Nagyon bejött az RTL-nek a The Floor

The Floor RTL nézettség

Remek nézettséggel startolt az RTL új vetélkedője, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is ez volt a múlt hét legnézettebb műsora. A Majka nélküli Zsákbamacska viszont egyelőre nem teljesített túl jól.

Múlt héten sem szakadt meg az RTL jó szériája, hiszen a számukra fontos kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben ismét nyerni tudtak. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben 3 százalékpontot tett ki az RTL előnye, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben pedig 2,8 százalékpont különbséggel végeztek az élen. A többi összevetésben, tehát az esti sávban és teljes lakosságnál, valamint teljes napon a TV2 nyert. Múlt héten eléggé különbözött a fiatalabb korosztályoknál és teljes lakosságnál mért nézettség. Például a 18-59 éveseknél minden estét megnyert az RTL, a teljes lakosságnál viszont a TV2 nyert hétfőtől szombatig és vasárnap is csak kicsivel került eléjük az RTL.

A teljes portfóliók terén, két összevetésben egész jelentős előnyt hozott össze az RTL Magyarország. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 4,6 százalékponttal (RTL Magyarország: 23,8%, TV2 Csoport: 19,2%), a 18-59 éveseknél 3,4 százalékponttal (RTL Magyarország: 23,9%, TV2 Csoport: 20,5%) végeztek a fő konkurens előtt. A többi bontásban itt is a TV2 Csoport győzött, de azt meg kell említeni, hogy a korábban megszokottnál kisebb különbséggel.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 19. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 12,1 8,5
RTL 12 11,4 11,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 19. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,6 10,9 7,9
RTL 7,5 7 7,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 21,3 23,4 20,1
RTL Magyarország 19,5 16,7 19,3
MTVA 6,3 10,2 5,0
AMC Networks 5,5 5,1 5,7
Network4 3,8 5,1 2,6
Antenna Entertainment Group 3,7 3,1 3,5
Paramount Global 3,5 2,8 4,3
Warner Bros.Discovery 3,2 3,9 3,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,2% / 12,3% (14,3% / 11,6%)
Tények Plusz – 10,3% / 8,6% (9,6% / 7,7%)
Zsákbamacska – 8,6% / 8,5% (9,5% / 9,5%)
Ütős ötös – 6,7% / 6,6% (7,8% / 7,4%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,2% (17,3% / 14,8%)
Fókusz – 12,4% / 12,2% (12% / 11,3%)
The Floor – 15,7% / 16,3% (korábbi héten Az álommeló: 12,4% / 11,6%)
A mi kis falunk – 9,4% / 9,2% (10,5% / 9,8%)

A The Floorral eléggé betalált az RTL, az új vetélkedő egész jelentős előnnyel nyerte a műsorsávját. A TV2-n a Zsákbamacska viszont a korábbi heti átlagához képest is vesztett még 1 százalékpontot. Tavaly a Zsákbamacska még a TV2 egyik sikerműsorának számított (Majkával és Rózsa Györggyel is), az új műsorvezetőkkel viszont nem nagyon akar működni.

A korábbi héthez képest erősödni tudott az RTL-es Gólkirályság. A 18-49 éveseknél 12,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,5 százalékos, a teljes lakosságnál 11,4 százalékos közönségarányt hozott össze a focis sorozat. Vasárnap a TV2-n a Next Top Model Hungary ugyanennél a három korosztálynál 8,1 százalékot, 8 százalékot és 9,2 százalékot ért el. Az RTL-nek bejött, hogy főműsoridőbe rakta át a Házon kívült. Az előbb említett célcsoportoknál 14,4 százalékos, 16 százalékos és 16,4 százalékos share-t produkált a műsor.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a The Floor, annak is a keddi adása bizonyult a múlt hét legnézettebbjének (217 ezer és 312 ezer nézővel). A teljes lakosságnál a szintén keddi Tények vonzotta a legtöbb (628 ezer) nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 312 262 16,7
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 297 296 16,8
HÁZON KÍVÜL RTL 253 146 16,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 228 915 12,0
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 222 754 13,5
HÍRADÓ RTL 219 779 17,9
TÉNYEK TV2 196 231 17,2
FÓKUSZ RTL 195 196 13,0
A MI KIS FALUNK RTL 193 478 12,2
ZSÁKBAMACSKA TV2 181 083 10,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 628 307 22,0
THE FLOOR RTL 575 779 14,6
HÍRADÓ RTL 548 521 19,2
HÁZON KÍVÜL RTL 545 518 16,4
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 515 552 15,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 515 231 15,7
ZSÁKBAMACSKA TV2 447 304 12,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 446 915 11,4
A HÁROM NŐVÉR TV2 403 376 17,8
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 403 096 11,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 217 605 17,5
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 208 839 16,8
HÁZON KÍVÜL RTL 153 000 14,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 140 109 10,8
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 132 211 12,2
HÍRADÓ RTL 128 525 16,3
FÓKUSZ RTL 126 026 12,8
A MI KIS FALUNK RTL 124 543 11,4
ZSÁKBAMACSKA TV2 123 042 10,3
HALÁLOS IRAMBAN 6. TV2 112 533 10,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás