- Hirdetés -

Az adidas lerántotta a leplet a magyar labdarúgó-válogatott új mezeiről

|

Az UEFA Euro 2024 előtt, az adidas bemutatta a hét legnagyobb szövetség számára készült technikai sportszereinek legfrissebb sorozatát. Magyarország, Belgium, Németország, Olaszország, Skócia, Spanyolország és Wales újra gondolt hazai és idegenbeli dizájnt kap, amely a hagyományos és modern identitás előtt tisztelegve egyesíti a szurkolókat és a játékosokat, miközben a csapatok a hőn áhított Henri Delaunay Kupáért küzdenek.

Mindegyik mez modern stílussal fűszerezve, a büszkeség és az összetartozás érzését szimbolizálja, a történeti vizuális elemek és ikonikus nemzeti jelképek felhasználásával. A kollekció olyan meglepő és modern mezekből áll, amelyek az egyes nemzetek remélt futball sikereit szimbolizálják, miközben tisztelettel és hűséggel viseltetnek az egyes nációk futballöröksége iránt.

Magyarország legújabb mezének tervét az az elv vezérelte, hogy minden magyart egyesítsen - bárhol is legyenek a világon, hogy együtt szurkolhassanak csapatuknak az európai labdarúgás legnagyobb színpadán. Magyarország hazai mezét a nemzeti lobogó színei és a válogatott címerének mintái ihlették, amelyet büszkén viselhetnek a játékosok és a szurkolók a szívük felett.

Az idegenbeli mez megtervezése ugyanezt az elvet követte, de a színösszeállítás és a végső grafika a magyar nemzeti lobogót mozgásban ábrázolja, amely az áramlás érzetét kelti a fehér alapszínen. A "Magyarország" felirat a hátsó nyakrészen összeköti a hazai és a vendég mezt, de összeköt minden magyar szurkolót is, bárhonnan is szurkoljanak a magyar válogatottnak a világon.

Az új mezeket a magyar labdarúgó-válogatott először a két hazai felkészülési mérkőzésen fogja viselni a Puskás Arénában, előbb Törökország ellen március 22-én, majd Koszovó ellen március 26-án.

"A nemzeti mez egy olyan vizuális szimbólum, amely összeköt egy nemzetet, amivel a csapat olyan pillanatokat szeretne szerezni a szurkolóinak, amelyek egy életre szólnak. Ezzel a mez sokkal többet hivatott képviselni a sportnál - az egységet, a szenvedélyt, amely összeköt bennünket, és azt az identitást, amelyet a nemzetközi tornákon ünnepelhetünk a leginkább. Ezt az érzelmet és energiát úgy kötjük össze, hogy minden egyes szövetség saját DNS-ére rábólintunk, amit merész és új megjelenéssel koronázunk meg, melynek eredményét a szurkolók büszkén viselhetik majd idén nyáron a lelátókon és az utcákon egyaránt" – jegyezte meg Sam Handy, az adidas termék- és formatervezési alelnöke.

Az egyes szövetségekkel együttműködésben készült könnyű mezek élsportra lettek tervezve, és a világklasszis játékosok számára biztosítják a magabiztos játékot még nagy nyomás alatt is, hála a legújabb adidas technológiáknak. Minden mez vagy a HEAT.RDY technológiát alkalmazza, amelynek lényege, hogy a játékosok kényelmesen érezzék magukat, vagy az AEROREADY technológiát, amely az izzadságelvezető és nedvszívó anyagok ötvözésével segít a játékosoknak szárazon maradni. Kisebb címereket és további hálós paneleket is alkalmaztak a tervezés során, amelyek javítják a légáramlást és kényelmet biztosítanak, hogy a játékosok a játékra koncentrálhassanak.

Az újonnan bemutatott nemzeti szövetségi szerelés csak egy példa arra, hogy az adidas hogyan jelenik meg a szurkolók és a sportolók számára a nyári tornán. Az UEFA több évtizedes partnereként az adidas biztosítja az UEFA EURO 2024 hivatalos meccslabdáját - a FUSSBALLLIEBE-t, amely most először hozza el a Connected Ball technológiát egy UEFA Európa Bajnokságra. Az adidas UEFA EURO 2024 felszereléskollekciója 2024. március 14-től elérhető az adidas.com oldalon, az adidas Váci utcában található üzletében Budapesten, az MLSZ webshop-jában és a kiválasztott üzletekben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...