- Hirdetés -

Nagy változások a Lidlnél

|

- Hirdetés -

A Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK séfje váltja a Lidl-től 10 év után elköszönő Széll Tamás, Michelin-csillagos séfet a Lidl Konyhában. Ezzel egyidejűleg a platform desszertekkel is kiegészül, és a jövőben Kapunics Gréti gasztro influenszertől inspirálódhatnak az édességek kedvelői. A megújult nagyköveti csapatot erősíti továbbá Piskor Fanni, a vállalat borszakértője, és Szabó Adrienn, a Lidl új dietetikus szakértője.

A Lidl 10 évvel ezelőtt indította el a mára már ikonikussá váló Lidl Konyhát, amelynek köszönhetően a vásárlók számos recepttel, videóval és séftippekkel gazdagodhattak a kezdőtől a profi szintig egyaránt. Az áruházlánc emellett 9 szakácskönyvet is megjelentetett, amellyel leghűségesebb vásárlóinak kedveskedett évről-évre. Most a Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK Restaurant séfje váltja a Lidl eddigi séfjét, a Michelin-csillagos Széll Tamást. A megújuló Lidl Konyha kiegészül desszertekkel is, amiben a gasztro influenszer, Kapunics Gréti lesz az édességek iránt rajongók segítségére.

„Most lezárult egy meghatározó korszak, de ezzel egyidejűleg új vizekre evezünk. Rendkívül hálásak vagyunk Tamásnak az elmúlt 10 évért, hiszen nagyon sokat köszönhetünk neki mi is és vásárlóink is, az új kihívásokhoz pedig sok sikert kívánunk neki! A megújuló vállalati nagyköveti csapat pedig amellett, hogy fiatalos, lendületes energiát hoz magával, továbbra is magas szintű szaktudással és a minőségi termékek képviseletével, valamint a tudatos vásárlás erősítésével segíti majd vásárlóinkat. Hiszünk az otthon főzés örömében és az egészségtudatos táplálkozásban, és a jövőben is szeretnénk ebben vásárlóinkat támogatni” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.

A séfszakma egyik legtehetségesebb alakja, Mizsei Jani, a MÁK Restaurant séfje több rangos elismerés rendelkezik. A megújuló Lidl Konyha előkészületei során hatalmas lelkesedéssel vetette bele magát a közös munkába és szakértelme már az első perctől jelen volt. Receptjeit és ételeit a fiatalos lendület, emberközeliség és progresszív megközelítés jellemzi, a konyhában pedig garantált a jókedv és a humor is, hogy valóban élmény lehessen a főzés. A jövőben a Lidl Receptek alatt lesznek elérhetőek Jani receptjei és a szezonalitás mellett - reagálva a felgyorsult mindennapokra és a fogyasztói igényekre - előtérbe kerülnek a gyorsan, egyszerűen elkészíthető ételek.

A Lidl Desszertek videói Kapunics Gréti gasztro influenszerrel készülnek, aki Dolce far niente néven lehet ismerős a social mediát használók körében. Gréti szenvedélyesen rajong a sütésért, kislányként nagymamájától tanulta el a házi sütik csínját-bínját, majd folyamatosan mélyült el a cukrászat fortélyaiban. Azóta is a sütés a legkedvesebb hobbija és minden szabadidejét ez tölti ki főállása mellett. Janihoz hasonlóan fiatalságával, lendületességével újfajta színfoltot jelent a Lidl életében, desszertjei pedig könnyen elkészíthetőek és a szezonális alapanyagok, úgy, mint a gyümölcsök szintén nagy hangsúlyt kapnak. Gréti ismeri a különféle trendeket és az ünnepekre, különlegesebb alkalmakra (karácsony, húsvét, halloween stb.) külön készül majd.

A Lidl borszakértő nagykövete Piskor Fanni, akivel az elmúlt hónapokban már találkozhattak az áruházlánc vásárlói. A szakember szőlész-borász mérnökként több, mint 10 éve foglalkozik borokkal és folyamatosan fejleszti tudását, amellett, hogy a Pécsi Tudományegyetem és a Borkollégium oktatójaként a katedra túloldalán is tevékenykedik. Továbbá rendszeresen bírál hazai- és nemzetközi borversenyeken is. Fanni célja, hogy bemutassa, mit érdemes tudni a Lidl-ben kapható borokról, emellett időről-időre különféle tippekkel is segít abban, hogy mindenki könnyen kiigazodhasson a borok világában.

Végül, de nem utolsósorban a Lidl márkanagyköveti csapatát erősíti Szabó Adrienn dietetikus is, aki főállásban a Semmelweiss Egyetem Sebészeti, Transzplantációs és Gasztroenterológiai Klinikáján tevékenykedik, oktat a Semmelweiss Egyetemen, rendszeresen tart előadásokat szakmai konferenciákon és diet_etikus néven a közösségi média aktív szereplője. Adrienn érkezésével a vállalat célja, hogy hiteles információt tudjon adni vásárlói számára és támogassa őket az egészségtudatos és fenntartható táplálkozásban, amellett, hogy olyan fontos témákra is felhívja a figyelmet, mint az élelmiszerpazarlás megelőzése.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...