- Hirdetés -

AR technológiával mutatja be legújabb dalát Dzsúdló

|

Sokan hallgatunk zenét vagy épp nézünk klipet az utcán sétálva, de ki élt már át dalpremiert a villamosra várva, ráadásul a kiterjesztett valóságban? A hazai pop/trap sztárja, Dzsúdló hamarosan új dallal érkezik, amelybe Magyarországon egyedülálló módon, június 1-től az AR technológia segítségével hallgathatunk bele. Ehhez nincs más dolgunk, mint az országosan kihelyezett közös Pepsi Zero és Dzsúdló citylight plakátjain található QR-kódot beolvasni, és átadni magunkat az egyedülálló audiovizuális élménynek.

A jelentős zenei múlttal rendelkező Dzsúdló 2019-ben robbant be a köztudatba, és hódította meg a hazai pop/trap és rap műfajt, sikere pedig azóta is töretlen. A 25 éves énekes és dalszövegíró elsősorban a mai kor tinédzsereihez és fiatal felnőttjeihez szól, dalai az őket foglalkoztató érzelmekről, akadályokról, élethelyzetekről szólnak, méghozzá kegyetlenül szókimondó stílusban, miközben a rapper az önreflexivitást és a humort sem mellőzi. Ez nem a siker receptje, ez maga Dzsúdló, aki játszi könnyedséggel formálja a pop-os dallamokat valami igazán egyedi, csak rá jellemző ritmusharmóniává.

A rapper hamarosan új dallal jelentkezik, méghozzá itthon eddig még sosem látott módon. Ebben a Pepsi segíti, amely azokat az embereket ünnepli és támogatja, akik generációtól függetlenül szomjazzák az olyan izgalmas és váratlan dolgokat, mint például a kiterjesztett valóságban megélt dalpremiert. A Két év sokkal több, mint egy szerelmi csalódás története, a változásról szól, és arra bíztat, hogy a szorongás helyett néha egyszerűen csak el kell fogadni azt, amin nem tudunk változtatni.

Dzsúdló június 1-én fedte fel először legújabb dalát.

A Pepsi kollaborációjával, Magyarországon először az AR technológiának köszönhetően mindenkinek személyesen fog előadni részleteket a Két évből. Ehhez a kihagyhatatlan audiovizuális élményhez fogjuk az okostelefonunkat, és irány az utca! A dalrészlet meghallgatásához nincs más dolgunk, mint megkeresni az országszerte közel 100 helyszínen kihelyezett közös Dzsúdló és Pepsi Zero citylight plakátok egyikét, beolvasni a rajta található QR-kódot, és élvezni, ahogy a kiterjesztett valóság segítségével Dzsúdló belecsöppen az életünkbe. Az exkluzív élményre szomjazókat a plakátokon a Pepsi megújult arculata várja, amelynek logójában ismét központi helyet kapott a márkanév, sőt, még a színvilága is felfrissült. Ez az innovatív szemlélet jelenik meg a Dzsúdlóval közös dalpremierben is.

Az igazi rajongók semmiképp se hagyják ki a Két év exkluzív premierjét a Szent Gellért téren. A 47-es és a 49-es villamos megállóiban található plakátokon ugyanis hosszabb dalrészlettel és extrább AR-effektekkel vár minket a felszabadító véget érő történetet elmesélő dal.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...