- Hirdetés -

Brutális nézettsége volt a vasárnapi meccsnek

|

A múlt héten a feje tetejére állt a nézettségi verseny. Masszív előnnyel végzett az élen az M4 Sport minden korosztálynál. A Skócia – Magyarország mérkőzésnek a 18-49 éveseknél olyan nézőszáma volt, ami a teljes lakosság körében is szép eredmény lehetett volna.

Ahogy az várható volt, a mögöttünk álló 25. héten átvette a vezetést az M4 Sport. Az viszont már talán nem volt várható, hogy ilyen mértékben átrendezi az erőviszonyokat a labdarúgó Európa-bajnokság. A 18-49 és 18-59 éveseknél, főműsoridőben egyaránt 24,3 százalékot tett ki a sportcsatorna heti közönségaránya. A 18-49 éveseknél a TV2 volt a második 7,3 százalékos, az RTL a harmadik 6,8 százalékos share-rel. A 18-59 éveseknél a TV2 7,8 százalékos, az RTL 7,6 százalékos közönségarányt hozott össze.

Egy héttel ezelőtt – még két és fél napnyi labdarúgó Európa-bajnokság után – azt írtuk, hogy nagyjából hasonló arányban érintette az Eb hátrányosan a TV2-t és az RTL-t. A múlt hét alapján már az látszik, hogy az RTL-t talán egy kicsit jobban megviselték a történtek. Mindenesetre ezen a héten engedni fog az M4 Sport szorítása, mert csütörtökön és pénteken már nem lesznek meccsek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 25. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 24,3 20,4 24,3
TV2 7,8 11 7,3
RTL 7,6 8,1 6,8

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 25. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 15,5 13,1 14,7
TV2 7,4 9,7 7,3
RTL 5,4 5,5 5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
MTVA 19,5 20,6 17,8
TV2 Csoport 19,2 21,5 18,9
RTL Magyarország 15,4 14,0 15,0
AMC Networks 5,5 4,9 5,8
Network4 3,1 4,4 2,3
Paramount Global 2,9 2,4 3,7
Antenna Entertainment Group 2,8 2,5 2,7
Warner Bros.Discovery 2,7 3,0 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 12,5% / 11,7% (15,4% / 14,3%)
Tények Plusz – 8,6% / 8% (11,5% / 10,5%)
Szerencsekerék – 8,9% / 8,9% (10,1% / 9%)
Zsákbamacska – 6,8% / 6,7% (8% / 7,7%)

RTL
Híradó – 13% / 10,6% (16,5% / 14,5%)
Fókusz – 7,4% / 6,4% (12,6% / 11,6%)
A mi kis falunk – 9,8% / 8,6% (10,9% / 9,5%)
Drága örökösök – 6,5% / 6,6% (7,4% / 7%)

Az RTL és a TV2 viszonylatában a hétköznapok szoros eredményt hoztak, ez látszik a napi műsorok számain is. Vasárnap este tudott egy kicsit jobban elhúzni az RTL a fő konkurensétől.

A múlt hét legnézettebb műsorának a Skócia – Magyarország mérkőzés bizonyult. A meccs nézőszáma 669 ezer volt, ami manapság a teljes lakosságnál sem lenne rossz eredmény, de az összecsapás a 18-49 éveseknél vonzott ennyi nézőt. A 18-59 éveseknél 962 ezren, a teljes lakosságnál pedig 1,75 millióan kísérték figyelemmel. Mindezt közel 50 százalékos share mellett.

Egyébként a második legnézettebb meccs a Németország – Magyarország volt (a teljes lakosságnál 1,2 millió nézővel). A harmadik legnépszerűbbnek a 18-49 éveseknél a Hollandia – Franciaország, a teljes lakosságnál a Portugália – Csehország számított.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a hétfői Szerencsekerék (120 ezer néző), a 18-59 éveseknél a pénteki Tények (169 ezer néző), a teljes lakosságnál a hétfői Tények (564 ezer néző) volt. Az RTL legnézettebbjének mindhárom nagy célcsoportnál a Híradó bizonyult. A 18-49 éveseknél a keddi (119 ezer néző), a 18-59 éveseknél a vasárnapi (214 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig szintén a vasárnapi adás (546 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SKÓCIA – MAGYARORSZÁG MÉRKŐZÉS M4 SPORT 962 900 47,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 283 405 21,8
HíRADÓ RTL 214 628 15,1
HÁZON KÍVÜL RTL 200 242 13,0
TÉNYEK TV2 169 903 14,5
A MI KIS FALUNK RTL 165 191 10,3
SZERENCSEKERÉK TV2 160 844 9,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 148 850 10,8
FÓKUSZ RTL 124 352 9,4
ÁTEJTVE TV2 120 430 7,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SKÓCIA – MAGYARORSZÁG MÉRKŐZÉS M4 SPORT 1 755 941 44,6
TÉNYEK TV2 564 741 20,4
HÍRADÓ RTL 546 822 17,9
SZERENCSEKERÉK TV2 518 051 14,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 499 834 19,1
HÁZON KÍVÜL RTL 482 883 14,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 451 832 14,6
A HÁROM NŐVÉR TV2 408 787 18,0
TESTVÉREK TV2 354 516 17,7
A MI KIS FALUNK RTL 342 611 9,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SKÓCIA – MAGYARORSZÁG MÉRKŐZÉS M4 SPORT 669 020 46,7
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 177 658 20,8
SZERENCSEKERÉK TV2 120 228 10,7
HÍRADÓ RTL 119 435 15,5
TÉNYEK TV2 114 502 14,5
HÁZON KÍVÜL RTL 111 861 10,9
A MI KIS FALUNK RTL 101 593 9,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 101 226 10,8
TÁVKAPCS RTL 83 153 6,3
FÓKUSZ RTL 82 166 9,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...