Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket ebben a komoly kihívásokkal küzdő szektorban.
Tavaly sem volt jó éve a globális autópiacnak, tovább zsugorodott az értékesítés, pedig már 2022 is kimondottan gyenge év volt. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogyan kezelték a meghatározó gyártók és márkák ezt a helyzetet. A műsorból kiderül, hogy sok brandnek komoly problémákat hozott 2023, de akadtak olyanok is, akiket semmi sem tudott megzavarni.
A BrandMania második részében is az autópiac lesz fókuszban, igaz már nem a piaci eredményekről, hanem a marketing szerepéről lesz szó. Ki, milyen marketingben látja az üzleti sikerei legfőbb biztosítékát, milyen stratégiákkal rukkolnak elő a nagy márkák – erről is szó lesz az RTL magazinműsorában.
BrandMania ma éjjel 23:15-kor az RTL-en.