorolt hatásában, az emberek egészségesebbé és boldogabbá tételében. A sport segít, hogy újra kapcsolatba kerüljünk emberi mivoltunkkal, a bolygónkkal és fizikai énünkkel.

Így jött létre a ‘North Star’ projekt, az a hosszú távú törekvés, amellyel szeretnék felgyorsítani a Decathlon pozitív hatását a világra. Ez pedig az innováció, a közösség és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségük. A North Star által vezérelve megszületett új küldetésük: ‘Move people through the wonders of sport.’

Ehhez a célhoz igazodva a Decathlon ambiciózus globális stratégiát dolgozott ki, hogy üzleti tevékenységük számos aspektusát hatékonyan fejlesszék. Az új stratégiai iránynak a középpontjában az ügyfélélmény, a fenntarthatóság iránti erős elköteleződés és a vállalat általános modernizálása áll. Az ügyfélélmény központi eleme, a ma bemutatott megújult és újrapozícionált Decathlon.

Barbara Martin-Coppola, a Decathlon vezérigazgatója: "A mai nap különleges pillanat a Decathlon történetében és jövőjében egyaránt. A világnak most nagyobb szüksége van a sportra, mint valaha. Egyesítő ereje van, és javíthatja a fizikai és mentális egészséget egyaránt. A Decathlonnál szeretnénk nagyobb pozitív hatást gyakorolni az emberekre, a társadalomra és a bolygóra azáltal, hogy a sport csodáin keresztül megmozgatjuk az embereket. Büszke vagyok arra, hogy csapattársainkkal együtt dolgozhatunk a North Star - vezérfonalunk és ambíciónk -elérésén. Hihetetlen volt látni, hogy sokszínű közösségünk együtt ünnepelte azt, ami különlegessé tesz minket: lehetővé tesszük, hogy mindenki a saját feltételei szerint sportolhasson. Biztos vagyok benne, hogy ambiciózus stratégiánk, amely üzleti tevékenységünk hogyanját határozza meg, biztosítani fogja, hogy a Decathlon egyedülálló és megbízható sportmárkaként vezető szerepet töltsön be az ágazatban."

Új márkaportfólió

A Decathlon markáns új márkaarculata tükrözi a márka ambícióit, miközben a múltját is ünnepli. A dinamikus kék szín mellett most egy új elem- az "Orbit" - is megjelenik, amely a Decathlon fenntartható üzleti modelljének középpontjában álló mozgást, az új magasságok elérésére irányuló törekvést és a körforgást fejezi ki.

A Decathlon márkastruktúrája tovább fejlődik, hogy tükrözze új identitását, mint globális, több sportágra specializálódott sportmárka. A Decathlon egy sport világmárka, amely mindenki számára elérhető, minden sportágban és minden szinten.

9 kategória specialista tükrözi a sokoldalúságukat: Quechua (túrázás), Tribord (vízi sportok), Rockrider (kerékpározás), Domyos (fitnesz), Kuikma (ütős sportok), Kipsta (csapatsportok), Caperlan (horgászat, lovaglás), Btwin (városi kerékpározás és mobilitás) és Inesis (golf és precíziós sportok).

Ezek mellett, a Decathlon még 4 szakértői márkát is kínál, melyek kiváló minőségű termékeket gyártanak tapasztalt sportolók számára:

Van Rysel

Simond

Kiprun

Solognac

Új arculat, új identitás, új logó

Az új logó két részből áll: szövegből és az új szimbólumból, amit Orbitnak neveznek.

Az Orbit a North Star-ra utal, amely a múltból építkezve a jövőnk felé vezeti a vállalatot.

Lendületes vonalvezetése a körforgás iránti elkötelezettséget fejezi ki, miközben a Decathlon korábbi dizájnjából meríti az ikonikus dőlt "A" betűt.

A csúcs, mely a lendületes mozgást szimbolizáló vonalvezetést lezárja, jelképezhet akár hegyet, vitorlát, hullámot vagy éppen szívverést is.

A nyitottság jelképét, a Decathlon új logóját mindenki a maga módján értelmezheti: lehet a hozzáférhetőség, a kimagasló teljesítmény, az innováció, vagy a környezetre gyakorolt pozitív hatás jelképe is.

Az új, élénk kék szín lendületes és energikus, ami a Decathlon, mint sportszermárka, hitelességét jeleníti meg. Ám új márkaarculatuk túlmutat új logón.

A modularitásra épülő márkaarculat tükrözi majd sokrétűségüket, így még több embernek nyújtanak megoldást, a kezdőtől a profi sportolókig. Örömöt és érzelmeket, valamint az inkluzív hozzáállás erős értékeit közvetíti.

A Decathlon új arculata már két éve készül. A csapatok keményen dolgoztak azon, hogy olyan márkát hozzanak létre, amely valóban képviseli a Decathlont abban, ami: egy globális, több sportágra specializálódott sportszergyártó cég, amely a kezdőtől a profi sportolókig mindenkit megmozgat a sportolás varázsán keresztül.

A fenntarthatóságon alapuló üzleti modell

A Decathlon elkötelezte magát amellett, hogy 2050-ig nettó nullára csökkenti a károsanyag-kibocsátását, és egy dekarbonizációs útitervet dolgozott ki a párizsi egyezmény alapján, a Nettó Zéró kibocsátásnak megfelelően.

A Decathlon dekarbonizációs célokat tűzött ki:

2026-ra a CO2-kibocsátás 20%-os abszolút csökkentése

2030-ra a CO2-kibocsátás 42%-os abszolút csökkentése és nettó zéró kibocsátás elérése 2050-ig

A Decathlon kéz a kézben dolgozik a beszállítókkal és a partnerekkel, hogy a fenntarthatóságot az ellátási lánc egészében megvalósítsa. Ezzel az együttműködésen alapuló megközelítéssel a Decathlon a partnereivel együtt dolgozik a folyamatok szén-dioxid-mentesítésén és a körforgáson és a termék életciklusának meghosszabbításán alapuló új üzleti modellek útjának előkészítésén.

Ez azt is jelenti, hogy a Decathlon a teljes termékpalettáján növeli a termékek élettartamát, és lehetővé teszi a vásárlói számára a termékek újrafelhasználását, javítását és újrahasznosítását.

Innováció a sportmárka középpontjában

A Decathlonnál több mint 850 mérnök és 400 tervező minden nap fáradhatatlanul feltalál, alkot, tervez, próbál ki és tesztel új anyagokat és termékeket. Az eredmény egy sor úttörő sportmegoldás, amelyeket 900 szabadalom támaszt alá.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...