- Hirdetés -

A The Floor és a Tények áll az élen

|

Célcsoporttól függően az RTL-es The Floor és a TV2 hírműsora volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. A Zsákbamacska és a Drága örökösök nem hozott túl jó nézőszámokat, heti átlagban sokat erősödött a Tények, de hétvégén mindegyik RTL-es produkció jó nézettséget produkált.

A mögöttünk álló 21. héten csak minimálisan változott a két vezető kereskedelmi csatorna főműsoridős kínálata. Ez a változás pedig nem nagyon kavarta fel az erőviszonyokat, így a korábbi hetekhez hasonlóan alakult az RTL és a TV2 közötti verseny. Azaz főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél nyert az RTL, a többi összevetésben, tehát főműsoridőben és a teljes lakosságnál, valamint teljes napon mindhárom korosztálynál a TV2 megőrizte a vezető helyét. Ami az egyes estéket illeti, elég jelentős különbségek adódtak a különböző célcsoportoknál. A 18-59 éveseknél minden estét megnyert az RTL, a 18-49 éveseknél a péntek egál volt, a többi főműsoridőt az RTL nyerte. A teljes lakosságnál viszont csak a szombat volt az RTL-é, a többi estén a TV2 jobb számokat hozott.

A teljes csatornaportfólióknál is a fentiekhez hasonlóan alakult a verseny. A 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben az RTL Magyarország nyert. A 18-49 éveseknél az RTL Magyarország 24,1 százalékos, a TV2 Csoport 21,6 százalékos heti share-t hozott össze. A 18-59 éveseknél az RTL Magyarország 24,5 százalékos, a TV2 Csoport 22,1 százalékos közönségarányt produkált. A többi bontásban a TV2 Csoportnak volt magasabb heti közönségaránya.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 21. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9 12,1 8,6
RTL 11,7 11,5 11,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 21. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,3 10,3 8
RTL 7,1 6,8 7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,6 23,8 22,1
RTL Magyarország 19,3 17,1 19,0
MTVA 5,9 9,3 4,8
AMC Networks 5,6 5,2 5,8
Antenna Entertainment Group 3,9 3,2 3,7
Network4 3,6 5,1 2,5
Paramount Global 3,4 2,8 4,3
Warner Bros.Discovery 3,1 3,8 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,2% / 15% (15,8% / 12,8%)
Tények Plusz – 10,3% / 9,3% (9,6% / 7,8%)
Zsákbamacska – 7,9% / 7,9% (8,1% / 8,3%)
Ütős ötös – 7% / 6,9% (6,3% / 6%)

RTL
Híradó – 17,5% / 14,7% (17,6% / 15,1%)
Fókusz – 12,1% / 11,5% (13,2% / 11,9%)
The Floor – 13,5% / 13,6% (13,9% / 13,7%)
Drága örökösök – 8,3% / 8,1% (korábbi héten A mi kis falunk: 9,6% / 8,6%)

Az esti hírműsorok terén látni némi változást. Hónapok óta magabiztosan vezetett az RTL Híradó a 18-49 és a 18-59 éveseknél. Múlt héten viszont, ha kicsivel is, de a Tények a 18-49 évesek magasabb heti átlagot ért el. A 18-59 éveseknél pedig jóval kisebb volt a differencia a korábban megszokottnál. A teljes lakosságnál nincs változás, ott eddig is vezetett a Tények.

Abban viszont nem történt változás, hogy a Zsákbamacska az új műsorvezető párosokkal szenved. A The Floor megint kimondottan jó számokat hozott. Az RTL-en A mi kis falunk ismétléseit a Drága örökösök új részei váltották. A Drága örökösök nagyjából azt hozta, mint korábban A mi kis falunk ismétlései, de keddtől péntekig csökkenő tendenciát mutattak a számaik. Viszont az az igazság, hogy nagyjából ez volt várható, hiszen a Drága örökösök legutóbbi évadának a vége sem teljesített túl jól. Nem véletlen, hogy sokat vártak a már leforgatott új évaddal, érezhetően nem a legfontosabb tévés szezonokra tartogatták.

A hétvégéje egész jól alakult az RTL-nek. Szombaton kimondottan erős számokat produkált a Gólkirályság. A 18-49 éveseknél 14,4 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,8 százalékos, a teljes lakosságnál 12,6 százalékos közönségarányt ért el. Vasárnap ugyanennél a három célcsoportnál szintén jól szerepelt a Házon kívül (12,8% / 15% / 14,3%) és a Cápák között (14% / 13,4% / 11,7%). A TV2-s Next Top Model Hungary esetében már kevésbé voltak jók a közönségarányok (8,1% / 8,3% / 10,1%).

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a The Floor, annak is a keddi adása vonzotta a legtöbb nézőt a múlt héten (178 ezres és 267 ezres nézettséggel). A teljes lakosságnál pedig a hétfői Tények volt a legnézettebb, amire 681 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 267 326 14,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 259 153 23,1
TÉNYEK TV2 254 604 17,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 251 692 13,4
HÍRADÓ RTL 236 221 16,2
HÁZON KÍVÜL RTL 225 046 15,0
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 218 347 13,8
FÓKUSZ RTL 201 587 12,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 188 088 11,7
ZSÁKBAMACSKA TV2 161 079 8,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 681 648 21,9
HÍRADÓ RTL 578 461 18,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 556 725 16,2
THE FLOOR RTL 497 933 13,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 471 198 20,0
HÁZON KÍVÜL RTL 459 803 14,3
ZSÁKBAMACSKA TV2 453 614 11,6
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 447 048 11,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 424 778 12,6
FÓKUSZ RTL 423 797 12,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 178 242 14,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 176 498 14,0
TÉNYEK TV2 159 550 17,0
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 150 454 14,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 148 849 20,9
HÍRADÓ RTL 133 332 14,2
LECSÓ RTL 131 543 11,4
FÓKUSZ RTL 128 625 12,0
HÁZON KÍVÜL RTL 126 687 12,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 116 917 11,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...