Budapesten nyitott használtautó szalont a Mercar. Az új értékesítési ponton a partnerektől visszavett autók egy részének értékesítését végzik impozáns körülmények között. De úgy tűnik itt sincs megállás, ahogy az Aszfalt királyaiban sem volt. Országos terjeszkedés várható.
Drive-in autós mozival mutatta be új budapesti értékesítési pontját és szervizét a Mercar Használtautó. Az Aszfalt királyai című film előtt a cég ügyvezető igazgatója, Hőgye Attila mutatta be az új szalonjukat, majd ismertette a terveket.
Mint mondta: „A használatutó márka azt a célt tűzte ki, hogy a Mercariushoz hasonlóan teljeskörű szolgáltatást nyújtsanak, és ügyfeleiknek a vásárlást követően gyakorlatilag ne legyen feladata az autóval. Így a korábbi flottakezelésből „kifutott” autók a kereskedésbe kerülés előtt teljeskörű átvizsgáláson esnek át, és a Mercarius az esetleges esztétikai hibákat is kijavítja. Emellett a csapat átvállalja a teljeskörű okmányirodai ügyintézést is, így a megvásárolt autókat névre írva adják át az ügyfeleinknek.
Hangsúlyozta azt is, a víziójuk az, hogy új korszakot nyitnak, és teljes mértékben átalakítják azt, ahogyan a magyar emberek gondolnak a használt autó vásárlásra. Mint mondta: minden ügyfélnek jogában áll tudni, hogy az általa választott autó milyen előélettel rendelkezik, ezért minden gépkocsinál részletekbe menően bemutatják a teljes kár- és szerviztörténetet fotókkal, dokumentációval. Ez a fajta transzparencia egyedülálló a magyar használt autó piacon.
A vezető jelezte továbbá azt is, hogy nincs itt nincs megállás, a jövőre tekintve ambiciózus törekvéseik vannak: céljuk, hogy 2025-re a Mercar egy olyan országosan ismert és elismert brand legyen. Az első használtautó-szalont tavaly Debrecenben nyitották meg.
A Mercar egyébként a 100%-ban magyar tulajdonú gépjármű flottakezelő, a Mercarius használtautó brandje. A Mercarius több mint 25 éves autóipari tapasztalattal rendelkezik. Mára a második legnagyobb szereplő a flottakezelési piacon, több mint 13 000 darabos gépjárműparkjával.