Folytatta menetelését a Házasság első látásra, ami ismét minden célcsoportnál a hét legnézettebb műsora volt. RTL-es listavezetőként búcsúzott A renitens, valamint a Spíler2 egyik közvetítése is meglepően sok nézőt vonzott a múlt héten.
A 16. hetet ismét a TV2 nyerte, minden fontos célcsoportnál. Ebbe beleértve az RTL-nek legjobban fekvő időszakot és korosztályokat is (18-49 és 18-59 éveseket a főműsoridőben). Előbbinél 1,6 százalékpontos, utóbbinál 2,2 százalékpontos előnnyel nyert múlt héten a TV2. Esti bontásban a múlt hét úgy nézett ki, hogy hétfőtől péntekig a TV2-é, szombaton és vasárnap az RTL-é volt a főműsoridő a 18-49 és a 18-59 éveseknél. A teljes lakosságnál pedig vasárnap este is a TV2 volt a nézettebb.
A komplett csatornacsaládok terén a TV2 Csoport végzett az élen. A legnagyobb előnyt teljes napon a teljes lakosságnál érték el (TV2 Csoport: 24,3%, RTL Magyarország: 16,2%). A legszorosabb versenyt a 18-59 éveseknél, főműsoridőben mérték (TV2 Csoport: 23,7%, RTL Magyarország: 22,3%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 16. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,8 | 14,5 | 11,3 |
RTL | 10,2 | 10,2 | 9,1 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 16. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 9,4 | 9,4 | 8,9 |
RTL | 6,7 | 6,7 | 6,2 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 22,7 | 24,3 | 22,0 |
RTL Magyarország | 18,2 | 16,3 | 17,3 |
MTVA | 6,7 | 10,6 | 5,9 |
AMC Networks | 6,1 | 5,4 | 6,4 |
Network4 | 4,0 | 5,2 | 2,9 |
Paramount Global | 3,7 | 2,8 | 4,6 |
Antenna Entertainment Group | 3,5 | 2,9 | 3,2 |
Warner Bros.Discovery | 2,7 | 3,2 | 2,6 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 14,1% / 12,2% (16,5% / 15,5%)
Tények Plusz – 10,7% / 9,3% (12% / 10,8%)
Házasság első látásra – 19,2% / 20,1% (21,2% / 22,4%)
Hazatalálsz – 10,8% / 10,1% (11,6% / 11,2%)
RTL
Híradó – 17,3% / 14,6% (18,9% / 16,2%)
Fókusz – 11,4% / 10,1% (12,1% / 11,1%)
Az álommeló – 10,1% / 8,8% (10,6% / 10,1%)
Házasodna a gazda – 4,6% / 4,8% (korábbi héten Az árulók: 5,3% / 4,9%)
A kereskedelmi célcsoportnál továbbra is az RTL Híradó volt a nézettebb. A Fókusz és a Tények Plusz között pedig meglehetősen szoros verseny alakult ki. A TV2-s Házasság első látásra ismét kiemelkedően jó eredményeket produkált. Egyértelműen ez a műsor a tavaszi szezon eddigi részének legnagyobb meglepetése. Az RTL-en Az álommeló a „házasságos” produkció közelébe sem tudott érni. Érdekes a TV2-n futó Hazatalálsz helyzete. Nem szállít tragikus nézettségeket (mint például a konkurensnél év elején a Szomszéd tehene), de azért elmarad a csatorna heti átlagától, pedig a tavaszi szezon legerősebb felvezetőműsorát kapta.
Az álommeló utáni sávot ismétlésekkel töltené ki az RTL, de mostanában nem volt szerencséjük ezzel a „second hand” sávval. Két hete Az árulókat, múlt héten a Házasodna a gazda korábbi évadát kezdték el ismételni, de mindkettő lekerült a műsorról. Helyettük visszanyúltak a tutihoz és inkább A mi kis falunk sokadik ismétlését tűzték műsorra.
(A mi kis falunk kicsit olyan, mint a Bud Spencer filmek. Egy apró érdekesség ennek kapcsán: múlt szombaton az RTL Három leadta a Kincs, ami nincs című Bud Spencer -Terence Hill filmet, ami a 18-49 éveseknél a hét 23., a 18-59 éveseknél a hét 30. legnézettebb műsora volt. Ez azt jelenti, hogy az RTL-es kábelcsatornák műsorai közül ez a film érte el a legmagasabb nézőszámot a múlt héten).
Hétvégén az RTL két saját gyártású sorozata egész hasonló közönségarányokat produkált. A Gólkirályság a 18-49 éveseknél 11 százalékot, a 18-59 éveseknél 12,8 százalékot, a teljes lakosságnál 11,8 százalékot. Vasárnap A renitens évadzáró epizódja ugyanezeknél 11,9 százalékot, 13,5 százalékot és 12,9 százalékot hozott. Vasárnap a TV2-n futó Next Top Model Hungary szintén ennél a három korosztálynál 8,3 százalékos, 8,2 százalékos, 10 százalékos share-t ért el.
Ismét a Házasság első látásra bizonyult a hét legnézettebbjének, a korábbi héthez hasonlóan mindhárom nagy célcsoportnál. Ráadásul jelentős előnnyel vezetik a toplistákat. A műsor legnézettebb adása a 18-49 éveseknél 289 ezer, a 18-59 éveseknél 400 ezer, a teljes lakosságnál 867 ezer nézőt vonzott. Az RTL legnézettebb tartalma a 18-49 és a 18-59 éveseknél A renitens volt, 163 ezer, illetve 271 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a keddi Híradó miatt kapcsoltak egyszerre a legtöbben (674 ezren) az RTL-re.
A 18-49-es Top 10-es táblázatban feltűnt egy érdekesség, a Spíler2 ugyanis a hét negyedik legnézettebb műsorát sugározta. Ez a tegnapi Real Madrid – Barcelona meccs volt, amire 150 ezren voltak kíváncsiak. Bár a két szélesebb célcsoportnál nem jutott be az első tízbe, de ott sem ért el rossz eredményt a mérkőzés, a 18-59 éveseknél 204 ezer, a teljes lakosságnál 286 ezer nézője volt.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 400 136 | 19,5 |
BAJNOKOK LIGÁJA | M4 SPORT | 272 650 | 16,7 |
A RENITENS | RTL | 271 324 | 13,5 |
HÍRADÓ | RTL | 269 884 | 18,2 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 245 086 | 12,8 |
TÉNYEK | TV2 | 235 409 | 15,9 |
EURÓPA LIGA | M4 SPORT | 221 607 | 13,0 |
DOLITTLE | RTL | 219 264 | 10,1 |
AZ ÁLOMMELÓ | RTL | 216 696 | 11,2 |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 212 232 | 23,0 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 867 856 | 21,3 |
TÉNYEK | TV2 | 753 186 | 22,7 |
HÍRADÓ | RTL | 674 133 | 20,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 604 614 | 16,5 |
A RENITENS | RTL | 531 018 | 12,9 |
BAJNOKOK LIGÁJA | M4 SPORT | 465 900 | 15,3 |
HAZATALÁLSZ | TV2 | 457 313 | 13,1 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 456 477 | 11,8 |
A HÁROM NŐVÉR | TV2 | 417 204 | 15,6 |
NEXT TOP MODEL HUNGARY | TV2 | 405 106 | 10,0 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA | TV2 | 289 083 | 20,6 |
BAJNOKOK LIGÁJA | M4 SPORT | 199 524 | 17,4 |
A RENITENS | RTL | 163 014 | 11,9 |
SPANYOL BAJNOKSÁG | SPÍLER2 TV | 150 277 | 10,9 |
HÍRADÓ | RTL | 146 950 | 13,3 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 144 646 | 11,0 |
DOLITTLE | RTL | 143 798 | 9,5 |
EURÓPA LIGA | M4 SPORT | 141 680 | 12,0 |
FORMA-1 FUTAM | M4 SPORT | 137 681 | 21,1 |
HAZATALÁLSZ | TV2 | 134 435 | 11,0 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás