A 18-49 és a 18-59 éveseknél, valamint a teljes lakosságnál is a Házasság első látásra bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Ráadásul mindhárom korosztálynál jelentős előnnyel végzett az élen. Az RTL-es produkciók közül a Híradó érte el a legnagyobb nézőszámot.
Minden fontos célcsoportnál megnyerte a mögöttünk álló 14. hetet a TV2. Még abban a két bontásban is, ami az RTL erősségének számít. A 18-49 éveseknél, főműsoridőben 1,5 százalékpont, a 18-59 éveseknél, főműsoridőben 1,1 százalékpont volt a TV2 előnye az RTL előtt. Az egyes estéket nézve a 18-49 éveseknél a TV2 hétfőtől péntekig nyerte a főműsoridőt, az RTL pedig a hétvégén végzett az élen. A 18-59-es adatok ettől annyiban különböztek, hogy az RTL megnyerte a hétfő estét, a 4+-os adatoknál pedig a TV2 a vasárnapot.
A komplett csatornaportfólióknál a helyzet változatlan, azaz a TV2 Csoport végzett az élen. Bár a 18-49 éveseknél, főműsoridőben nem járt messze tőlük a fő konkurens (TV2 Csoport: 23,2%, RTL Magyarország: 22,6%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 14. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 12 | 14,2 | 11,6 |
RTL | 10,9 | 10,6 | 10,1 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 14. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 9,2 | 10,8 | 8,9 |
RTL | 7 | 6,6 | 6,5 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 22,9 | 24,1 | 21,9 |
RTL Magyarország | 18,8 | 16,4 | 18,3 |
AMC Networks | 6,4 | 5,6 | 7,0 |
MTVA | 5,5 | 9,3 | 4,6 |
Network4 | 4,0 | 5,3 | 2,9 |
Paramount Global | 3,9 | 3,1 | 4,9 |
Antenna Entertainment Group | 3,0 | 2,6 | 2,8 |
Warner Bros.Discovery | 2,8 | 3,5 | 2,8 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 14,3% / 12,1% (14,3% / 12,7%)
Tények Plusz – 10,9% / 9,8% (11,4% / 10,2%)
Házasság első látásra – 18,8% / 19,4% (16,9% / 17,5%)
Hazatalálsz – 10,2% / 9,6% (9,8% / 8,9%)
RTL
Híradó – 18,2% / 15,8% (18% / 15,5%)
Fókusz – 10,9% / 10% (10,9% / 10,2%)
Az álommeló – 10,6% / 9,9% (9,8% / 9,3%)
Gólkirályság – 8,6% / 8,3% (7,5% / 7,9%)
Az RTL Híradó a kereskedelmi célcsoportnál jelentős előnyt hozott össze. A heti átlagok terén a 18-49 éveseknél 3,7 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 3,9 százalékponttal előzték a Tényeket. A fentieknél nem szerepelnek a teljes lakosságra vonatkozó adatok. Azon a téren továbbra is a Tények vezet, de nincs nagy differencia a két hírműsor között (Tények: 20,1%, RTL Híradó: 19,4%).
A Házasság első látásra című műsorral nagyon betalált a TV2. Egy héttel korábban sem szerepeltek gyengén, de múlt héten még ahhoz képest is erősödni tudtak. A korábbi héthez viszonyítva egy kicsit erősödött az RTL-en Az álommeló, de így is nagyon kikapott a sávjában. Némi javulást a TV2-féle Hazatalálsz című sorozat esetében is látni, de ahhoz képest, hogy milyen erős felvezetőműsora van, ezek nem túl jó számok.
Szombaton debütált az RTL-en a Gólkirályság új évada. A 18-49 éveseknél 11 százalékos, a 18-59 éveseknél 12,6 százalékos, a teljes lakosságnál pedig 11,7 százalékos share-rel indított a sorozat. Olyan szempontból erre lehet elfogadható eredményként tekinteni, hogy az RTL-es csatornaátlagot picit megugrotta és a sávját is nyerte. Azonban a korábbi heti A mi kis falunk hasonló adatainál (14,2%, 16,9%, 16,8%) ez azért látványosan gyengébb. Sőt, igazából a vasárnapi A renitens is jobb számokat hozott: share-ben mindenképpen (13,2%, 14%, 14,2%), nézőszámban pedig a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál teljesített jobban a Gólkirályságnál.
Még vasárnapnál maradva, a TV2-s Next Top Model Hungary a 18-49 és 18-59 éveseknél 10,3-10,3 százalékot, a teljes lakosságnál 10,6 százalékot produkált, azaz nem érte el a TV2 főműsoridős átlagát egyik célcsoportnál sem.
A hét legnézettebb műsora a Házasság első látásra, annak is a csütörtöki adása volt. A 18-49 éveseknél 287 ezer, a 18-59 éveseknél 410 ezer, a teljes lakosságnál 871 ezer nézőt vonzott. Ráadásul említést érdemel, hogy mindhárom korosztálynál jelentős előnnyel végzett az élen. A 18-49 és 18-59 éveseknél 127-127 ezer, a teljes lakosságnál 202 ezer nézőt vertek a hét második legnézettebb műsorára. Az RTL-en futó produkciók közül a 18-49 és a 18-59 éveseknél a hétfői RTL Híradó (159 ezer és 283 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a keddi RTL Híradó (634 ezer néző) volt a csatorna legnézettebbje.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 410 233 | 21,2 |
HÍRADÓ | RTL | 283 159 | 18,2 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 247 047 | 12,6 |
A RENITENS | RTL | 243 011 | 14,0 |
AZ ÁLOMMELÓ | RTL | 238 149 | 11,6 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 218 384 | 12,7 |
HAZATALÁLSZ | TV2 | 213 713 | 11,3 |
FÓKUSZ | RTL | 209 362 | 11,9 |
TÉNYEK | TV2 | 203 949 | 13,4 |
NEXT TOP MODEL HUNGARY | TV2 | 203 309 | 10,3 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 871 519 | 21,7 |
TÉNYEK | TV2 | 668 834 | 20,6 |
HÍRADÓ | RTL | 634 164 | 19,5 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 592 616 | 16,2 |
A RENITENS | RTL | 517 142 | 14,2 |
HAZATALÁLSZ | TV2 | 469 129 | 13,4 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 460 545 | 11,7 |
FÓKUSZ | RTL | 441 267 | 11,6 |
AZ ÁLOMMELÓ | RTL | 437 682 | 10,5 |
A HÁROM NŐVÉR | TV2 | 404 281 | 18,5 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 287 099 | 21,7 |
HÍRADÓ | RTL | 159 549 | 15,5 |
AZ ÁLOMMELÓ | RTL | 153 670 | 10,9 |
A RENITENS | RTL | 150 321 | 13,2 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 146 359 | 11,0 |
HAZATALÁLSZ | TV2 | 145 270 | 11,7 |
NEXT TOP MODEL HUNGARY | TV2 | 139 556 | 10,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 139 092 | 12,0 |
FÓKUSZ | RTL | 127 657 | 10,8 |
TÉNYEK | TV2 | 118 719 | 11,6 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás