- Hirdetés -

Nagy változások a Lidlnél

|

A Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK séfje váltja a Lidl-től 10 év után elköszönő Széll Tamás, Michelin-csillagos séfet a Lidl Konyhában. Ezzel egyidejűleg a platform desszertekkel is kiegészül, és a jövőben Kapunics Gréti gasztro influenszertől inspirálódhatnak az édességek kedvelői. A megújult nagyköveti csapatot erősíti továbbá Piskor Fanni, a vállalat borszakértője, és Szabó Adrienn, a Lidl új dietetikus szakértője.

A Lidl 10 évvel ezelőtt indította el a mára már ikonikussá váló Lidl Konyhát, amelynek köszönhetően a vásárlók számos recepttel, videóval és séftippekkel gazdagodhattak a kezdőtől a profi szintig egyaránt. Az áruházlánc emellett 9 szakácskönyvet is megjelentetett, amellyel leghűségesebb vásárlóinak kedveskedett évről-évre. Most a Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK Restaurant séfje váltja a Lidl eddigi séfjét, a Michelin-csillagos Széll Tamást. A megújuló Lidl Konyha kiegészül desszertekkel is, amiben a gasztro influenszer, Kapunics Gréti lesz az édességek iránt rajongók segítségére.

„Most lezárult egy meghatározó korszak, de ezzel egyidejűleg új vizekre evezünk. Rendkívül hálásak vagyunk Tamásnak az elmúlt 10 évért, hiszen nagyon sokat köszönhetünk neki mi is és vásárlóink is, az új kihívásokhoz pedig sok sikert kívánunk neki! A megújuló vállalati nagyköveti csapat pedig amellett, hogy fiatalos, lendületes energiát hoz magával, továbbra is magas szintű szaktudással és a minőségi termékek képviseletével, valamint a tudatos vásárlás erősítésével segíti majd vásárlóinkat. Hiszünk az otthon főzés örömében és az egészségtudatos táplálkozásban, és a jövőben is szeretnénk ebben vásárlóinkat támogatni” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.

A séfszakma egyik legtehetségesebb alakja, Mizsei Jani, a MÁK Restaurant séfje több rangos elismerés rendelkezik. A megújuló Lidl Konyha előkészületei során hatalmas lelkesedéssel vetette bele magát a közös munkába és szakértelme már az első perctől jelen volt. Receptjeit és ételeit a fiatalos lendület, emberközeliség és progresszív megközelítés jellemzi, a konyhában pedig garantált a jókedv és a humor is, hogy valóban élmény lehessen a főzés. A jövőben a Lidl Receptek alatt lesznek elérhetőek Jani receptjei és a szezonalitás mellett - reagálva a felgyorsult mindennapokra és a fogyasztói igényekre - előtérbe kerülnek a gyorsan, egyszerűen elkészíthető ételek.

A Lidl Desszertek videói Kapunics Gréti gasztro influenszerrel készülnek, aki Dolce far niente néven lehet ismerős a social mediát használók körében. Gréti szenvedélyesen rajong a sütésért, kislányként nagymamájától tanulta el a házi sütik csínját-bínját, majd folyamatosan mélyült el a cukrászat fortélyaiban. Azóta is a sütés a legkedvesebb hobbija és minden szabadidejét ez tölti ki főállása mellett. Janihoz hasonlóan fiatalságával, lendületességével újfajta színfoltot jelent a Lidl életében, desszertjei pedig könnyen elkészíthetőek és a szezonális alapanyagok, úgy, mint a gyümölcsök szintén nagy hangsúlyt kapnak. Gréti ismeri a különféle trendeket és az ünnepekre, különlegesebb alkalmakra (karácsony, húsvét, halloween stb.) külön készül majd.

A Lidl borszakértő nagykövete Piskor Fanni, akivel az elmúlt hónapokban már találkozhattak az áruházlánc vásárlói. A szakember szőlész-borász mérnökként több, mint 10 éve foglalkozik borokkal és folyamatosan fejleszti tudását, amellett, hogy a Pécsi Tudományegyetem és a Borkollégium oktatójaként a katedra túloldalán is tevékenykedik. Továbbá rendszeresen bírál hazai- és nemzetközi borversenyeken is. Fanni célja, hogy bemutassa, mit érdemes tudni a Lidl-ben kapható borokról, emellett időről-időre különféle tippekkel is segít abban, hogy mindenki könnyen kiigazodhasson a borok világában.

Végül, de nem utolsósorban a Lidl márkanagyköveti csapatát erősíti Szabó Adrienn dietetikus is, aki főállásban a Semmelweiss Egyetem Sebészeti, Transzplantációs és Gasztroenterológiai Klinikáján tevékenykedik, oktat a Semmelweiss Egyetemen, rendszeresen tart előadásokat szakmai konferenciákon és diet_etikus néven a közösségi média aktív szereplője. Adrienn érkezésével a vállalat célja, hogy hiteles információt tudjon adni vásárlói számára és támogassa őket az egészségtudatos és fenntartható táplálkozásban, amellett, hogy olyan fontos témákra is felhívja a figyelmet, mint az élelmiszerpazarlás megelőzése.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...