- Hirdetés -

Atombombája van a TV2-nek

|

Jó nézettséggel kezdett a Házasság első látásra és azóta hétről hétre tovább erősödött. A TV2 házasságos műsora masszív, rég nem látott előnnyel végzett a heti műsoros toplista élén. Az RTL a múlt hét kapcsán leginkább A renitens című sorozat eredményeinek örülhetett.

Az év 15. hetét a TV2 nyerte, minden lényeges célcsoportnál és időszakban. Még azon a két területen is, ahol leginkább húzkodja a bajszukat az RTL: főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél. Előbbinél a korábbi héthez képest 1,8 százalékpontot, utóbbinál 1,4 százalékpontot erősített a TV2, így ezen a téren is egész kényelmes előnnyel nyertek (18-49 évesek, TV2: 13,4%, RTL: 9,7%; 18-59 évesek, TV2: 13,4%, RTL: 10,7%). A 18-49 éveseknél hétfőtől szombatig nyerte a főműsoridőket a TV2, a vasárnap az RTL-é volt. A 18-59-es korcsoportnál és a teljes lakosságnál hétfőtől péntekig minden estét nyert a TV2, az RTL pedig a hétvégét húzta be.

A komplett csatornacsaládokat nézve a TV2 Csoport végzett az élen, szintén minden bontásban. A két legerősebb piaci szereplő között a 18-59 éveseknél és főműsoridőben volt a legkisebb a differencia (TV2 Csoport: 24,8%, RTL Magyarország: 22,9%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 15. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,4 15,2 13,4
RTL 10,7 10,3 9,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 15. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 12,4 11
RTL 7,2 6,5 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,8 24,9 23,2
RTL Magyarország 19,2 16,5 18,8
MTVA 6,5 10,5 5,6
AMC Networks 5,8 5,0 6,1
Network4 4,4 5,6 3,2
Paramount Global 3,7 2,8 4,7
Antenna Entertainment Group 2,9 2,5 2,6
Warner Bros.Discovery 2,7 3,4 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,5% / 15,5% (14,3% / 12,1%)
Tények Plusz – 12% / 10,8% (10,9% / 9,8%)
Házasság első látásra – 21,2% / 22,4% (18,8% / 19,4%)
Hazatalálsz – 11,6% / 11,2% (10,2% / 9,6%)

RTL
Híradó – 18,9% / 16,2% (18,2% / 15,8%)
Fókusz – 12,1% / 11,1% (10,9% / 10%)
Az álommeló – 10,6% / 10,1% (10,6% / 9,9%)
Az árulók – 5,3% / 4,9% (korábbi héten a Gólkirályság: 8,6% / 8,3%)

Heti átlagok terén a kereskedelmi célcsoportoknál az RTL Híradó a Tények előtt végzett, bár a 18-49 éveseknél kisebb előnnyel, mint a korábbi hetekben. A TV2-n a Házasság első látásra az indulásától kezdve kimondottan erős számokat hozott, de a múlt héten még rátettek egy lapáttal. A 18-49 éveseknél egy hét alatt 3 százalékpontot combosodott az átlaguk, így elérték a 22,4 százalékos share-t, ráadásul ezt fixen, kilengések nélkül szállították. Mostanában hétköznap esténként nem nagyon láttunk ennyire magas közönségarányokat.

Ilyen erős versenytárs mellett az RTL-es Álommelótól már az is szép eredmény volt, hogy nagyjából szinten tartotta a korábbi heti eredményeit. Az RTL megpróbálkozott a tavaly őszi sikerműsoruk, Az árulók újrahasznosításával hétfőtől csütörtökig, de úgy tűnik, hogy ez ismétlésként már nem hoz jó számokat.

Korábban A mi kis falunk révén a szombat estéket gyakorlatilag automatikusan nyerte az RTL. A Gólkirálysággal viszont ez már nem megy olyan zökkenőmentesen. A múlt heti Gólkirályság share-ben nagyjából azt hozta, mint egy héttel korábban (az új évad első része). Nézőszámban viszont minden korosztálynál rontott (18-49: 146 ezer helyett, 116 ezer, 18-59: 247 ezer helyett 203 ezer, 4+: 460 ezer helyett 423 ezer). A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál még ezzel együtt is magasabb közönségarányt értek el, mint a TV2-n párhuzamosan futó Taxi 2., viszont a 18-49 éveseknél a film 10,9 százalékot hozott, miközben a Gólkirályság 10,5 százalékot.

Viszont vasárnap A renitens kimondottan erős nézettséget és közönségarányt produkált. A 18-49 éveseknél 14,4 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,1 százalékos, a teljes lakosságnál 15,1 százalékos közönségarányt. 20 óra után erős verseny volt a TV2-s Next Top Model Hungary és a Házasodna a gazda között. A 18-49 éveseknél a TV2-s produkció, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál pedig a Házasodna a gazda nyerte a műsorsávot.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél, valamint a teljes lakosságnál is a Házasság első látásra győzött a heti nézettségi versenyben. Külön ki kell emelni, hogy mindhárom célcsoportnál hatalmas előnyük volt. A 18-49 éveseknél 140 ezer nézőt, a 18-59 éveseknél 147 ezer nézőt, a teljes lakosságnál 270 ezer nézőt vertek a második helyezettre. Hasonlóra nem nagyon volt példa mostanában.

Az RTL legnézettebbje a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a vasárnapi RTL Híradó volt (165 ezer és 570 ezer nézővel), a 18-59 éveseknél pedig A renitens érte el a csatorna legmagasabb – 271 ezres – nézettségét.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 419 117 22,3
A RENITENS RTL 271 224 16,1
HÍRADÓ RTL 258 852 19,7
HÁZASODNA A GAZDA RTL 236 079 11,6
AZ ÁLOMMELÓ RTL 234 321 12,0
HAZATALÁLSZ TV2 216 581 12,0
TÉNYEK TV2 207 545 17,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 203 166 12,1
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 203 003 11,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 195 166 13,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 882 100 22,0
TÉNYEK TV2 611 690 22,2
HÍRADÓ RTL 570 417 19,6
A RENITENS RTL 544 597 15,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 530 619 17,0
HAZATALÁLSZ TV2 499 353 14,8
HÁZASODNA A GAZDA RTL 452 575 11,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 423 679 11,8
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 393 172 10,1
A HÁROM NŐVÉR TV2 392 677 20,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 306 095 23,4
HÍRADÓ RTL 165 865 19,7
A RENITENS RTL 157 550 14,4
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 147 747 12,5
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 146 404 10,6
AZ ÁLOMMELÓ RTL 144 107 10,9
HAZATALÁLSZ TV2 144 054 11,9
HÁZASODNA A GAZDA RTL 137 660 9,9
TÉNYEK TV2 127 250 16,4
FÓKUSZ RTL 122 500 12,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...