- Hirdetés -

Nagyon bejött az RTL-nek a The Floor

|

Remek nézettséggel startolt az RTL új vetélkedője, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is ez volt a múlt hét legnézettebb műsora. A Majka nélküli Zsákbamacska viszont egyelőre nem teljesített túl jól.

Múlt héten sem szakadt meg az RTL jó szériája, hiszen a számukra fontos kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben ismét nyerni tudtak. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben 3 százalékpontot tett ki az RTL előnye, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben pedig 2,8 százalékpont különbséggel végeztek az élen. A többi összevetésben, tehát az esti sávban és teljes lakosságnál, valamint teljes napon a TV2 nyert. Múlt héten eléggé különbözött a fiatalabb korosztályoknál és teljes lakosságnál mért nézettség. Például a 18-59 éveseknél minden estét megnyert az RTL, a teljes lakosságnál viszont a TV2 nyert hétfőtől szombatig és vasárnap is csak kicsivel került eléjük az RTL.

A teljes portfóliók terén, két összevetésben egész jelentős előnyt hozott össze az RTL Magyarország. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 4,6 százalékponttal (RTL Magyarország: 23,8%, TV2 Csoport: 19,2%), a 18-59 éveseknél 3,4 százalékponttal (RTL Magyarország: 23,9%, TV2 Csoport: 20,5%) végeztek a fő konkurens előtt. A többi bontásban itt is a TV2 Csoport győzött, de azt meg kell említeni, hogy a korábban megszokottnál kisebb különbséggel.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 19. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 12,1 8,5
RTL 12 11,4 11,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 19. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,6 10,9 7,9
RTL 7,5 7 7,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 21,3 23,4 20,1
RTL Magyarország 19,5 16,7 19,3
MTVA 6,3 10,2 5,0
AMC Networks 5,5 5,1 5,7
Network4 3,8 5,1 2,6
Antenna Entertainment Group 3,7 3,1 3,5
Paramount Global 3,5 2,8 4,3
Warner Bros.Discovery 3,2 3,9 3,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,2% / 12,3% (14,3% / 11,6%)
Tények Plusz – 10,3% / 8,6% (9,6% / 7,7%)
Zsákbamacska – 8,6% / 8,5% (9,5% / 9,5%)
Ütős ötös – 6,7% / 6,6% (7,8% / 7,4%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,2% (17,3% / 14,8%)
Fókusz – 12,4% / 12,2% (12% / 11,3%)
The Floor – 15,7% / 16,3% (korábbi héten Az álommeló: 12,4% / 11,6%)
A mi kis falunk – 9,4% / 9,2% (10,5% / 9,8%)

A The Floorral eléggé betalált az RTL, az új vetélkedő egész jelentős előnnyel nyerte a műsorsávját. A TV2-n a Zsákbamacska viszont a korábbi heti átlagához képest is vesztett még 1 százalékpontot. Tavaly a Zsákbamacska még a TV2 egyik sikerműsorának számított (Majkával és Rózsa Györggyel is), az új műsorvezetőkkel viszont nem nagyon akar működni.

A korábbi héthez képest erősödni tudott az RTL-es Gólkirályság. A 18-49 éveseknél 12,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,5 százalékos, a teljes lakosságnál 11,4 százalékos közönségarányt hozott össze a focis sorozat. Vasárnap a TV2-n a Next Top Model Hungary ugyanennél a három korosztálynál 8,1 százalékot, 8 százalékot és 9,2 százalékot ért el. Az RTL-nek bejött, hogy főműsoridőbe rakta át a Házon kívült. Az előbb említett célcsoportoknál 14,4 százalékos, 16 százalékos és 16,4 százalékos share-t produkált a műsor.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a The Floor, annak is a keddi adása bizonyult a múlt hét legnézettebbjének (217 ezer és 312 ezer nézővel). A teljes lakosságnál a szintén keddi Tények vonzotta a legtöbb (628 ezer) nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 312 262 16,7
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 297 296 16,8
HÁZON KÍVÜL RTL 253 146 16,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 228 915 12,0
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 222 754 13,5
HÍRADÓ RTL 219 779 17,9
TÉNYEK TV2 196 231 17,2
FÓKUSZ RTL 195 196 13,0
A MI KIS FALUNK RTL 193 478 12,2
ZSÁKBAMACSKA TV2 181 083 10,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 628 307 22,0
THE FLOOR RTL 575 779 14,6
HÍRADÓ RTL 548 521 19,2
HÁZON KÍVÜL RTL 545 518 16,4
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 515 552 15,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 515 231 15,7
ZSÁKBAMACSKA TV2 447 304 12,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 446 915 11,4
A HÁROM NŐVÉR TV2 403 376 17,8
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 403 096 11,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 217 605 17,5
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 208 839 16,8
HÁZON KÍVÜL RTL 153 000 14,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 140 109 10,8
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 132 211 12,2
HÍRADÓ RTL 128 525 16,3
FÓKUSZ RTL 126 026 12,8
A MI KIS FALUNK RTL 124 543 11,4
ZSÁKBAMACSKA TV2 123 042 10,3
HALÁLOS IRAMBAN 6. TV2 112 533 10,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...