Az eMAG Magyarország üzlet az üzletben koncepció jegyében útjára indított Hajápolás és sminkszekciójában több mint 70 ezer-féle hajápolási- és sminkterméket, hajformázó eszközöket kínál, a férfiakat célzó szekciójában pedig több mint hétezer férfikozmetikum és kiegészítő érhető el.
A Kerti bolt után az új részleg a második shop-in-shop, amelyet az eMAG az elmúlt hónapokban indított Magyarországon, és továbbiak indítása is várható. Az új részleg azért nyílt meg az eMAG.hu-n, mert a hajsamponok, hajpakolások, hajfestékek, kondicionálók, valamint a sminktermékek (alapozók és sminkalapok, szempillaspirálok) a legnépszerűbb termékek a teljes szépségápolási kategóriában.
„A szépségápolási termékek tavaly az Eurostat szerint az Európában online rendelt legnépszerűbb kategóriák top háromban szerepeltek. Magyarország sem kivétel, ezen a piacon az internetezők 25,4 százaléka[2] vásárolt kozmetikumokat 2023-ban. A Hajápolás- és sminkbolt szekciónk indításával a vásárlók segítségére sietünk, hogy megkönnyítsük számukra a haj- és bőrápolási termékek kiválasztását. Itt megtalálják az igényeiknek megfelelő termékeket és eszközöket, amelyekkel gyorsan és egyszerűen kialakíthatják stílusukat” - mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.