- Hirdetés -

Utolsó hetében is tarolt a Házasság első látásra

|

Nem lankadt az érdeklődés a TV2 legnépszerűbb tavaszi műsora iránt, a múlt héten is kiugróan magas nézettséget hozott a Házasság első látásra. Az RTL-es produkciók közül kikapott a Gólkirályság, viszont a Házon kívül főműsoridőbe való áthelyezése jó lépésnek bizonyult.

Április utolsó teljes hetét a TV2 nyerte, minden fontos célcsoportnál. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 2,5 százalékpont, a 18-59 éveseknél 1,9 százalékpont volt az előnyük az RTL előtt. Napi szinten hétfőtől szombatig minden estét a TV2 nyert, a vasárnapi főműsoridő az RTL-é volt – a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is.

A komplett portfóliókat nézve a TV2 Csoport végzett az élen. A 18-59 éveseknél és főműsoridőben sündörgött hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 24,3%, RTL Magyarország: 22,8%). A legjelentősebb különbséget pedig teljes napon, a teljes lakosságnál mérték (TV2 Csoport: 25,1%, RTL Magyarország: 16,7%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 17. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,9 15,7 12,4
RTL 11 10,7 9,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 17. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,1 12,4 9,7
RTL 7,1 6,7 6,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,5 25,1 22,4
RTL Magyarország 18,7 16,7 18,0
AMC Networks 6,0 5,4 6,1
MTVA 4,4 8,6 3,5
Network4 4,0 5,3 2,9
Antenna Entertainment Group 3,6 2,9 3,2
Paramount Global 3,2 2,6 4,0
Warner Bros.Discovery 3,0 3,6 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,5% / 12,3% (14,1% / 12,2%)
Tények Plusz – 11,4% / 9,8% (10,7% / 9,3%)
Házasság első látásra – 19,9% / 20,3% (19,2% / 20,1%)
Hazatalálsz – 11,6% / 11,2% (10,8% / 10,1%)

RTL
Híradó – 17,2% / 14,1% (17,3% / 14,6%)
Fókusz – 10,5% / 9,5% (11,4% / 10,1%)
Az álommeló – 10,2% / 9,2% (10,1% / 8,8%)
A mi kis falunk – 9% / 8,6%

Utolsó hetében is rendkívül magas nézettséggel futott a Házasság első látásra. Egyelőre ez volt a tavaszi tévés szezon legnagyobb sikere. Az RTL-es Álommeló nem nagyon tudta felvenni a házasságos realityvel a versenyt. Múlt héten kifutott a TV2 saját gyártású sorozata, a Hazatalálsz is. Ennél már véleményesebb, hogy mi a második évad mérlege… Kicsivel a TV2 heti főműsoridős átlaga alatt teljesített a sorozat, bár a sávját nyerte, de az ellenfelei különféle ismétlések voltak. S nagy kérdés, hogyan teljesített volna, ha nem egy ennyire erős műsort adnak előtte.

A tavaszi idényben a TV2 jellemzően nem fektetett különösebb hangsúlyt a szombat estékre, múlt héten viszont szembeküldték a Zsákbamacska évadnyitó adását az RTL-es Gólkirálysággal. Ebből a TV2 műsora jött ki jobban. A Zsákbamacska a 18-49 éveseknél 12,8 százalékos, a 18-59 éveseknél 12,3 százalékos, a teljes lakosságnál 14,6 százalékos közönségarányt ért el. Ugyanezeknél a Gólkirályság 9,5 százalékot, 11,4 százalékot és 10,7 százalékot produkált.

Az viszont bejött az RTL-nek, hogy a Házon kívült átpakolták a vasárnapi főműsoridőbe. Az előbb említett három célcsoportnál 12,9 százalékot, 14,9 százalékot és 16,1 százalékot ért el. A Cápák között is jó közönségarányokkal tért vissza: 14,4 százalék, 14,9 százalék és 13,1 százalék. Mindeközben a TV2-n a Tények Plusz és a Next Top Model Hungary share-je 10 százalék alatt maradt a kereskedelmi célcsoportnál.

Ahogy mostanában megszokhattuk, a Házasság első látásra bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. A csütörtöki adás a 18-49 éveseknél 299 ezer, a 18-59 éveseknél 420 ezer, a teljes lakosságnál 928 ezer nézőt vonzott. Továbbra is igaz volt, hogy nem „éppen csak”, hanem jelentős előnnyel végeztek az élen. Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között volt 187 ezer és 291 ezer nézővel. A teljes lakosságnál az RTL legnézettebbje címet a szerdai Híradó hozta el 633 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 420 731 21,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 291 108 14,9
HÍRADÓ RTL 276 621 19,0
HÁZON KÍVÜL RTL 234 336 14,9
HAZATALÁLSZ TV2 232 960 12,4
AZ ÁLOMMELÓ RTL 224 265 11,0
ZSÁKBAMACSKA TV2 219 828 12,3
TÉNYEK TV2 213 559 15,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 201 901 11,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 193 108 14,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 928 653 23,0
TÉNYEK TV2 702 376 22,4
HÍRADÓ RTL 633 888 19,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 568 255 17,0
ZSÁKBAMACSKA TV2 542 336 14,6
HÁZON KÍVÜL RTL 533 896 16,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 512 527 13,1
HAZATALÁLSZ TV2 482 856 14,7
A HÁROM NŐVÉR TV2 436 530 16,9
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 399 530 10,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 299 645 22,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 187 915 14,4
ZSÁKBAMACSKA TV2 157 440 12,8
HAZATALÁLSZ TV2 154 368 12,1
HÍRADÓ RTL 151 462 16,4
AZ ÁLOMMELÓ RTL 141 935 10,2
HÁZON KÍVÜL RTL 135 488 12,9
TÉNYEK TV2 129 969 14,0
FÓKUSZ RTL 122 960 10,8
A MI KIS FALUNK RTL 117 019 10,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...