- Hirdetés -

Elképesztő olimpiai élményeket ígér a Samsung

|

A Samsung, az olimpiai és paralimpiai játékok nemzetközi partnereként a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal (NOB) és az Olympic Broadcasting Serviceszel (OBS) együttműködve új szintre emeli a 2024-es párizsi olimpia közvetítését, friss élményt nyújtva a tévénézőknek és a szurkolóknak. A különleges, maguk nemében eddig példa nélküli felvételek, amelyeket a Samsung Galaxy S24 Ultra készülékkel rögzítenek és osztanak meg, fontos szerepet játszanak majd abban, hogy a Szajna folyón zajló történelmi nyitóünnepségét és az olimpiai játékok vitorlásversenyeit egészen új szemszögből láthassuk.

Az olimpiai és paralimpiai játékok hivatalos, okostelefont és számítástechnikai eszközöket biztosító partnereként a Samsung fejlett mobiltechnológiáját és 5G kapcsolatát mozgósítja annak érdekében, hogy közelebbről is bepillanthassunk az ikonikus ünnepség és a verseny pillanataiba. Ez az új, Samsung Galaxy fejlesztéssel támogatott látvány nemcsak abban segít, hogy a 2024-es párizsi olimpia beváltsa ígéretét, miszerint ezek lesznek minden idők legnyitottabb játékai: a Samsung továbbviszi innovációs örökségét is az olimpiai és paralimpiai játékok támogatójaként.

„Az egyre inkább összekapcsolt társadalomban a Samsung Galaxy mobiltechnológiája segít elmélyíteni és átalakítani a felhasználók kapcsolatait a világgal, bárhol is legyenek. Már megtapasztaltuk, milyen fontos, hogy az olimpiai és paralimpiai játékokon is ugyanilyen jelentőségteljes kapcsolatokat teremtsünk és tegyünk lehetővé, hiszen közel három évtizede nemzetközi partnerei vagyunk ennek a világszintű eseménynek – mondta Stephanie Choi, a Samsung Mobile eXperience üzletágának alelnöke és marketingvezetője. – Megtiszteltetés számunkra, hogy a NOB-bal és az OBS-szel szorosan együttműködve, kiváló minőségű felvételeket biztosíthatunk, amelyek a 2024-es párizsi olimpia számos újdonságának részét képezik majd, és az otthon, valamint helyszínen rajongókat még közelebb hozhatják az izgalmakhoz.”

Bő egy hónap múlva kezdődnek az olimpiai játékok, a látványos nyitóünnepséget idén először rendezik meg szabadtéren, stadionon kívül. A 2024-es párizsi olimpiai játékok 10 500 sportolója érkezik a Szajnán az egyes nemzeti küldöttségek szerint kijelölt hajókon, ezáltal a történelem legnyitottabb és legkönnyebben megközelíthető megnyitóünnepségének ígérkezik. Az Austerlitz hídról induló, kultikus felvonulás hat kilométeres útvonalon halad át Párizs belvárosán, érintve az olimpiai játékok bizonyos helyszíneit, mielőtt a nagy fináléra sor kerülne a Trocadéronál.

A Galaxy S24 Ultraval az első sorból nézhetjük a játékokat

Annak érdekében, hogy a sportrajongók közelebb kerülhessenek az eseményekhez otthonukból, és bensőséges betekintést nyerhessenek a sportolók reakcióiba ezen az egyszeri utazáson, a Samsung több mint 200 darab Galaxy S24 Ultra okostelefont helyez el a megnyitó ünnepségen a 85 sportolói hajó orrán és oldalán. A Galaxy S24 Ultra készülékekkel készített, kiváló minőségű HDR felvételeket a 2024-es párizsi olimpia hivatalos mobilhálózat-szolgáltatója, az Orange által üzemeltetett privát 5G hálózaton keresztül osztják meg és közvetítik. Az Orange több mint egy tucat 5G bázisállomást telepít a Szajna mentén, hogy létrehozza az első független 5G hálózatot Franciaországban: az úttörő együttműködés célja, hogy zökkenőmentes 5G csatlakozást és nézői élményt biztosítson a szurkolóknak világszerte.

