- Hirdetés -

Filmes együttműködésben a BMW

|

A BMW sorozatban harmadik alkalommal áll hivatalos autóipari partnerként a világ egyik legnívósabb filmfesztiválja mellé. Az esemény főszereplőinek és kiemelt vendégeinek mobilitásáról exkluzív prémium flotta gondoskodik. A Naomi Campbell oldalán gyümölcsöző együttműködés új szintre lép: világpremierjét ünnepli a BMW XM Mystique Allure.

A BMW idén sorozatban harmadik alkalommal áll hivatalos autóipari partnerként a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál mellé, amely egyúttal azt is jelenti, hogy a világ egyik legnívósabb filmfesztiválján a főszereplők és a kiemelt vendégek mobilitásáról a bajor prémiummárka luxusautóiból álló, exkluzív flotta gondoskodik majd. A BMW Cannes reflektorfényeiben ráadásul egy különleges autót is bemutat. A BMW Films tavalyi, The Calm címet viselő alkotásának sikeres világpremierje után a bajor prémiumgyártó idén a BMW XM műszaki alapjaira megálmodott különleges egyediségről rántja le a leplet, a brit szupermodell, Naomi Campbell oldalán gyümölcsöző kreatív együttműködése részeként.

2024. május 14-25. között a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hetvenhetedik alkalommal invitálja a filmkészítőket, színészeket és filmrajongókat a Côte d'Azur egyik legkedveltebb üdülőhelyeként számon tartott Cannes-ba. Az Arany Pálma-díj átadása azonban nem az egyetlen látványosság lesz, hiszen a fesztivál ideje alatt a híres Boulevard de la Croisette környékét valósággal ellepik a látványos előadások és a csillogó egyediségek. Az esemény a bajor prémiummárka számára is ideális színpadot biztosít arra, hogy igényes nemzetközi közönség előtt mutassa be a luxusszegmensben kínált legújabb modelljeit.

A fesztivál főszereplői és kiemelt vendégei így tisztán elektromos meghajtású prémium modellekben tapasztalhatják meg a fenntartható luxus magával ragadó élményét. A Palais des Festivals et des Congrés kongresszusi központ környéki utakon közlekedő exkluzív flotta a szervezők és egyes hivatalos partnerek számára is elérhető lesz. A flotta több mint 200 sofőrös luxusautóból áll majd, többek között tisztán elektromos meghajtású BMW i7, BMW iX és BMW i5 modellekkel, valamint a plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt BMW XM nagyteljesítményű luxusautóval.

A Naomi Campbell oldalán gyümölcsöző kreatív együttműködés különleges egyediséget eredményezett

A BMW tovább bővítette a Naomi Campbell oldalán tavaly bejelentett együttműködését. A kreatív partnerség legújabb eredménye a BMW XM Mystique Allure: a szupermodell által megálmodott egyediség május 15-én ünnepli világpremierjét Cannes-ban.

Az együttműködés első lépése a BMW XM tavaly bejelentett „Dare to be You” kampánya volt. Naomi Campbell azon kifutósztárok szűk körébe tartozik, akiket a divatvilág a szupermodell kifejezéssel ismer el, modellkarrierjével párhuzamosan ráadásul színésznőként, tervezőként és vállalkozóként is sikert sikerre halmoz. A jamaikai származású brit modell mind a mai napig arra használja a nemzetközi divatbemutatókon rá irányuló reflektorfényeket, hogy a divatvilág sokszínűségét támogassa. Ezért is számít még mindig iránymutatónak a kreatív- és divatszakmában feltörekvő tehetségek következő generációja előtt.

Naomi Campbell és a BMW XM: a vizuális extravagancia úttörői

Úttörő hozzáállás, kiegyensúlyozottság és magabiztosság: erények, amelyekben Naomi Campbell és a BMW XM egyaránt osztozik. Ikonikus formanyelvével, luxus kényelmet kínáló utasterével és sorozatgyártásban először alkalmazott M HYBRID hajtáslánc-technológiájával a BMW XM a luxus és a kimagasló teljesítmény kapcsolatának merőben új szintjét váltja valóra.

A plug-in hibrid hajtáslánc-technológia elektromos motorja – modellváltozattól függően – egy soros hathengeres vagy egy V8-as benzinmotorral dolgozik együtt. A BMW XM Label Red (átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 2,0 – 12,9 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 45 gramm; kombinált energiafogyasztás (WLTP): 33,5 kWh / 100 km; CO2-osztály: B-G) a BMW M GmbH sorozatgyártásban kínált eddigi legerősebb modellje.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...