- Hirdetés -

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

|

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.

Összesen 491 darab 7,5 dl-es palack Believers Brew-t árvereznek el Graham Budd árverésvezető segítségével május 16-tól kezdődően, és a teljes befolyt összeg az LFC Foundationhöz, a Liverpool Football Club hivatalos jótékonysági szervezetéhez kerül, ezzel támogatva azt a fontos munkát, amellyel sorsfordító lehetőségeket teremt a leginkább rászoruló közösségeknek belföldön és idegenben egyaránt.

Klopp kilenc szezonja tele van jelentős eredményekkel és trófeákkal a Premier League-ben, az FA-kupában, az UEFA Bajnokok Ligájában, a FIFA Klubvilágbajnokságon, a Ligakupában, valamint a klub leghosszabb veretlenségi sorozata (44 mérkőzés a Premier League-ben) is az ő nevéhez kötődik. A Normal One, ahogyan őt szívesen emlegetik, több személyes elismerést is kapott ez idő alatt, köztük a Premier League-ben a szezon legjobb menedzsere és a FIFA-nál a világ legjobb edzője címet is kétszer nyerte el.

A 491 tételből álló gyűjtemény minden palackja számozott, és mindegyik egy hivatalos mérkőzéshez köthető, amelyen ő volt a csapat vezetőedzője. Néhány a legemlékezetesebbek közül:

206-os palack

Liverpool FC 4-0 FC Barcelona

UEFA Bajnokok Ligája elődöntő visszavágója, 2019. május 7., Anfield, Liverpool

208-as palack

Liverpool FC 2-0 Tottenham Hotspur FC

UEFA Bajnokok Ligája döntő, 2019. június 1., Metropolitano Stadium, Madrid

264-os palack

Liverpool FC 5-3 Chelsea FC

Premier League, 2020. július 22., Anfield, Liverpool

A Carlsberg több mint 30 éve a Liverpool FC büszke partnere, Jürgen Klopp pedig 2019 óta az ERDINGER Weissbräu nagykövete, így jöhetett létre a két márka közötti együttműködés, ami ritkán látható ebben az iparágban. A kooperáció nagyon jól illik Jürgen együttműködésre építő vezetési stílusához, és tanúbizonyságul szolgál az iránta érzett tiszteletnek nemcsak a Liverpool FC szurkolói, hanem a labdarúgás minden rajongója részéről.

A Believers Brew név Klopp első sajtótájékoztatójára utal, amelyen a szakvezető megígérte, hogy a „hitetleneket” „hívőkké” teszi, amit kétségtelenül be is tartott. A sör mindkét főzde jellegzetes összetevőit használja egyenlő arányban: 50% az ERDINGER jellegzetes búzamalátájából, 50% a Carlsberg jellegzetes pilsner malátájából, emellett mindkét vállalkozás élesztőjét és egyedi vörös árpát is alkalmaznak a kétlépcsős sörfőzési folyamat során.

„A Carlsbergnél sosem vagyunk egyedül. Kitartunk partnereink mellett, és hihetetlenül büszkék vagyunk a Liverpool FC-vel való több mint 30 éves együttműködésünkre. A kíváncsiság kulcsfontosságú értékünk, a labdarúgás pedig vitathatatlanul az egyik legkíváncsibb sportág, amelynek állandó célja a haladás és a fejlődés. Öröm volt nézni Jürgen útját az elmúlt kilenc szezonban. Mi is lehetne jobb módja egy ilyen ikon megünneplésének, mint valami igazán egyedi létrehozása, együttműködés az ERDINGER Weissbräuval, és közben pénzt gyűjteni egy fontos cél érdekében” – mondta Louise Bach, a Carlsberg globális szponzorációs igazgatója.

„Az ERDINGER Weissbräu és Jürgen már négy éve kiváló együttműködést ápol. Szenvedélyével, az abszolút minőség iránti igényével és az élet élvezetével tökéletesen illik hozzánk. Példakép Liverpoolban és az egész világon abban, amit csapatként el lehet érni. Ezért is örülünk, hogy a Carlsberggel együttműködve egészen különleges módon tisztelhetjük meg ezt a nagyszerű eredményt. A sörfőzés iránti közös szenvedélyünkkel olyasmit alkottunk, ami sok ember életébe hoz majd örömet. Mindazoknak, akik aukción vásárolnak egy palackot, és azoknak is, akiket az LFC Foundation fantasztikus munkájával támogat”- Dr. Stefan Kreisz, az ERDINGER Weissbräu igazgatótanácsának elnöke.

Az aukció május 16-án kezdődött a Graham Budd Auctions oldalon. Az egyes sörök indulóárát 5 fontban határozták meg. Minden aukció május 30-án zárul.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...