- Hirdetés -

Nagyon bejött az RTL-nek a The Floor

|

Remek nézettséggel startolt az RTL új vetélkedője, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is ez volt a múlt hét legnézettebb műsora. A Majka nélküli Zsákbamacska viszont egyelőre nem teljesített túl jól.

Múlt héten sem szakadt meg az RTL jó szériája, hiszen a számukra fontos kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben ismét nyerni tudtak. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben 3 százalékpontot tett ki az RTL előnye, a 18-59 éveseknél és főműsoridőben pedig 2,8 százalékpont különbséggel végeztek az élen. A többi összevetésben, tehát az esti sávban és teljes lakosságnál, valamint teljes napon a TV2 nyert. Múlt héten eléggé különbözött a fiatalabb korosztályoknál és teljes lakosságnál mért nézettség. Például a 18-59 éveseknél minden estét megnyert az RTL, a teljes lakosságnál viszont a TV2 nyert hétfőtől szombatig és vasárnap is csak kicsivel került eléjük az RTL.

A teljes portfóliók terén, két összevetésben egész jelentős előnyt hozott össze az RTL Magyarország. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 4,6 százalékponttal (RTL Magyarország: 23,8%, TV2 Csoport: 19,2%), a 18-59 éveseknél 3,4 százalékponttal (RTL Magyarország: 23,9%, TV2 Csoport: 20,5%) végeztek a fő konkurens előtt. A többi bontásban itt is a TV2 Csoport győzött, de azt meg kell említeni, hogy a korábban megszokottnál kisebb különbséggel.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 19. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 12,1 8,5
RTL 12 11,4 11,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 19. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,6 10,9 7,9
RTL 7,5 7 7,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 21,3 23,4 20,1
RTL Magyarország 19,5 16,7 19,3
MTVA 6,3 10,2 5,0
AMC Networks 5,5 5,1 5,7
Network4 3,8 5,1 2,6
Antenna Entertainment Group 3,7 3,1 3,5
Paramount Global 3,5 2,8 4,3
Warner Bros.Discovery 3,2 3,9 3,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,2% / 12,3% (14,3% / 11,6%)
Tények Plusz – 10,3% / 8,6% (9,6% / 7,7%)
Zsákbamacska – 8,6% / 8,5% (9,5% / 9,5%)
Ütős ötös – 6,7% / 6,6% (7,8% / 7,4%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,2% (17,3% / 14,8%)
Fókusz – 12,4% / 12,2% (12% / 11,3%)
The Floor – 15,7% / 16,3% (korábbi héten Az álommeló: 12,4% / 11,6%)
A mi kis falunk – 9,4% / 9,2% (10,5% / 9,8%)

A The Floorral eléggé betalált az RTL, az új vetélkedő egész jelentős előnnyel nyerte a műsorsávját. A TV2-n a Zsákbamacska viszont a korábbi heti átlagához képest is vesztett még 1 százalékpontot. Tavaly a Zsákbamacska még a TV2 egyik sikerműsorának számított (Majkával és Rózsa Györggyel is), az új műsorvezetőkkel viszont nem nagyon akar működni.

A korábbi héthez képest erősödni tudott az RTL-es Gólkirályság. A 18-49 éveseknél 12,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,5 százalékos, a teljes lakosságnál 11,4 százalékos közönségarányt hozott össze a focis sorozat. Vasárnap a TV2-n a Next Top Model Hungary ugyanennél a három korosztálynál 8,1 százalékot, 8 százalékot és 9,2 százalékot ért el. Az RTL-nek bejött, hogy főműsoridőbe rakta át a Házon kívült. Az előbb említett célcsoportoknál 14,4 százalékos, 16 százalékos és 16,4 százalékos share-t produkált a műsor.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a The Floor, annak is a keddi adása bizonyult a múlt hét legnézettebbjének (217 ezer és 312 ezer nézővel). A teljes lakosságnál a szintén keddi Tények vonzotta a legtöbb (628 ezer) nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 312 262 16,7
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 297 296 16,8
HÁZON KÍVÜL RTL 253 146 16,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 228 915 12,0
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 222 754 13,5
HÍRADÓ RTL 219 779 17,9
TÉNYEK TV2 196 231 17,2
FÓKUSZ RTL 195 196 13,0
A MI KIS FALUNK RTL 193 478 12,2
ZSÁKBAMACSKA TV2 181 083 10,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 628 307 22,0
THE FLOOR RTL 575 779 14,6
HÍRADÓ RTL 548 521 19,2
HÁZON KÍVÜL RTL 545 518 16,4
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 515 552 15,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 515 231 15,7
ZSÁKBAMACSKA TV2 447 304 12,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 446 915 11,4
A HÁROM NŐVÉR TV2 403 376 17,8
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 403 096 11,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 217 605 17,5
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 208 839 16,8
HÁZON KÍVÜL RTL 153 000 14,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 140 109 10,8
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 132 211 12,2
HÍRADÓ RTL 128 525 16,3
FÓKUSZ RTL 126 026 12,8
A MI KIS FALUNK RTL 124 543 11,4
ZSÁKBAMACSKA TV2 123 042 10,3
HALÁLOS IRAMBAN 6. TV2 112 533 10,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...