- Hirdetés -

Felforgatta-e a nézettségi erőviszonyokat a TV2 új műsora?

|

Next Top Model Hungary címmel új műsort indított a múlt héten a TV2. Megnéztük, mennyire volt sikeres az első adás, illetve azt is, hogyan alakult összességében a múlt heti nézettségi verseny.

Eléggé kicentizve, de két fontos célcsoportnál múlt héten is a TV2 előtt végzett az RTL. A 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben az RTL 10,7 és 12 százalékos heti közönségarányt produkált, a TV2 pedig 10,6 és 11 százalékot. Azaz a 18-49 éveseknél az RTL előnye 0,1 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 1 százalékpontot tett ki. A többi bontásban továbbra is a TV2 áll az élen. A „többi bontás” közé tartozik főműsoridőben a teljes lakosság, továbbá teljes napot nézve a 4+-os, 18-49-es és 18-59-es célközönség.

A teljes portfóliókat nézve a korábbi hetekben minden összevetésben a TV2 Csoport állt az élen. A 11. héten azonban az RTL Magyarország a 18-59 éveseknél, főműsoridőben döntetlenre hozta ki a meccset (TV2 Csoport: 23,9%, RTL Magyarország: 23,9%). Minden más célcsoportnál a TV2 Csoport nyerte a hetet.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 11. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11 14,1 10,6
RTL 12 11,9 10,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 11. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,5 11,9 9,3
RTL 7,6 7,4 6,9

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,6 25,1 23,1
RTL Magyarország 19,1 16,8 18,6
AMC Networks 6,0 5,6 6,1
MTVA 5,4 9,4 4,4
Network4 3,5 4,7 2,2
Paramount Global 3,4 2,9 4,3
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,2
Warner Bros.Discovery 2,8 3,4 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,4% / 13,6% (14,3% / 12,3%)
Tények Plusz – 10,7% / 9,6% (10,7% / 9,5%)
Szerencsekerék – 11,4% / 11,6% (11,5% / 11,3%)
Kincsvadászok – 14,6% / 14% (15,9% / 15,1%)

RTL
Híradó – 17,5% / 14,9% (16,6% / 14,7%)
Fókusz – 11,7% / 11,1% (12,2% / 11,4%)
Az ugrás – 13,1% / 11,9% (13,8% / 12%)
A mi kis falunk – 9,6% / 8,2% (9,2% / 7,6%)
… a szomszéd tehene – 7,1% / 6,4% (5,3% / 4,4%)

Heti átlagok terén a kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó a Tények előtt végzett. Bár a 18-49 éveseknél faragott hátrányából a Tények. A korábbi héthez képest kiegyenlítettebb volt a verseny a Szerencsekerék és Az ugrás között. A 18-49 éveseknél gyakorlatilag fej fej mellett állt a két vetélkedő. A TV2-s Kincsvadászok pedig még némi csökkenés után is lazán nyerte a műsorsávját.

A mi kis falunknak köszönhetően továbbra is erős szombat estéje volt az RTL-nek. A sorozat a 18-49 éveseknél 14,7 százalékos, a 18-59 éveseknél 18,1 százalékos, a teljes lakosságnál 17 százalékos közönségarányt hozott.

A korábbi hetekben a vasárnapokat is lazán nyerte az RTL, hiszen elég jól működött a Cápák között, majd A renitens is, a TV2-s Mutasd a hangod viszont nem teljesített valami jól. Múlt vasárnap a TV2 elindította a Next Top Model Hungary című produkciót. Az első adás a 18-49 éveseknél 11 százalékot, a 18-59 éveseknél 11,5 százalékot, a teljes lakosságnál 11,9 százalékot produkált. Azaz a különféle korosztályoknál egész hasonlóan teljesített, ami amúgy ritka. A Mutasd a hangodnál ezek jobb számok, de azért messze nem kiugróak. A 18-49-nél és 18-59-nél nagyjából a TV2 heti főműsoridős átlagát hozta a műsor, a teljes lakosságnál viszont alatta maradt.

Ezzel párhuzamosan A renitens az említett három célcsoportnál 11,2 százalékos, 13,4 százalékos és 13,7 százalékos share-t ért el. Ezek kicsit rosszabb számok az előző hetinél, de meghaladják az RTL-es csatornaátlagot. Illetve ennél a sorozatnál meg kell említeni, hogy az RTL+-on van a premier, ami nyilván valamennyi nézőt elvisz a lineáris adástól.

A legnézettebb heti műsorok terén a helyzet változatlan. A 18-49 és a 18-59 éveseknél A mi kis falunk végzett az élen 218 ezer, illetve 386 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a Tények, annak is a hétfői adása vonzotta a legtöbb, 783 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 386 958 18,1
HÍRADÓ RTL 316 557 17,8
AZ UGRÁS RTL 300 272 15,0
A RENITENS RTL 282 478 13,4
TÉNYEK TV2 261 287 17,7
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 246 861 11,5
KINCSVADÁSZOK TV2 246 661 15,7
SZERENCSEKERÉK TV2 240 889 12,3
FÓKUSZ RTL 229 979 13,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 201 268 11,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 783 124 23,2
A MI KIS FALUNK RTL 715 230 17,0
HÍRADÓ RTL 689 877 18,5
SZERENCSEKERÉK TV2 633 623 15,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 625 301 16,5
KINCSVADÁSZOK TV2 601 384 20,0
A RENITENS RTL 588 546 13,7
AZ UGRÁS RTL 562 118 13,9
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 512 077 11,9
A HÁROM NŐVÉR TV2 495 487 19,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 218 891 14,7
HÍRADÓ RTL 193 182 16,0
AZ UGRÁS RTL 179 814 13,3
KINCSVADÁSZOK TV2 170 042 15,2
TÉNYEK TV2 162 350 15,1
SZERENCSEKERÉK TV2 162 275 12,4
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 162 229 11,0
A RENITENS RTL 159 363 11,2
FÓKUSZ RTL 150 431 12,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 131 072 12,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...