- Hirdetés -

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

|

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte ki, és elárulta azt is, melyik közösségi média platformot preferálja leginkább.

- A közösségi médiás és a tévés toplistánkon is a legjobbak között végeztél. Mennyi időt töltesz a közösségi médiás platformokra való tartalmak készítésével?

- Nem igazán tekintem magamat social media tartalomgyártónak. Az elmúlt években sok munkám volt, színházi és film szerepek, tévés műsorok, műsorvezetés. Én ezeket leginkább megörökítem, de ez számomra nem klasszikusan vett influenszerkedés vagy tartalomgyártás, inkább látványos vagy épp bensőséges pillanatok az életemből.

- Melyik platformot preferálod leginkább, és miért azt?

- Az Instán vagyok jelen legerősebben, közel félmillió követővel, mert itt érzem leginkább önazonosnak a posztjaimat.

- Hogy látod, a tévés szereplések nélkül is ilyen sikeresen szerepelnél a közösségi médiában?

- A tévés és egyéb szereplések hozták a social jelenlétet és ezek azóta is szorosan összefüggnek és egymást erősítik. Ahogyan mondtam, nem tekintek magamra influenszerként, a munkám nem a social felületeken történik, hanem a színpadon, a vásznon, a nagyképernyőn, így nem is képzelem el magam a jövőben sem kizárólag a social felületeken.

- Mennyire dobják meg a televíziós szerepléseid a különböző platformokon a népszerűséged?

- Ez változó, nyilván van olyan, ami nagyon látványos eredményt hoz, ilyen volt tavaly a Sztárbox, ami nagy elérést hozott, de korábban a Dancing eredményei is igen látványosak voltak. Nem csak a követőszám növekedésében, de még inkább az elérésben. Hihetetlenül nagy számokat is produkáltak a posztok.

- A televíziós vagy a közösségi médiás együttműködésekből tudsz jobban profitálni?

- Mindig abból amibe több energia kerül, amiből épp több van. Nehéz is összehasonlítani ezeket mert egy színpadi előadást nyilván nem látnak annyian mint adott esetben egy jól sikerült posztot.

- Milyen jellegű műsorban próbálnád ki magad szívesen?

- Nagyon sok mindent csináltam már, leginkább persze az éneklés, valamint a tánc áll közel hozzám, rettenetesen élveztem a Sztárbox kapcsán a műsorvezetést, imádok filmet forgatni. Boldogan forgatnék egy jó heti sorozatban, ebben még nem volt részem, talán már beleférne az életembe a többi munka és a család mellett.

- Rengeteg embert, köztük sok-sok fiatalt is elérsz. Szerinted van felelőssége egy ilyen nagy eléréssel rendelkező influencernek az általa közzétett tartalmakért? Kell-e arra is figyelni, hogy milyen módon, milyen irányba, milyen mértékben befolyásolhatod az emberek, a gyerekek gondolkodását?

- Két gyerekem van így ez a kérdés nagyon is foglalkoztat. Érzem magamon is a súlyát, olykor annyira, hogy meg is torpanok egy-egy pillanatra, mit és hogyan fogalmazhatok meg. Nagyon sok ember nézi és látja amit csinálok. Sok köztük a fiatal lány, tehát nagyon nem mindegy, hogy milyen témákban, milyen módon nyilvánulok meg. Egy napon a gyerekeim is követni fognak majd másokat és nagyon mérges leszek, ha az, akit néznek, az felelőtlenül kommunikál. Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek! Azért ebben is lehet és kell is folyamatosan fejlődni.

- Szakmai téren mi volt számodra a legfontosabb 2023-ban, és mit vársz az idei évtől?

- A Sztárbox műsorvezetése csodás kihívás volt, minden percét élveztem. Volt még egy olyan munkám tavaly, amire nagyon szívesen emlékszem, a Margitszigeti szabadtéri színpadon egy autentikus tangóest, ahol profi táncosokkal léptem színpadra. Imádtam, több hónapnyi kőkemény táncos felkészítés előzte meg. Idén szeretnék újra, lehetőleg minél többet színésznői minőségemben is a kamera előtt lenni, minden ilyen feladatot nagyon várok…

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...