- Hirdetés -

Izgalmas expedícióra hív a Nat Geo

|

A National Geographic új kétrészes sorozatában Sir Ranulph és Joseph Fiennes nehéz, de gyönyörű feladatra vállalkoznak: megkísérlik újra végigjárni Sir Ranulph úttörő jelentőségű 1971-es expedíciójának útvonalát a kanadai rengetegben. A széria bemutója június 1-jén lesz a National Geographic műsorán.

A történetmesélés és a világ megismertetésének nagy múltú, díjnyertes elkötelezettjeként a National Geographic büszkén jelenti be, hogy 2024. június 1-jén 13.00 és 14.00 órakor műsorára tűzi a „Sir Ranulph Fiennes: Vissza a vadonba” című sorozatot. A két lebilincselő epizódban a legendás felfedező, Sir Ranulph Fiennes és unokatestvére, a színész Joseph Fiennes Kanada lenyűgöző tájait járják, de a történetben a két rendkívüli férfi elmélyülő kapcsolata, élettel, betegségekkel, öregedéssel kapcsolatos gondolatai és Sir Ranulph visszaemlékezései is fontos szerepet kapnak.

Joseph sokáig csak távolról csodálhatta híres rokona életét, hisz Sir Ranulph a Himalája csúcsaitól az Antarktisz jégmezőiig folyamatosan a világot járta. Öt évvel ezelőtt azonban Josephet nagy megtiszteltetés érte: csatlakozhatott unokatestvére afrikai – a legendás 1969-es nílusi felfedezőutat megismétlő – expedíciójához, s az utazás kitűnő alkalomnak bizonyult számukra a korábban elvesztett idő bepótlására, a rokoni és emberi kötelékek megerősítésére, erős alapot teremtve ezzel a mostani legújabb közös expedíciójukhoz.

Joseph a korábbihoz hasonló izgatottsággal vág bele az új közös kalandba is, mely során Sir Ranulph úttörő jelentőségű 1971-es kanadai expedíciójának útvonalát igyekeznek újra végigjárni. Ez az utazás azonban nemcsak fizikai jellegű: ahogy egyre mélyebbre hatolnak a festői észak-amerikai vadonba, Joseph úgy ismeri meg egyre közelebbről Sir Ranulph személyiségét – a híres, világszerte milliók által csodált felfedező mögött rejlő embert.

A Sir Ranulph korábbi expedícióin készült archív felvételeket a mostani kanadai felfedezőút képsoraival izgalmas módon elegyítő „Sir Ranulph Fiennes: Vissza a vadonba” intim és egyedi bepillantást enged a felfedező rendkívüli életébe; abba a rendíthetetlen eltökéltségbe és kitartásba, amely Sir Ranulph egész életét jellemezte, s amelynek segítségével Afrikától az Antarktiszig valamennyi expedícióját sikerre vitte.

Ahogy halad előre az utazásuk, úgy nyílik meg Sir Ranulph egyre jobban Joseph előtt – és Joseph úgy csodálja egyre inkább őt. A műsorban Sir Ranulph őszintén beszél az egészségi állapotáról, ezen belül a nemrég diagnosztizált Parkinson-kórjáról, de a két férfi olyan témákat is érint, mint az öregedés, az emberi gyengeség és a szerelem; mindezt olyan felemelő és megrendítő módon, amire kevés példa akad televíziós műsorokban.

„Számomra ez egy rendkívül izgalmas belső utazás volt Rannel. Egy lelki kaland, mely a kapcsolódásról és az újrafelfedezésről szólt” – mondja Joseph Fiennes. „Ez az expedíció jóval többet jelentett a puszta fizikai akadályok legyőzésénél; a családi kötelékek elmélyítése és az élet váratlan csavarjainak bogozgatása legalább ilyen fontos szerepet játszottak benne. Hívok mindenkit, hogy csatlakozzanak ehhez a különleges külső és belső utazáshoz, tudjunk meg többet barátságról, kitartásról, a közösen szerzett élmények szépségéről!”

„Joseph-fel együtt kalandozni a gyönyörű kanadai vadonban jóval több volt egyszerű földrajzi utazásnál – sokkal inkább a szívek és a lelkek egymásra találásának nevezném” – teszi hozzá Sir Ranulph Fiennes. „Ketten együtt újra felfedeztük a kapcsolatunkban rejlő erőt, a közösen szerzett tapasztalatok összekötő erejét. Különleges érzés volt visszatérni az 1971-es kalandom helyszínére, amit csak még szebbé tett, hogy ezt a családom egyik tagjával tehettem. Felejthetetlen élmények ezek, melyeket örömmel osztok meg a National Geographic nézőivel.”

A gyönyörűen fényképezett, izgalmas történetvezetésével a nézőket a képernyő elé szegező „Sir Ranulph Fiennes: Vissza a vadonba” elkészítését a sorozat szponzora, a Destination Canada segítette – Kanada nemzeti turisztikai ügynöksége, mely az ország idegenforgalmi nevezetességeit és úti céljait népszerűsíti világszerte. A kétrészes széria rabul ejti és inspirálja a nézőket, felejthetetlen utazásra hívva minket a természet csodálatos világába – és, ami talán még ennél is fontosabb, varázslatos példát állítva elénk családi szeretetről, emberi kötődésről, lelki összetartozásról.

A sorozat a Woodcut Media és a The Development Partnership együttműködésében készült.

A sorozat premiere június 1-jén 13.00 és 14.00 órakor lesz a National Geographic csatornán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...