- Hirdetés -

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

|

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo filozófiájáról és arról, hogy miért ajánlaná másoknak is az erre a megmérettetésre való jelentkezést.

- Miért és mivel pályáztatok tavaly a Marketing Diamond Awardsra?

- Magyarország egyik legnépszerűbb számlázószoftverénél már régóta jóval nagyobb támogatást nyújtunk a hazai vállalkozóknak. Víziónk terjesztésének pedig a marketing az eszköze, tehát nem is kérdés miért szeretünk pályázni és miért vagyok büszke az elért eredményekre. Évek óta több kategóriában indulunk, és ez 2023-ban sem volt másképp. Összesen tizennégy pályázatot adtunk be, hiszen év közben rengeteg marketingaktivitásunk van, bőven volt miből válogatni. Sőt, igazából dönteni volt a legnehezebb, hogy mit mire nevezzünk. Szerencsére a megnyert tizenegy gyémánt, illetve a megítélt két különdíj is azt támasztja alá, hogy remekül végezzük a dolgunkat a marketingcsapattal.

- Melyik gyémántokra vagy a legbüszkébb?

- Mindegyiket nagyra tartom, hiszen a csapat rengeteget dolgozik azért, hogy a Billingo brandje olyan legyen, amilyen, és nagyon örülök, hogy ez a siker az elismerésekben is visszatükröződik. Ha egyet mégis ki kéne emelnem, akkor azt hiszem a Produkciós és nyomdai gyártások kategóriát mondanám, amiben az idén a videós anyagainkkal indultunk. Az aktuális médiafogyasztási szokások kiszolgálását és az ismeretterjesztést is a multimédiás anyagok szolgálják leginkább, ezért kiemelt figyelmet szentelünk a minőségi tartalomgyártásnak. Száz százalékban eredeti anyagokat készítünk, mellőzzük a konzerv- vagy stock anyagok felhasználását is. A teljes tervezési és gyártási folyamat a mi kezünkben van, ami rengeteg pluszerőforrást igényel, de nagyon megéri. Gyakran kapunk visszajelzést a publikált anyagok kiemelkedő minőségére, az pedig extra előny, hogy a remek kreatívoknak hála a hirdetéseink is szuperül mennek.

- Miért tartod fontosnak a Marketing Diamond Awards célkitűzését?

- Jó kampányok nem csak a nagy cégeknél születnek, a legtöbbször mégis ezekről hallunk. Nagyszerű kezdeményezésnek tartom, hogy a Marketing Diamond Awardson mindenkinek van helye, és az igazán nagyszabásúak mellett a kisebb költségvetésű projektek is megférnek. A jó ötleteket nem büdzsében mérik, bármelyik érdemes lehet az elismerésre.

- Hol köszön vissza ez a küldetés a Billingo filozófiájában, mindennapos működésében?

- Mi sem teszünk különbséget vállalkozás és vállalat között. A legkisebb egyéni vállalkozótól a legnagyobb multis felhasználóig mindenki számára ugyanolyan minőségi szolgáltatást nyújtunk. Nekünk mindig a vállalkozók az elsők, a szoftvert nekik szánjuk, mérettől, létszámtól, bevételtől függetlenül. Mindenki elindul valahol: akár a miénk is remek példa arra, hogy hogyan lesz egy baráti kezdeményezésből tíz év alatt milliárdos cég. Ugyanolyan vállalkozásként indultunk, mint azok, akiknek most segítünk a szolgáltatásainkkal. Hálás vagyok, hogy ennyien velünk tartanak ezen az úton, mi továbbra is azon vagyunk, hogy segítsünk. Épp ezért dolgozunk azon minden nap, hogy a lehető leghatékonyabban támogassuk a digitalizációs folyamatok teljesülését, és a felhasználóink fejlődési potenciáljának csak a képzelet szabhasson határt, legyen az illető kicsi vagy nagy, kezdő vagy már befutott.

- Miért javasolnád másoknak is azt, hogy pályázzanak a Marketing Diamond Awardsra? Mit tanulhatnak ebből ők és a szakma?

- Az élethosszig tartó tanulásban hiszek, és hát miből lehetne többet tanulni, mint a gyakorlatból? A Marketing Diamond Awards szakmai zsűrijének a visszajelzése pluszlehetőséget adhat arra, hogy a pályázott kampányokat, anyagokat újra elbíráljuk mi magunk is. Az ilyen értékes visszajelzésekből csak építkezni lehet akkor is, ha esetleg nem nyer egy pályázat. Ez egyáltalán nem kudarc, hanem lehetőség a fejlődésre. Arra biztatnék mindenkit, hogy pályázzon és mérettesse meg magát, mert csak jól jöhet ki belőle.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...