A piacvezető IBUSZ a KRQ-t választotta ügynökségi partnerének az eddigi referenciái alapján. Tavaly az újdonságként bevezetett Salalah-t, Omán fehérhomokos tengerparti hoteljeit promózták, idén Görögország legnépszerűbb szigeteire és szárazföldi üdülőhelyeire indított charter járatokat népszerűsítik együtt.
A több mint 120 éves márkanévvel büszkélkedő IBUSZ évente közel 120 ezer utast szolgál ki országszerte, az utasaik átlagéletkora 39 év. A nyaralóprogramokon való részvétel átlagos díja pedig fejenként 260 és 350 ezer forint között van. A piacvezető utazási iroda évről évre megújítja kommunikációját, hogy ne csak a visszatérő vásárlókat, de újabb és újabb ügyfeleket is meg tudjon szólítani.
Az egyre összetettebb marketingkommunikációs kihívások miatt az IBUSZ felkérte a KRQ-t az eddigi referenciái alapján, hogy működjön közre egyes desztinációk még hatékonyabb népszerűsítése érdekében. Tavaly az újdonságnak számító ománi charterjáratok promóciójával kezdődött az együttműködés, idén a görögországi utazásokkal folytatódott.
„Nemrég újraindítottuk az IBUSZ Tik-Tok csatornáját is, ahol a Borat által inspirált műgörög, Stefanos próbálja különböző módszerekkel meggyőzni a magyar fiatalokat arról, hogy miért érdemes Görögországba utazni az IBUSZ charter járataival” – mondta Kufár Róbert, a KRQ alapító-tulajdonosa.
Az IBUSZ és a KRQ együttműködése kiterjed a kreatív koncepciók fejlesztésére, a content marketingre, a tartalomfejlesztésre, a digitális kampányokra, a PR-ra és a médiavásárlásra is.