- Hirdetés -

Rózsaszínben indítja a buliszezont a Törley

|

Ahogy tavaly a Törley ICE, úgy idén a Törley ICE PiNK! robban be a nyári buliszezonba. A Törley Pezsgőpincészet nagy újdonsága ezúttal rózsaszínre festi a világot, ami szintén jégkockákra töltve nyeri el igazán frissítő ízét, és mutatja meg karakteres arcát. Az idei nyár alkoholos újdonsága újabb lendületet ad a hazai pezsgőzés új, legnagyobb trendjének, a jégkockákra töltött pezsgőzésnek, sőt, már komoly, nemzetközi szakmai elismért is magának tudhat a hazai termék.

A tavalyi nyár egyik szenzációja volt a Törley ICE, amely nem csak önmagában volt újdonság a hazai pezsgőkínálatban, de új trendet is teremtett itthon: egy pezsgő, melynek akkor jönnek elő igazi jegyei, ha jégkockákra töltjük. A múlt év sikerei után a Törley Pezsgőpincészet idén nyáron rózsaszínre festi a világot, hiszen megérkezett a Törley ICE PiNK! Egy könnyed, gyümölcsösen frissítő ital, mely tökéletes választás a nyári bulikban a szórakozáshoz, igazi „cool” éltérzés ad a pihenéshez, gyöngyöző, rózsaszín álomvilágban!

Az új ital a Törley Pezsgőpincészet széles kínálatának legújabb gyöngyszeme, amely tovább erősíti a márka elkötelezettségét a minőség és az innováció iránt. A Törley Pezsgőpincészet a hazai pezsgőkultúra meghatározó szereplőjeként büszke arra, hogy újra és újra megújuló kínálatával hozzájárulhat a magyar pezsgőfogyasztók élményeinek gazdagításához és a nemzetközi trendek népszerűsítéséhez. „Az új Törley ICE PiNK! pezsgő megalkotásával egy újabb lépést tettünk afelé, hogy minden alkalomra megtaláljuk a tökéletes pezsgőt. Ezzel a frissítő alkoholos itallal dedikáltan az volt a célunk, hogy elhozzuk a fogyasztóknak a rózsaszín életérzést. De ha már a színeknél tartunk, örömmel mondhatom, hogy a PiNK! is aranyba borult. A nemrég forgalomba került pezsgő, a szakma egyik legelismertebb versenysorozatán, az angliai Global Sparkling Mastersen, pezsgő kategóriában aranyérmet szerzett. A jelentős elismerés igazolja, hogy egy könnyed italnál is fontos a minőség, amit a nívós nemzetközi zsűri véleménye alapján egyértelmű ismertetőjegye a hazai pezsgőpiac egyik legújabb és légiesebb pezsgőjének, a PiNK-nek” – emelte ki, Koczuba Róbert, a Törley pezsgőmestere.

A Törley különlegessége küllemében is követi a ICE pezsgők nemzetközi vonalát, s a hófehér palack dominál, amely a jég hidegségét, tükröződését hivatott megmutatni a fogyasztóknak. A palack nyakát pedig magával ragadó, rózsaszín fólia díszíti. Ez az exkluzív megjelenés különlegesnek mondható a hazai előállítású pezsgők körében.

„Az új, pezsgőzési szokás Dél-Franciaországból terjedt el, ahol az emberek a forró nyári napokon néhány darab jégkockával hűtötték le buborékos italukat. A pezsgőházak gyorsan reagáltak is a fogyasztói igényekre, így egyre több országban jelentek és jelennek meg olyan termékek, amelyeknek kötelező elemét képezik a jégkockák. Hisszük, hogy a Törley ICE PiNK! megjelenésével ez a fogyasztási trend – a Törley ICE nagy sikere után – tovább erősödik Magyarországon” – mondta Csomay András, a Törley Pezsgőpincészet marketingigazgatója.

A Törley ICE PiNK! bevezetésével párhuzamosan Magyarországon egyedülálló kutatást is útnak indít a Törley Pezsgőpincészet. A PiNK-méter nevű, egyedi számláló segítségével szeretné a cég összegyűjteni a vidám pillantok számát és megtudni azt, hogy miben is rejlik a mi boldogságunk.

Az ICE PiNK! alig került forgalomba, de máris a lenyűgözte a közönséget – derült ki az elsőként a Rosalia Borpikniken debütáló PiNK-méter kutatás adataiból. Az eszköz segítségével megérkeztek az első fogyasztói visszajelzések, melyek rendkívül pozitívak. A különleges mérőműszer adatai alapján a válaszadók 94 százaléka odavan a Törley legújabb jégretöltős pezsgőjétől.

Csupán két kérdésre kellett választ adniuk a fesztiválozóknak, az egyik a fogyasztók – említett – általános véleményét vizsgálta a termékről, a másik pedig a PiNKet kortyolók éppen aktuális hangulatára kérdezett rá. Az utóbbit 4 PiNK-emoji – a felszabadultságot, a kíváncsiságot, a pezsgést és a megnyugvást szimbolizálta – segítségével definiálhatták a PiNKezők. A kedélyállapotra adott válaszok magukért beszélnek, a kitöltők, 29% érezte felszabadulva magát, 28%-ban kíváncsiság motoszkált, 25% pezsgő életérzésről számolt be, 18% pedig a megnyugvás állapotához pozicionálta magát a legközelebb. Az eredmények alapján túlzás nélkül kijelenthető, hogy az ICE PiNK! eddig tökéletesen teljesíti célját, a vidám pillanatok fokozását.

A PiNK-méter egész nyáron kíséri majd az ICE PiNK-et, éppen aktuális kitelepüléséről pedig minden információ megtalálható lesz a social media platformokon, a kitelepülésre létrehozott Facebook eseményeknél.

Ne feledd, a Törley ICE PiNK! tökéletes választás lehet koktélok helyett a pezsgőrajongóknak: kínáljuk 4-6˚C hőmérsékletűre behűtve, jégkockával, friss gyümölcsökkel és mentalevéllel!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...