A Samsung a marseille-i vitorlásversenyeken is ugyanezt a technológiát alkalmazza, minden egyes versenyhajóra Galaxy S24 Ultra készüléket felszerelve, így a rajongók kedvenc olimpikonjaik oldalán élhetik át a verseny izgalmait, és igazán az események részeseivé válhatnak.

Ez a célkitűzés egy sor új kihívással járt, és hónapokig tartó kutatást, fejlesztést és tesztelést igényelt – szoros együttműködésben az OBS-szel és az Orange-zsal –, hogy a vállalat garantálhassa a videó minőségét és a csatlakozási teljesítményt a különböző vízfelületeken és időjárási körülmények között, legyen szó nagy szélről, hatalmas hullámokról vagy rendkívüli melegről és napsütésről. A Samsung és partnerei a Galaxy S24 Ultra optikai képstabilizáló (OIS) funkcióinak kihasználásával, az átviteli teljesítmény növelésével és az üldözőhajón elhelyezett átjátszó tornyok telepítésével oldották meg ezeket a kihívásokat, hogy zökkenőmentes élő közvetítést biztosíthassanak a nézőknek.

„Az olimpiai játékok házigazda műsorszolgáltatójaként hihetetlenül izgatottak vagyunk a Samsunggal létrejött partnerség miatt, amely lehetővé teszi, hogy a 2024-es párizsi olimpiát igazán eredeti perspektívából láttassuk és láthassuk, és tovább fokozza a szurkolói élményt – mondta Yiannis Exarchos, az OBS vezérigazgatója. – A Samsung legújabb mobilalapú fejlesztése sportrajongók millióinak teszi lehetővé világszerte, hogy kedvenc sportolóikkal együtt, valós időben éljék át a nyitóünnepség és a vitorlásversenyek hangulatát, eseményeit és érzelmeit.”

A Samsung hosszú távú hozzájárulása a játékokhoz

Ez a bejelentés a Samsung hosszú ideje tartó elkötelezettségének következő állomása, amely a NOB-bal szoros együttműködésben előremozdíthatja a digitális átalakulást, és a legmodernebb technológia elterjedését segítheti elő a játékok során azáltal, hogy elérhetővé teszik a legújabb mobilinnovációkat a sportolóknak, a szurkolóknak és a különféle közösségeknek. Ez a folyamat az első „Call Home” programmal indult 1998-ban, amikor még korlátozott volt a hozzáférés a mobiltelefonokhoz, mégis közel 2500 sportolónak tették lehetővé, hogy ingyenesen telefonáljanak haza, hogy a családjukkal beszélhessenek. A folytatás a Wireless Olympic Works (WOW) alkalmazás volt, az első hivatalos olimpiai információs mobilszolgáltatás. A WOW alkalmazást 2004-ben Athénban mutatták be az olimpiai szervezőknek a Samsung által biztosított Palm OS telefonokon keresztül, majd 2010-ben Vancouverben a nyilvánosság számára is elérhetővé tették, így a szurkolók a legfrissebb híreket közvetlenül a mobiltelefonjukra kapták a játékok során.

A Samsung a mobiltelefonos infrastruktúra fejlesztésének előmozdításán túlmenően hozzájárult ahhoz is, hogy a sportolók és az olimpiai stáb tagjai zökkenőmentesen teremthessenek kapcsolatot és kommunikálhassanak a játékok ideje alatt. Az 1998-as naganói olimpia óta a Samsung összesen több mint 120 000 mobileszközt bocsátott a sportolók és a dolgozó személyzet rendelkezésére.

A következő hetekben további részletek derülnek majd ki arról, hogy a Samsung miképp hasznosítja technológiai lehetőségeit annak érdekében, hogy a szurkolókat közelebb hozza a sportolókhoz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...