- Hirdetés -

Feldobná a hangulatot a közösségi médiában az LG

|

Az LG Electronics (LG) elindította Optimism your feed nevű globális kampányát. Az akció elsődleges célja, hogy pozitív és inspiráló tartalmak közzétételére ösztönözze a felhasználókat, és ezáltal egy optimistább hangulatot teremtsen a közösségimédia-platformokon.

„Ügyfél és -emberközpontú vállalatként az LG az optimizmus hírnöke. A Life’s Good márkaígéret is azt üzeni, hogy a célunk pozitív változást előidézni a felhasználók életében. Ahhoz azonban, hogy optimista szemlélettel nézzünk szembe napjaink kihívásaival, tudatosnak kell lennünk az online világban és a való életben is” – mondta Hyo-eun Kim, az LG alelnöke és márkamenedzsment részlegének vezetője. „Az LG a mesterséges intelligencia korában is elkötelezett a Life’s Good márkaígérete és emberközpontú megközelítése mellett.”

Egy, az LG megbízásából készült friss globális felmérés szerint a közösségi média ugyanannyira forrása a szorongásnak, mint a szórakozásnak, a kapcsolattartásnak és a tájékozódásnak. A kutatás válaszadóinak csaknem fele (45%) számolt be arról, hogy a közösségi médiában megjelenő tartalmak, amikkel találkoznak ugyanannyi, vagy éppen több negatív, mint pozitív üzenetet hordoznak. Minden negyedik válaszadó (28%) úgy véli, hogy a hírfolyamok negatív tartalmai fokozták a szorongását, és minden ötödik kitöltő (20%) úgy érzi, hogy ezek az üzenetek boldogtalanná teszik.

A globális kutatás célja volt felmérni, hogy milyen tényezők befolyásolják az algoritmusok működését, és hogyan növelhető a pozitív tartalmak mennyisége a hírfolyamokban. Az eredmény az eredeti tartalmakból álló Optimism your feed videós lejátszási lista létrehozása lett, amely, ha a felhasználó interakcióba lép vele, több optimista tartalmat vonz a hírfolyamába.

A videós lejátszási listát az LG Casey Fiesler informatikus, és etikus technológiával foglalkozó professzor, valamint a pozitív szemléletükről ismert globális TikTok-influencerek, többek között Tina Choi, Victoria Browne és Josh Harmon együttműködésével hozta létre. A listában több mint 20 pozitív üzenetet közvetítő kisfilm található a kifejezetten motivációs videóktól a pozitív érzéseket keltő tartalmakig.

„Az ajánló algoritmusok határozzák meg, hogy mit látunk a közösségi médiában, úgy, hogy a korábban fogyasztott tartalmaink alapján igyekeznek kikövetkeztetni, milyen tartalmak fogják jó eséllyel megragadni a figyelmünket. Emiatt egyre inkább egy irányba terelik a fogyasztókat, akár pozitív, akár negatív tartalmakról legyen szó. Kutatások kimutatták, ha nem gyakorlunk kontrollt ezek felett, könnyedén káros tartalmakba futhatunk. Az egyik első védelmi vonal a digitális írástudásunk fejlesztése lehet, és nagyobb tudatossággal kell viszonyulnunk az algoritmusok befolyásoló hatása felé is. Jó hír, hogy az algoritmusok részben idomíthatóak, tehát ha pozitív tartalmakat fogyasztunk ezeken a platformokon, akkor várhatóan többet is fogunk látni ezekből a későbbiekben” – mondta Casey Fiesler professzor.

Victoria Browne, világszerte ismert influencer és TEDxTalk előadó elmondta: „A közösségi csatornák algoritmusai jelentős hatással lehetnek az online látott tartalmak minőségére, ami kihathat a mentális egészségünkre is. Remélem, hogy sokak számára ez a videós lejátszási lista lesz a kiindulópontja annak, hogy megváltoztassák az algoritmus viselkedését, és életük minden területén pozitív szemléletet gyakoroljanak. A mentális egészséggel kapcsolatos nehézségek gyakran megbélyegzéssel járnak együtt, emiatt ritkán beszélünk róluk és gyakran láthatatlanok az ebből fakadó problémák. Az algoritmusnak pedig olyan tartalmakat kellene ajánlania, amelyek elősegítik az emberek közti kapcsolódást, nem pedig hátráltatják.”

Az Optimism your feed videós lejátszási lista már most elérhető az LG globális TikTok- (@lge_lifesgood) és YouTube-csatornáján (@LGGlobal), később pedig különböző influencer-együttműködések révén számos közösségimédia-platformon megtalálhatják majd a felhasználók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...