- Hirdetés -

Az adidas lerántotta a leplet a magyar labdarúgó-válogatott új mezeiről

|

Az UEFA Euro 2024 előtt, az adidas bemutatta a hét legnagyobb szövetség számára készült technikai sportszereinek legfrissebb sorozatát. Magyarország, Belgium, Németország, Olaszország, Skócia, Spanyolország és Wales újra gondolt hazai és idegenbeli dizájnt kap, amely a hagyományos és modern identitás előtt tisztelegve egyesíti a szurkolókat és a játékosokat, miközben a csapatok a hőn áhított Henri Delaunay Kupáért küzdenek.

Mindegyik mez modern stílussal fűszerezve, a büszkeség és az összetartozás érzését szimbolizálja, a történeti vizuális elemek és ikonikus nemzeti jelképek felhasználásával. A kollekció olyan meglepő és modern mezekből áll, amelyek az egyes nemzetek remélt futball sikereit szimbolizálják, miközben tisztelettel és hűséggel viseltetnek az egyes nációk futballöröksége iránt.

Magyarország legújabb mezének tervét az az elv vezérelte, hogy minden magyart egyesítsen - bárhol is legyenek a világon, hogy együtt szurkolhassanak csapatuknak az európai labdarúgás legnagyobb színpadán. Magyarország hazai mezét a nemzeti lobogó színei és a válogatott címerének mintái ihlették, amelyet büszkén viselhetnek a játékosok és a szurkolók a szívük felett.

Az idegenbeli mez megtervezése ugyanezt az elvet követte, de a színösszeállítás és a végső grafika a magyar nemzeti lobogót mozgásban ábrázolja, amely az áramlás érzetét kelti a fehér alapszínen. A "Magyarország" felirat a hátsó nyakrészen összeköti a hazai és a vendég mezt, de összeköt minden magyar szurkolót is, bárhonnan is szurkoljanak a magyar válogatottnak a világon.

Az új mezeket a magyar labdarúgó-válogatott először a két hazai felkészülési mérkőzésen fogja viselni a Puskás Arénában, előbb Törökország ellen március 22-én, majd Koszovó ellen március 26-án.

"A nemzeti mez egy olyan vizuális szimbólum, amely összeköt egy nemzetet, amivel a csapat olyan pillanatokat szeretne szerezni a szurkolóinak, amelyek egy életre szólnak. Ezzel a mez sokkal többet hivatott képviselni a sportnál - az egységet, a szenvedélyt, amely összeköt bennünket, és azt az identitást, amelyet a nemzetközi tornákon ünnepelhetünk a leginkább. Ezt az érzelmet és energiát úgy kötjük össze, hogy minden egyes szövetség saját DNS-ére rábólintunk, amit merész és új megjelenéssel koronázunk meg, melynek eredményét a szurkolók büszkén viselhetik majd idén nyáron a lelátókon és az utcákon egyaránt" – jegyezte meg Sam Handy, az adidas termék- és formatervezési alelnöke.

Az egyes szövetségekkel együttműködésben készült könnyű mezek élsportra lettek tervezve, és a világklasszis játékosok számára biztosítják a magabiztos játékot még nagy nyomás alatt is, hála a legújabb adidas technológiáknak. Minden mez vagy a HEAT.RDY technológiát alkalmazza, amelynek lényege, hogy a játékosok kényelmesen érezzék magukat, vagy az AEROREADY technológiát, amely az izzadságelvezető és nedvszívó anyagok ötvözésével segít a játékosoknak szárazon maradni. Kisebb címereket és további hálós paneleket is alkalmaztak a tervezés során, amelyek javítják a légáramlást és kényelmet biztosítanak, hogy a játékosok a játékra koncentrálhassanak.

Az újonnan bemutatott nemzeti szövetségi szerelés csak egy példa arra, hogy az adidas hogyan jelenik meg a szurkolók és a sportolók számára a nyári tornán. Az UEFA több évtizedes partnereként az adidas biztosítja az UEFA EURO 2024 hivatalos meccslabdáját - a FUSSBALLLIEBE-t, amely most először hozza el a Connected Ball technológiát egy UEFA Európa Bajnokságra. Az adidas UEFA EURO 2024 felszereléskollekciója 2024. március 14-től elérhető az adidas.com oldalon, az adidas Váci utcában található üzletében Budapesten, az MLSZ webshop-jában és a kiválasztott üzletekben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...