Remek nézettséggel startolt az RTL új vetélkedője, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is ez volt a múlt hét legnézettebb műsora. A Majka nélküli Zsákbamacska viszont egyelőre nem teljesített túl jól.
Múlt héten sem szakadt meg az RTL jó szériája, hiszen a számukra fontos kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben ismét nyerni tudtak. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben 3 százalékpontot tett ki az RTL előnye, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben pedig 2,8 százalékpont különbséggel végeztek az élen. A többi összevetésben, tehát az esti sávban és teljes lakosságnál, valamint teljes napon a TV2 nyert. Múlt héten eléggé különbözött a fiatalabb korosztályoknál és teljes lakosságnál mért nézettség. Például a 18-59 éveseknél minden estét megnyert az RTL, a teljes lakosságnál viszont a TV2 nyert hétfőtől szombatig és vasárnap is csak kicsivel került eléjük az RTL.
A teljes portfóliók terén, két összevetésben egész jelentős előnyt hozott össze az RTL Magyarország. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 4,6 százalékponttal (RTL Magyarország: 23,8%, TV2 Csoport: 19,2%), a 18-59 éveseknél 3,4 százalékponttal (RTL Magyarország: 23,9%, TV2 Csoport: 20,5%) végeztek a fő konkurens előtt. A többi bontásban itt is a TV2 Csoport győzött, de azt meg kell említeni, hogy a korábban megszokottnál kisebb különbséggel.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 19. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 9,2 | 12,1 | 8,5 |
RTL | 12 | 11,4 | 11,5 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 19. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 8,6 | 10,9 | 7,9 |
RTL | 7,5 | 7 | 7,3 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 21,3 | 23,4 | 20,1 |
RTL Magyarország | 19,5 | 16,7 | 19,3 |
MTVA | 6,3 | 10,2 | 5,0 |
AMC Networks | 5,5 | 5,1 | 5,7 |
Network4 | 3,8 | 5,1 | 2,6 |
Antenna Entertainment Group | 3,7 | 3,1 | 3,5 |
Paramount Global | 3,5 | 2,8 | 4,3 |
Warner Bros.Discovery | 3,2 | 3,9 | 3,1 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 15,2% / 12,3% (14,3% / 11,6%)
Tények Plusz – 10,3% / 8,6% (9,6% / 7,7%)
Zsákbamacska – 8,6% / 8,5% (9,5% / 9,5%)
Ütős ötös – 6,7% / 6,6% (7,8% / 7,4%)
RTL
Híradó – 17,4% / 15,2% (17,3% / 14,8%)
Fókusz – 12,4% / 12,2% (12% / 11,3%)
The Floor – 15,7% / 16,3% (korábbi héten Az álommeló: 12,4% / 11,6%)
A mi kis falunk – 9,4% / 9,2% (10,5% / 9,8%)
A The Floorral eléggé betalált az RTL, az új vetélkedő egész jelentős előnnyel nyerte a műsorsávját. A TV2-n a Zsákbamacska viszont a korábbi heti átlagához képest is vesztett még 1 százalékpontot. Tavaly a Zsákbamacska még a TV2 egyik sikerműsorának számított (Majkával és Rózsa Györggyel is), az új műsorvezetőkkel viszont nem nagyon akar működni.
A korábbi héthez képest erősödni tudott az RTL-es Gólkirályság. A 18-49 éveseknél 12,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,5 százalékos, a teljes lakosságnál 11,4 százalékos közönségarányt hozott össze a focis sorozat. Vasárnap a TV2-n a Next Top Model Hungary ugyanennél a három korosztálynál 8,1 százalékot, 8 százalékot és 9,2 százalékot ért el. Az RTL-nek bejött, hogy főműsoridőbe rakta át a Házon kívült. Az előbb említett célcsoportoknál 14,4 százalékos, 16 százalékos és 16,4 százalékos share-t produkált a műsor.
A 18-49 és a 18-59 éveseknél a The Floor, annak is a keddi adása bizonyult a múlt hét legnézettebbjének (217 ezer és 312 ezer nézővel). A teljes lakosságnál a szintén keddi Tények vonzotta a legtöbb (628 ezer) nézőt.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
THE FLOOR | RTL | 312 262 | 16,7 |
BAJNOKOK LIGÁJA | M4 SPORT | 297 296 | 16,8 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 253 146 | 16,0 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 228 915 | 12,0 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 222 754 | 13,5 |
HÍRADÓ | RTL | 219 779 | 17,9 |
TÉNYEK | TV2 | 196 231 | 17,2 |
FÓKUSZ | RTL | 195 196 | 13,0 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 193 478 | 12,2 |
ZSÁKBAMACSKA | TV2 | 181 083 | 10,2 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
TÉNYEK | TV2 | 628 307 | 22,0 |
THE FLOOR | RTL | 575 779 | 14,6 |
HÍRADÓ | RTL | 548 521 | 19,2 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 545 518 | 16,4 |
BAJNOKOK LIGÁJA | M4 SPORT | 515 552 | 15,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 515 231 | 15,7 |
ZSÁKBAMACSKA | TV2 | 447 304 | 12,1 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 446 915 | 11,4 |
A HÁROM NŐVÉR | TV2 | 403 376 | 17,8 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 403 096 | 11,4 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
THE FLOOR | RTL | 217 605 | 17,5 |
BAJNOKOK LIGÁJA | M4 SPORT | 208 839 | 16,8 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 153 000 | 14,4 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 140 109 | 10,8 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 132 211 | 12,2 |
HÍRADÓ | RTL | 128 525 | 16,3 |
FÓKUSZ | RTL | 126 026 | 12,8 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 124 543 | 11,4 |
ZSÁKBAMACSKA | TV2 | 123 042 | 10,3 |
HALÁLOS IRAMBAN 6. | TV2 | 112 533 | 10,2 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás