- Hirdetés -

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

|

- Hirdetés -

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte ki, és elárulta azt is, melyik közösségi média platformot preferálja leginkább.

- A közösségi médiás és a tévés toplistánkon is a legjobbak között végeztél. Mennyi időt töltesz a közösségi médiás platformokra való tartalmak készítésével?

- Nem igazán tekintem magamat social media tartalomgyártónak. Az elmúlt években sok munkám volt, színházi és film szerepek, tévés műsorok, műsorvezetés. Én ezeket leginkább megörökítem, de ez számomra nem klasszikusan vett influenszerkedés vagy tartalomgyártás, inkább látványos vagy épp bensőséges pillanatok az életemből.

- Melyik platformot preferálod leginkább, és miért azt?

- Az Instán vagyok jelen legerősebben, közel félmillió követővel, mert itt érzem leginkább önazonosnak a posztjaimat.

- Hogy látod, a tévés szereplések nélkül is ilyen sikeresen szerepelnél a közösségi médiában?

- A tévés és egyéb szereplések hozták a social jelenlétet és ezek azóta is szorosan összefüggnek és egymást erősítik. Ahogyan mondtam, nem tekintek magamra influenszerként, a munkám nem a social felületeken történik, hanem a színpadon, a vásznon, a nagyképernyőn, így nem is képzelem el magam a jövőben sem kizárólag a social felületeken.

- Mennyire dobják meg a televíziós szerepléseid a különböző platformokon a népszerűséged?

- Ez változó, nyilván van olyan, ami nagyon látványos eredményt hoz, ilyen volt tavaly a Sztárbox, ami nagy elérést hozott, de korábban a Dancing eredményei is igen látványosak voltak. Nem csak a követőszám növekedésében, de még inkább az elérésben. Hihetetlenül nagy számokat is produkáltak a posztok.

- A televíziós vagy a közösségi médiás együttműködésekből tudsz jobban profitálni?

- Mindig abból amibe több energia kerül, amiből épp több van. Nehéz is összehasonlítani ezeket mert egy színpadi előadást nyilván nem látnak annyian mint adott esetben egy jól sikerült posztot.

- Milyen jellegű műsorban próbálnád ki magad szívesen?

- Nagyon sok mindent csináltam már, leginkább persze az éneklés, valamint a tánc áll közel hozzám, rettenetesen élveztem a Sztárbox kapcsán a műsorvezetést, imádok filmet forgatni. Boldogan forgatnék egy jó heti sorozatban, ebben még nem volt részem, talán már beleférne az életembe a többi munka és a család mellett.

- Rengeteg embert, köztük sok-sok fiatalt is elérsz. Szerinted van felelőssége egy ilyen nagy eléréssel rendelkező influencernek az általa közzétett tartalmakért? Kell-e arra is figyelni, hogy milyen módon, milyen irányba, milyen mértékben befolyásolhatod az emberek, a gyerekek gondolkodását?

- Két gyerekem van így ez a kérdés nagyon is foglalkoztat. Érzem magamon is a súlyát, olykor annyira, hogy meg is torpanok egy-egy pillanatra, mit és hogyan fogalmazhatok meg. Nagyon sok ember nézi és látja amit csinálok. Sok köztük a fiatal lány, tehát nagyon nem mindegy, hogy milyen témákban, milyen módon nyilvánulok meg. Egy napon a gyerekeim is követni fognak majd másokat és nagyon mérges leszek, ha az, akit néznek, az felelőtlenül kommunikál. Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek! Azért ebben is lehet és kell is folyamatosan fejlődni.

- Szakmai téren mi volt számodra a legfontosabb 2023-ban, és mit vársz az idei évtől?

- A Sztárbox műsorvezetése csodás kihívás volt, minden percét élveztem. Volt még egy olyan munkám tavaly, amire nagyon szívesen emlékszem, a Margitszigeti szabadtéri színpadon egy autentikus tangóest, ahol profi táncosokkal léptem színpadra. Imádtam, több hónapnyi kőkemény táncos felkészítés előzte meg. Idén szeretnék újra, lehetőleg minél többet színésznői minőségemben is a kamera előtt lenni, minden ilyen feladatot nagyon várok…

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre erősebb a felújított mobilok piaca

Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu összegyűjtötte az aktuális trendeket.2024 elején újra növekedési pályára...

Megéri csökkenteni a karbonlábnyomot

A K&H belga anyabankja, a KBC Csoport ismét „A” minősítést kapott a vállalatok klímaváltozással kapcsolatos erőfeszítéseiről minden évben felmérést készítő CDP (Carbon Disclosure Project) nevű nonprofit szervezettől. A CDP 2024-es európai jelentéséből kiderül, hogy...
The Floor nézettség

A vetélkedők versenyét ismét az RTL nyerte

Az RTL-es The Floor múlt héten is jóval több nézőt vonzott, mint a TV2-s Zsákbamacska. A kereskedelmi célcsoportnál a The Floor, a teljes lakosságnál a Tények volt a múlt hét legnézettebb tévés tartalma. A mögöttünk...

Egyre több a fizetésképtelenségi eljárás

Romlott Közép- és Kelet-Európában (KKE) a vállalati szektor fizetőképességi helyzete 2023-ban. Kilenc országban emelkedett a fizetésképtelenségi eljárások száma (Csehország, Észtország, Magyarország, Litvánia, Lengyelország, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia és Románia), három országban pedig csökkenést regisztráltak (Bulgária,...

Magyarországon csak egyetlen helyen ihatunk a luxuspezsgőből

Különleges megállapodást kötött a budapesti White Raven Skybar & Lounge és a Laurent Perrier Champagne Ház, amelynek értelmében a világ legnagyobb presztízsű pezsgőházai között számon tartott Champagne Laurent-Perrier tételei egyik legexkluzívabb választékában csak itt,...

A Maxon követhetjük a Roland-Garrost

Az európai nézőknek lehetőségük lesz követni a 16 pályán játszott mind a 886 mérkőzés minden egyes pillanatát, azzal, hogy a Roland-Garros május 21-től a Max-on is debütál, illetve az összecsapások a Eurosporton is megtekinthetőek.A...

Film készül Hobóról

Zenés road movie forgatása indul Földes László, Hobo monumentális életművéről a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával. A mintegy nyolc évtizedes életutat megfilmesítő Nem lehet két hazád forgatókönyvírója Turczi István, rendezője Szalay Péter, producere Csáky Attila. (fotó...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

Döntő többségben vannak azok a fiatalok, akik az év folyamán fizetésük emelkedésére számítanak: a dolgozó 19-29 éves fiatalok 74 százaléka vár béremelést idén az első negyedéves K&H ifjúsági index szerint, ami az egyik legmagasabb...

Venu Sports néven indul az ESPN, a Fox és a WBD új szolgáltatása

Idén februárban jelentették be, hogy közös, sporteseményekre szakosodott streaming platformot hoz létre a Disney-hez tartozó ESPN, a FOX és a Warner Bros. Discovery (WBD) az Egyesült Államokban, amely egyetlen ajánlatban egyesíti a vállalatok sportjogokkal...

Közel egymilliárd dollárt költöttek el nálunk a külföldi filmesek

Csaknem egymilliárd dollárt költöttek el tavaly Magyarországon külföldi filmes produkciók, az összeg megnégyszereződött 2018-hoz képest - hangzott el a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon Káel Csaba, a magyar nemzeti mozgóképipar fejlesztéséért felelős kormánybiztos, valamint Kemény...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Budapesten terjeszkedik a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban...

Egyre erősebb a felújított mobilok piaca

Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu összegyűjtötte az aktuális trendeket.2024 elején újra növekedési pályára...

Megéri csökkenteni a karbonlábnyomot

A K&H belga anyabankja, a KBC Csoport ismét „A” minősítést kapott a vállalatok klímaváltozással kapcsolatos erőfeszítéseiről minden évben felmérést készítő CDP (Carbon Disclosure Project) nevű nonprofit szervezettől. A CDP 2024-es európai jelentéséből kiderül, hogy...
The Floor nézettség

A vetélkedők versenyét ismét az RTL nyerte

Az RTL-es The Floor múlt héten is jóval több nézőt vonzott, mint a TV2-s Zsákbamacska. A kereskedelmi célcsoportnál a The Floor, a teljes lakosságnál a Tények volt a múlt hét legnézettebb tévés tartalma. A mögöttünk...

Egyre több a fizetésképtelenségi eljárás

Romlott Közép- és Kelet-Európában (KKE) a vállalati szektor fizetőképességi helyzete 2023-ban. Kilenc országban emelkedett a fizetésképtelenségi eljárások száma (Csehország, Észtország, Magyarország, Litvánia, Lengyelország, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia és Románia), három országban pedig csökkenést regisztráltak (Bulgária,...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...