- Hirdetés -

Már háromnapnyi EB is teljesen felkavarta a nézettségi erőviszonyokat

|

Egyes célcsoportoknál már múlt héten is az M4 Sport volt a legnézettebb csatorna, pedig még csak éppen elkezdődött az Európa-bajnokság. A Magyarország – Svájc meccs volt a múlt hét legnézettebbje, bőven millió feletti nézőszámmal.

A labdarúgó Európa-bajnokság az M4 Sporton kívül a többi csatornának amolyan „nemszeretem” időszak, hiszen ilyenkor mindig alaposan megkavarodnak a szokásos erőviszonyok. Múlt héten még csak három napot érintettek a meccsek, de már ez is elegendő volt ahhoz, hogy jelentősen megváltozzon a televíziók közötti erősorrend.

Az elmúlt héten főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél az M4 Sport volt a legnézettebb csatorna. Teljes lakosságnál és főműsoridőben harmadik helyen, teljes napon és mindhárom fő korosztálynál (18-49, 18-59, 4+) a második helyen végzett a sportcsatorna. Egyelőre úgy tűnik, hogy a változások nagyjából hasonló mértékben érintették az RTL-t és a TV2-t.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 24. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9 12,1 8,3
RTL 9,5 9,4 8,6
M4 Sport 10 7,9 9,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 24. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 7,9 10,3 7,4
RTL 6 6 5,5
M4 Sport 7,6 6,3 6,9

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 20,6 22,6 19,9
RTL Magyarország 17,2 15,4 17,0
MTVA 11,6 14,1 10,1
AMC Networks 5,3 4,9 5,6
Network4 3,3 4,7 2,2
Antenna Entertainment Group 3,2 2,8 2,9
Paramount Global 3,1 2,5 3,8
Warner Bros.Discovery 3,0 3,3 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,4% / 14,3% (14,6% / 13,4%)
Tények Plusz – 11,5% / 10,5% (10,8% / 9,5%)
Szerencsekerék – 10,1% / 9% (10,3% / 10,1%)
Zsákbamacska – 8% / 7,7% (8% / 7,4%)

RTL
Híradó – 16,5% / 14,5% (17,8% / 14,8%)
Fókusz – 12,6% / 11,6% (12% / 11,1%)
A mi kis falunk – 10,9% / 9,5% (korábbi héten a The Floor: 13,4% / 13,3%)
Drága örökösök – 7,4% / 7% (7% / 6,5%)

A 18-49 éveseknél gyakorlatilag fej fej mellett végzett a Tények és az RTL Híradó – kis előnnyel nyert az utóbbi. A 18-59 éveseknél pedig egyértelműen az RTL-es hírműsor produkált jobb heti átlagot. A Szerencsekeréknek nem volt valami jó hete, a kereskedelmi célcsoportnál, ha nem is sokkal, de előttük végzett A mi kis falunk ismétlése. Azért az RTL öröme sem lehet felhőtlen, hiszen a Drága örökösök továbbra sem azt hozta, ami egy saját gyártású sorozat premieradásaitól elvárható lenne.

Talán nem okoz nagy meglepetést, hogy a Magyarország – Svájc mérkőzés volt a mögöttünk álló hét legnézettebb műsora. Célcsoporttól függően 50 százalék körül alakult a meccs share-je, azaz az éppen tévézők fele ezt nézte. A 18-49 éveseknél 455 ezer, a 18-59 éveseknél 650 ezer, a teljes lakosságnál 1,27 millió nézője volt a mérkőzésnek. S ebben nincsenek benne azok, akik nem otthon kísérték figyelemmel az összecsapást.

Egyébként a múlt heti mérkőzések közül a Németország-Skócia volt a második, a Szerbia-Anglia pedig a harmadik legtöbb nézőt vonzó közvetítés.

A TV2 műsorai közül a múlt hétfői Tények bizonyult a legnézettebbnek A hírműsor a 18-49 éveseknél 125 ezres, a 18-59 éveseknél 196 ezres, a teljes lakosságnál 648 ezres nézőszámot ért el. Az RTL legnézettebbje a Híradó volt, ami az előbb említett három célcsoportnál 140 ezres, 249 ezres és 600 ezres nézettséggel futott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
MAGYARORSZÁG – SVÁJC MÉRKŐZÉS M4 SPORT 650 443 49,2
EB – MEGNYITÓ ÜNNEPSÉG M4 SPORT 284 834 17,7
HÍRADÓ RTL 249 655 19,8
A MI KIS FALUNK RTL 203 928 11,6
TÉNYEK TV2 196 594 15,6
FÓKUSZ RTL 187 148 12,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 184 820 12,5
HÁZON KÍVÜL RTL 184 547 12,1
SZERENCSEKERÉK TV2 182 073 10,0
ZSÁKBAMACSKA TV2 143 356 9,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
MAGYARORSZÁG – SVÁJC MÉRKŐZÉS M4 SPORT 1 270 133 45,7
TÉNYEK TV2 648 893 22,3
HÍRADÓ RTL 600 042 20,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 553 496 16,5
SZERENCSEKERÉK TV2 551 463 14,6
EB – MEGNYITÓ ÜNNEPSÉG M4 SPORT 477 288 13,3
HÁZON KÍVÜL RTL 435 225 13,1
A HÁROM NŐVÉR TV2 434 064 18,2
A MI KIS FALUNK RTL 380 398 10,1
FÓKUSZ RTL 377 837 12,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
MAGYARORSZÁG – SVÁJC MÉRKŐZÉS M4 SPORT 455 063 50,9
EB – MEGNYITÓ ÜNNEPSÉG M4 SPORT 171 876 15,7
HÍRADÓ RTL 140 111 17,5
TÉNYEK TV2 125 183 15,5
A MI KIS FALUNK RTL 123 509 10,5
FÓKUSZ RTL 120 183 12,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 113 315 12,0
SZERENCSEKERÉK TV2 109 215 9,1
HÁZON KÍVÜL RTL 100 395 10,0
ZSÁKBAMACSKA TV2 99 357 9,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...