- Hirdetés -

Lengyelországban terjeszkedik a Grayling

|

A stratégiai kommunikáció területének egyik globális vezetője, a Grayling bejelentette, hogy IGNITE CEE néven új hub-ot indít Varsóban, Lengyelországban. A stratégiai kapacitások bővítésével a Grayling célja, hogy növelje a kreatív és a stratégiaalkotás területein nyújtott szolgáltatásait Közép- és Kelet-Európában, mind meglévő, mind új ügyfelei számára.

Az IGNITE CEE hub csapata Varsóban található, és 10 közép- és kelet-európai országra kiterjedő munkáját a Grayling adat- és stratégiai szakértőinek hálózata támogatja. Az új hub lesz a helyi képviselete az öt évvel ezelőtt Londonban létrehozott IGNITE Global csapatának, mely több mint 20, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Szingapúrban, Hongkongban és Kínában dolgozó stratéga, kreatív, adatelemző, kutató és digitális marketing szakemberből áll. A hálózat része egy önálló, házon belüli kreatív stúdió Londonban és Hongkongban, amely világszerte kínál integrált tervezési és gyártási szolgáltatásokat. Ez a lépés megerősíti a Grayling elkötelezettségét a stratégiai és kreatív képességekbe történő befektetés iránt a hálózatán belül.

Az IGNITE CEE csapatot Lukasz Napora vezeti, aki az elmúlt öt évben a Grayling varsói irodájának kreatív igazgatója volt. Ez idő alatt olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Visa, BMW, TikTok, Primark, FREENOW, Tetra Pak és Nobu. A hub kreatív kapacitásának növelése és Napora támogatása érdekében a Grayling Jan Fraczekkel, mint vezető kreatívval erősíti a csapatot. Jan korábban a WebTalk és a Berry Kolektyw Kreatywny ügynökségeknél dolgozott, és jelentős kreatív tapasztalatot szerzett a CEE régióban olyan meghatározó kampányok során, mint például a Heinz, BNP Paribas, Triumph, Pudliszki és Tymbark projektjein.

Napora és Fraczek szorosan együttműködnek az IGNITE „power pairs” csapataival, amelyek mind a tíz CEE piacon – Bulgáriában, Csehországban, Horvátországban, Magyarországon, Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában és Ukrajnában is – adatelemzőkből és tervezési szakértőkből állnak.

„Az IGNITE első öt éve megerősítette a meggyőződésünket, hogy a kommunikációban a kreativitás iránti igény továbbra is növekszik. A kreativitás azonban önmagában nem elegendő; a Graylingnél nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy minden tevékenységet stratégiába ágyazzunk, és adatokat használjunk az insightok megszerzésére. Az IGNITE CEE létrehozása lehetővé teszi számunkra, hogy szakértelmünket kiterjesszük a régió több ügyfelére, és olyan kampányokat hozzunk létre, amelyek több közép-európai piacon is hatékonyan működnek” – mondta Lukasz Napora, a CEE hub kreatív igazgatója.

Az IGNITE CEE dedikált támogatást nyújt az ügynökség különböző csapatainak, beleértve a fogyasztói PR-en, vállalati kommunikáción, közéleti ügyeken és digitális marketingen dolgozó kollégáknak. A hub csapata a fogyasztói insightok feltárására, kommunikációs stratégiák kidolgozására, kreatív kampányok, élménykoncepciók, közösségi média kampányok és kreatív tartalmak fejlesztésére szakosodott.

Az indulás kapcsán Nathan Kemp, a Grayling innovációs vezetője így nyilatkozott: „Az IGNITE CEE hub elindítása megerősíti az ügynökség elkötelezettségét ügyfélajánlataink és szolgáltatásaink innovációja iránt Közép- és Kelet-Európa szívében. A Grayling csapatai a CEE régióban kiváló hírnevet építettek ki a közönségközpontú kreatív munka terén, és a stratégiai és kreatív tehetségekbe történő befektetés tovább növeli képességünket, hogy ezt helyi szinten is megvalósítsuk, miközben erősítjük az IGNITE Global ajánlatát is.”

A közösségi insightok feltárása és használata iránti elkötelezettségüket tovább hangsúlyozva az IGNITE nemrégiben elindította saját módszertanát és diagnosztikai eszközét, az Advantage Analytics-et. Ez az eszköz 360 fokos, adatvezérelt értékelést nyújt a márka vagy üzlet állapotáról, részletesen nyomon követve az előrehaladást az idő során. Az Advantage Analytics ötvözi a digitális adatokat, saját közösségi intelligenciát, ügyfél- és piaci adatokat, valamint mélyreható házon belüli szakértői elemzéseket, hogy átfogó teljesítménypontszámokat nyújtson az adott márka láthatóságáról, percepciójáról, politikai és érték-orientációjáról, digitális eszközei erejéről és ESG vizibilitásáról.

Az új hub vezetésével Lukasz Napora, korábbi kreatív igazgatót bízták meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...