- Hirdetés -

Olimpia: egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

|

A Warner Bros. Discovery (WBD) teljes portfólióját és hálózatát kihasználva Európa-szerte a lehető legteljesebb élményt nyújtja majd a nézőknek. A Eurosport mellett a május 21-én induló Max platformon az olimpia minden pillanata megtekinthető lesz.

A Warner Bros. Discovery (WBD) ma előzetes bepillantást engedett a párizsi stúdiókba, ahonnan idén nyáron a valaha látott legimmerzívebb olimpiai játékokat fogják közvetíteni.

A Warner Bros. Discovery emellett a következőkkel ünnepli a 2024-es párizsi olimpiai játékokat felvezető 100 Days to Go, azaz száznapos visszaszámlálás megkezdésének mérföldkövét a mai napon:

● A Párizs 2024 felé vezető út egyre közelebb kerültével számos lenyűgöző tartalmat mutat be

● Részleteket fed fel arról, hogy műsorszolgáltatóként hogyan használja majd teljes portfólióját, hogy új és fiatalabb közönséget érjen el

● Bepillantást enged néhány műsor tervébe, amelyek a közelgő olimpiai játékokhoz kapcsolódnak

A nézők az Eurosport vagy a Max csatornákon Európa-szerte az első sorból élvezhetik Párizs látványát és hangjait, mivel a fő stúdiók az ikonikus Eiffel-toronyra néző, tekintélyes Hotel Raphaelben – más néven Eurosport House-ban – találhatóak, a helyszíni bejelentkezésekre pedig a Diadalív háttere előtt kerül sor. A Warner Bros. Discovery House a legmagasabb minőségű műsoroknak és elemzéseknek ad otthont, az olimpiai játékok alatt pedig a legnevesebb versenyzőket és kiválóságokat fogadja majd a stúdióiban.

Exkluzív, saját gyártású műsorok

Az Eurosport április 17-én, szerdán, a 100 Days to Go mérföldkőhöz kapcsolódóan helyszíni élő közvetítésekkel készül Párizsból. A sport erejét megmutató küldetésének részeként egy egész estén átívelő, olimpiai tematikájú műsor lesz látható a Eurosporton és az Eurosport applikációján.

● A The Power of the Olympics (Az olimpiai játékok ereje) hetente kerül adásba április 17-től az olimpiai játékok időszakáig. A műsor az idén nyáron Párizsban aranyéremért küzdő leghíresebb sportolókkal készült interjúkat mutat be, miközben a játékokkal kapcsolatos mélyebb emberi történetekről is beszámol.

● A kilencszeres BMX-világbajnok által vezetett The Olympians (Az olimpikonok) saját gyártású, 60 perces dokumentumfilm, amely a Bridgestone-nal való együttműködésben készül. A rajongók számára minden területre kiterjedő belépést biztosít tíz elit olimpikon életébe, akik négy évet szentelnek életükből az olimpiai játékokra való felkészülésnek és edzésnek. A bemutatott sportolók között szerepel Kevin Mayer francia tízpróbázó, Saul Craviotto spanyol kajakozó, Pauline Ado francia szörfös és Adam Peaty brit úszó.

● A Chasing Glory (A dicsőséget kergetve) című bensőséges, drámai és számos titkot felfedő hétrészes dokumentumfilm-sorozat hat sportolót követ, akik a világ legnagyobb sporteseményére készülnek. Magyarországon az Eurosport 1-es csatornán látható sorozatban Karsten Warholm 400 méteres dán rekordtartó, Janja Garnbret szlovén hegymászó, Menno van Gorp holland szörfös, Dina Asher-Smith brit sprinter, Peter Sagan szlovák kerékpáros és Vahine Fierro francia szörfös is szerepel. A sorozat a Red Bull Mediával való koprodukcióban készül.

● A Eurosport a Paris: La Vie Sportive című saját gyártású dokumentumfilmet is sugározza majd, amely felidézi Párizs történelmi és egyedülálló kapcsolatát a sporttal az itt megrendezett, 1924-es olimpiai játékok óta eltelt 100 évben. Narrátora az 1998-as FIFA-világbajnokság és az UEFA Euro 2000 legendás győztese, Thierry Henry lesz.

A WBD teljes portfóliójának és hálózatának kihasználása

A Road to Paris során a WBD teljes hálózatát és közkedvelt márkáinak széles skáláját kihasználja, hogy az olimpiai játékokat új és fiatalabb közönségekhez juttathassa el. A múlt hónapban bejelentették, hogy a WBD együttműködik a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal (NOB) egy nemzetközi szinten megjelenő fogyasztói termékprogram létrehozásában, amelyben a Bolondos dallamok karakterei szerepelnek. Áprilistól kezdve a játékokig vezető időszakban a Eurosport a Sport Made Simple című sorozat epizódjait közvetíti majd: a műsorvezető Tapsi Hapsi lesz, aki a tőle ismert egyedi és összetéveszthetetlen stílusban segít elmagyarázni a 4 x 100 méteres váltófutás, a tenisz, a breaktánc, a röplabda és a torna egyes részleteit.

Az első Sport Made Simple epizód, amelyben a Bolondos dallamok karakterei szerepelnek, a 4 x 100 méteres váltófutással indul április 17-én a Eurosport közösségi és digitális platformjain, egy szegmens pedig bekerül a The Power of the Olympics (Az olimpia ereje) című műsor nyitó epizódjába.

A WBD Sports Europe a napszaktól függetlenül garantálja a „mindig műsoron” megközelítést a sportrajongók számára, akik a legfrissebb és legfontosabb párizsi mozzanatokat kívánják látni. A vállalat hálózatának széles körét és tudásbázisát kihasználva az atlantai WBD erőforrásait fogja kiaknázni – az olimpiai játékok időszaka alatt több száz órányi tartalom készül majd, amelyet a nézők és az Eurosport közösségi média platformjainak felhasználói élvezhetnek majd Európa-szerte.

Április 17-én elindul egy új, a Párizs 2024-nek szentelt weboldal is, amely a sportrajongók számára kínál teljes körű olimpiai élménycsomagot. Az oldal, amely a legfrissebb selejtezőktől kezdve az interjúkon át a legfontosabb pillanatokat megmutató videókig sok mindent tartalmaz majd, a legmegfelelőbb célpont lesz az olimpiai játékok rajongói számára.

A Warner Bros. Discovery az olimpiai játékok európai otthona, és streamingplatformja, a Max lesz az egyedüli hely, ahol idén nyáron az olimpia minden pillanatát – mind a 3800 órányi élő adást (!!!!)– látni lehet majd. Emellett az Eurosport csatornái folyamatos élő közvetítésekkel várják majd a sportrajongókat az olimpia 19 napja alatt.

A 100 Days to Go mérföldkővel kezdetét veszi a Summer of Sport, azaz „a sport nyara” a WBD lineáris és streamingplatformjain egész Európában, amely a Roland-Garros, a US Open, illetve minden Grand Tour – a Giro d'Italia, a Tour de France és a La Vuelta a España, a WHOOP UCI Mountain Bike World Series, a Speedway GP, valamint a Tour de France Femmes és a Le Mans-i 24 órás autóverseny közvetítését foglalja magában. (A jogok országokonként változhatnak)

A Párizs 2024-es közvetítésekkel együtt a WBD és streamingplatformja, a Max több mint 5000 órányi élő sportot fognak sugározni idén nyáron.

Scott Young, a Warner Bros. Discovery Sports Europe tartalomért, gyártásért és üzleti műveletekért felelős igazgatója elmondta: „A mai napon elértünk a 100 Days to Go mérföldkőhöz: megkezdődik a száznapos visszaszámlálás az olimpiai játékok Európába való visszatéréséig és a Párizs 2024 kezdetéig, illetve elindul a Summer of Sport, azaz „a sport nyara”.

"Amikor idén nyáron sporttörténelmet írunk, még több órányi élő közvetítéssel jelentkezünk a legkülönfélébb eseményekről, még több saját gyártású tartalmat és előre rögzített műsort mutatunk be, hogy bevonjuk a rajongókat, valamint a valaha látott legnagyobb történetmesélő gépezetet kínáljuk, amelynek célja, hogy továbbra is éjjel-nappal az események közvetítésével, hírekkel és szórakozással szolgálja ki a sportrajongókat. Ott leszünk a világ legnagyobb sporteseményein, házigazda közvetítőként, élőben jelentkezünk például a Wembley stadionból a Bajnokok Ligája döntőjéről, továbbá a Roland-Garros és a US Open pályái mellől, ahol minden egyes pálya minden egyes pontjáról közvetítünk, a Tour de France és a Tour de France Femmes minden útjának minden szakaszáról, valamint Párizs és Franciaország mind a 38 versenyhelyszínéről, a nyári olimpiai játékok minden pillanatát sugározva. A közvetítésünk lebilincselően immerzív, a történetmesélés pedig magával ragadó lesz.”

A WBD első, 2018-as olimpiai közvetítése óta továbbra is rekordszámú közönséget vonz Európa-szerte minden platformján, ami fényes bizonyítéka annak, hogy a nyári és téli olimpiákat felvezető időszakban a történetmesélés innovatív, egész éven át tartó megközelítése milyen sikeres a nézők körében.

A WBD nemrég arról számolt be, hogy a 2022-es pekingi téli olimpiai játékok alatt soha nem tapasztalt mennyiséget: egymilliárd percet közvetítettek a discovery+-n és a Eurosport applikáción keresztül, és az új digitális előfizetők száma 50%-kal meghaladta az előző téli játékok során regisztráltakét. A 2020-as tokiói olimpiai játékokat több mint 372 millió néző követte Európában a WBD csatornáján és platformjain keresztül, 45 allicensz-partnerét is beleértve, az olimpiai közvetítések minél szélesebb közönséghez való eljuttatását célzó stratégia részeként.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...