- Hirdetés -

Ügynökségeket választott a Borsodi

|

Sikeresen lezárultak Borsodi Sörgyár ügynökségi feladatokra korábban kiírt tenderei. A vállalat munkáltatói márka és ahhoz kapcsolódó közösségi média stratégiájának kidolgozásában „A Hatodik Szék” kreatív ügynökség lesz a Borsodi partnere, míg a sörgyár külső kommunikációs aktivitásait továbbra a FleishmanHillard Café látja el.

Meghívásos, kétfordulós tendereken választotta ki a Borsodi Sörgyár ügynökségi partnereit az említett feladatok ellátására.

„Az FMCG szektorra, így a söriparra is, jellemző a folytonos változás, az új kihívások, a folyamatosan alakuló fogyasztói igények és a kihívó szabályozási környezet. Ennek megfelelően a Borsodi Sörgyár számára kiemelten fontos a hiteles kommunikáció minden körülmények között, valamint a folyamatos megújulás, fejlődés a kommunikációs eszközök és csatornák területén. Szeretnénk, ha a jövőben nagyobb hangsúlyt kapna a Top Employer díjjal is elismert, emberközpontú vállalati kultúránk kommunikációja, emellett szeretnénk megújulva folytatni azt, ami már jól bevált a külső kommunikáció terén és a fenntarthatóság jegyében építkezni.

Ezért különösen fontos számunkra, hogy olyan ügynökségekkel dolgozhassunk együtt, akik hozzánk hasonlóan stratégiában gondolkodnak, mégis elég rugalmasak ahhoz, hogy reagáljanak az aktuális kihívásokra” – mondta Besze Ágnes, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója a kiválasztási folyamat kapcsán.

„A Hatodik Szék” kreatív ügynökség a munkáltatói márka és ahhoz kapcsolódó közösségi média stratégiájának újragondolásában és a tartalom kialakításban támogatja a Borsodi Sörgyárat. Az ügynökséget öt elkötelezett szakember alapította, több évtizedes nemzetközi reklámügynökségeknél szerzett tapasztalattal.

„Izgatottan várjuk a közös munkát a Borsodival, a motivációnk, hogy a belső munkavállalók elégedettsége és elkötelezettsége harmonizáljon a vállalat külső megítélésével. Ez egy izgalmas és kihívásokkal teli feladat, de meggyőződésünk, hogy a közösen kialakított stratégiával sikerrel fogunk járni” – mondta Kénosi Patrícia, „A Hatodik Szék” kreatív ügynökség képviselője.

A párhuzamosan zajló tendereljárás eredményeként a Borsodi Sörgyár külső kommunikációját továbbra is a FleishmanHillard Café támogatja majd. A két vállalat már 2017 óta dolgozik együtt. A régi-új együttműködés rögtön egy jelentős, termékbevezetéssel egybekötött sajtóeseménnyel indult.

„A jelenlegi kommunikációs piacon rendkívül ritka, hogy egy partnerség olyan hosszú időn keresztül kitartson, mint a FleishmanHillard Café és a Borsodi Sörgyár együttműködése. Az elmúlt években közösen megéltük a sörforradalom örömeit, valamint a covid és az azt követő évek kihívásait. Azt gondoljuk, hogy a Borsodi sikerének egyik titka az, ami az együttműködésünk záloga is. A nyílt, hiteles, partneri viszony. Büszkék vagyunk arra, hogy közösen folytathatjuk a munkát” – mondta Szatmári Péter, a FleishmanHillard Café szakmai igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...