- Hirdetés -

Könnyebb lesz a nagybevásárlás a Tescóban

|

Áprilistól hatvan Tesco áruházban értékesíti lakossági bankszámla, hitelkártya és személyi kölcsön termékeit az Erste. A bank az indulásra időzítve elindította új hitelkártya termékét, az Erste Bevásárló Hitelkártyát, és mellé a legújabb fintech megoldást, az azonnal használható (instant) Visa hitelkártya szolgáltatást. A vásárlók így az igényléstől számított egy órán belül akár már az áruház kasszájánál fizethetnek a telefonjukhoz hozzáadott (tokenizált) hitelkártyával.

Együttműködési megállapodást kötött a Tesco és az Erste. Áprilistól a bank működteti – az Alfa biztosítóval közösen – a kereskedelmi lánc üzleteiben található pénzügyi pultokat. A Tesco 197 magyarországi áruházából jelenleg hatvan egységben van ilyen pult, amelyekben az Erste lakossági bankszámlát, hitelkártyát, és személyi kölcsönt kínál a vásárlóknak. A Tesco áruházakban az Erste által biztosított banki ügyintézés modern és emberközeli: a folyamatok teljesen digitalizáltak és papírmentesek, a tanácsadás digitális platformon megy, a szolgáltatásokat pedig azonnal aktiválni lehet az ügyfelek okostelefonján.

„A pénzügyi szolgáltatások már több mint húsz éve elérhetők a hazai Tesco áruházakban, és mind a Tesco bevásárlókártya, mind pedig a biztosítások rendkívül népszerűek a vásárlók körében. Nagyon örülünk az Erste Bankkal kötött megállapodásnak és büszkék vagyunk rá, hogy az együttműködésünknek köszönhetően a tőlünk megszokott szuper árak és erős Clubcard ajánlataink mellett továbbra is innovatív és kedvező pénzügyi szolgáltatásokat tudunk kínálni vásárlóinknak” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója.

„A bankolás akkor lesz igazán emberközeli, ha kényelmes és alkalmazkodik a szokásainkhoz. Például akár vásárlás közben, a Tesco áruházban is nyithatunk számlát, intézhetünk gyorsan személyi kölcsönt vagy igényelhetünk hitelkártyát a George applikáción keresztül úgy, hogy a kártya azonnal rendelkezésre áll, azonnal vásárolhatunk vele a mobilunkon. Mióta elindult, az elmúlt három évben a George App több mint hatvan funkcióval bővült, a fiókjainkban és partnereink számára is az ügyfélkiszolgálás platformjává vált” – fogalmazott Harmati László, az Erste lakossági területért felelős vezérigazgató-helyettese.

Az Erste az indulásra egy teljesen új, Magyarországon eddig nem látott szolgáltatással készült: a Tesco áruházakban igényelhető Erste Bevásárló Hitelkártyával az ügyfelek szinte azonnal, helyben az áruházban is fizethetnek. Az igényléstől számított egy órán belül az Erste digitális platformján, George-ban rendelkezésre állnak a jóváhagyott hitelkártya adatai, így például a kártyaszám, a lejárat és a háromjegyű biztonsági kód. A mobiltelefonhoz hozzárendelve (tokenizálva) akár ott rögtön, az áruház kasszájánál fizethetnek is az új Erste Bevásárló Hitelkártyával, de online is vásárolhatnak vele. Az ügyfelek az instant, digitális kártya mellett természetesen később a hagyományos plasztikot is kézhez kapják.

Az erstés ügyfelek okostelefonjukon George-ból, míg a nem erstés vásárlók a Tesco áruházak pénzügyi pultjánál adataik megadásával, a George alkalmazás telepítésével, majd személyazonosságukat egy szelfivel megerősítve igényelhetik az Erste Bevásárló Hitelkártyát. A hitelbírálat a legtöbb esetben emberi beavatkozás nélkül, automatizáltan történik – ennek is köszönhető, hogy az egész folyamat ilyen gyors. Az Erste Bevásárló Hitelkártya igényléséhez a legtöbb esetben nincs szükség jövedelemigazolásra, a vásárlóknak nem kell közüzemi- vagy telefonszámlát magukkal vinni.

„Az Erste Bevásárló Hitelkártya elsőként kínál szinte azonnal használható hitelkártyát a magyar piacon, és örülünk, hogy a Visa is partner lehet ebben. Egy olyan pénzügyi termék, amely már több mint húsz éve a piacon van, most átalakul, hogy új és innovatív módon segítse a biztonságos vásárlást. Az azonnal kibocsátott, tokenizált digitális Visa kártyával a fizetés biztonságos, kényelmes és egyszerű” – mondta Sármay Bence, a Visa Magyarországért felelős vezetője.

Az Erste Bevásárló Hitelkártya kerete 250 ezer forint, amelyet az ügyfelek megkötés nélkül, bármire felhasználhatnak. A kártya a közel kétmillió aktív taggal rendelkező Tesco Clubcard törzsvásárlói programhoz kapcsolódik. Minden, a hitelkártyával fizetett vásárlás után a vásárlás értékének egy százalékát, míg a Tesco áruházakban történő fizetések után két százaléknak megfelelő visszatérítést kapnak pontokban az ügyfelek a Tesco Clubcardra. Az Erste Bevásárló Hitelkártyával a korábban, más banknál igényelt hitelkártyát is kiválthatják az ügyfelek kedvező kamatozású részletfizetés mellett (A kamat az első hat hónapban 0 százalék, ezt követően havi 1 százalék.)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...