- Hirdetés -

Kevesebb meccsel is nyerte a hetet az M4 Sport

|

A korábbihoz képest kisebb előnnyel, de a célcsoportok többségénél a mögöttünk álló héten is az M4 Sport számított piacvezetőnek.

Egy hete arról írtunk, hogy a labdarúgó Európa-bajnokság alapjaiban forgatta fel a nézettségi erőviszonyokat. Például a 18-49 éveseknél, teljes napon az M4 Sport 24,3 százalékkal, a második helyezett előtt 17 százalékpontos előnnyel nyerte a hetet.

A mögöttünk álló 26. héten némileg normalizálódott a helyzet, már nem volt minden este meccs, illetve hazai érdekeltségű mérkőzést sem adott az M4 Sport. Ettől függetlenül a főbb célcsoportoknál még így is heti listavezetőnek bizonyult a sportcsatorna. Legnagyobb előnyüket a 18-49 éveseknél, főműsoridőben hozták össze, ezen a téren az M4 Sport 14,8 százalékos heti share-t ért el, miközben az utánuk következő RTL 7,8 százalékot. Egyedül teljes lakosságnál és teljes napon nem nyert az M4 Sport, a 7,6 százalékos közönségarányukat ugyanis felülmúlta a TV2 10,3 százalékos share-je.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél főműsoridőben hasonlóan teljesített az RTL és a TV2, de az előbbi számai alakultak kicsivel jobban. A 18-49 éveseknél az RTL előnye 0,1 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 0,6 százalékpontot tett ki.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 26. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 14,9 12,3 14,8
RTL 9,1 9,1 7,8
TV2 8,5 12 7,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 26. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 9,2 7,6 8,6
TV2 8 10,3 7,7
RTL 6,1 5,8 5,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 20,6 22,4 20,3
RTL Magyarország 16,7 14,7 15,9
MTVA 13,5 15,6 12,1
AMC Networks 5,6 5,1 6,1
Paramount Global 2,6 2,3 3,3
Antenna Entertainment Group 3,2 2,9 3,0
Network4 3,5 5,2 2,4
Warner Bros.Discovery 2,7 3,1 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,8% / 13,7% (12,5% / 11,7%)
Tények Plusz – 10,2% / 8,7% (8,6% / 8%)
Szerencsekerék – 9,4% / 8,9% (8,9% / 8,9%)
Zsákbamacska – 7% / 6,5% (6,8% / 6,7%)

RTL
Híradó – 15,2% / 12,7% (13% / 10,6%)
Fókusz – 10,6% / 9,1% (7,4% / 6,4%)
A mi kis falunk – 11,6% / 10% (9,8% / 8,6%)
Drága örökösök – 6,9% / 6,2% (6,5% / 6,6%)

Főleg a hírműsorok share-jén látszik, hogy múlt héten már kevesebb meccs futott velük szemben. A Szerencsekerék, a Zsákbamacska és a Drága örökösök nem tudott különösebben profitálni ebből a helyzetből.

A hét legnézettebb műsora az Eb egy-egy mérkőzése volt. Nyilván azért már nem olyan extrém nézőszámmal, mint amit egy héttel korábban Skócia – Magyarország meccs esetében láthattunk. A mögöttünk álló héten a 18-49 és a 18-59 évesek körében az Anglia – Szlovénia összecsapás vonzotta a legtöbb nézőt: 365 ezret, illetve 515 ezret. A teljes lakosságnál pedig a Spanyolország – Grúza meccs érdekelte a legtöbb embert, a nézőszáma elérte a 836 ezret.

A TV2 legnézettebb heti tartalma a Tények volt. A 18-49 éveseknél a vasárnapi Tények (119 ezer néző), a 18-59 éveseknél (199 ezer néző) és a teljes lakosságnál (624 ezer néző) pedig a hétfői adás. Az RTL esetében a kereskedelmi célcsoportoknál A mi kis falunk vonzotta a legtöbb nézőt, a 18-49 évesek közül 125 ezer, a 18-59 éveseknél 209 ezer nézőt érdekelt a csütörtöki epizód. A teljes lakosságnál a hétfői RTL Híradó érte el a csatorna legmagasabb, 536 ezres nézettségét.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ANGLIA – SZLOVÉNIA MECCS M4 SPORT 515 411 29,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 239 092 18,9
A MI KIS FALUNK RTL 209 832 13,0
HÍRADÓ RTL 208 171 19,1
TÉNYEK TV2 199 498 18,3
FÓKUSZ RTL 170 879 13,4
SZERENCSEKERÉK TV2 167 804 11,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 149 212 12,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 140 010 7,6
A SZIKLA RTL 130 095 7,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SPANYOLORSZÁG – GRÚZIA MECCS M4 SPORT 836 310 23,5
TÉNYEK TV2 624 736 23,9
HÍRADÓ RTL 536 673 20,5
SZERENCSEKERÉK TV2 529 746 15,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 475 323 14,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 445 041 17,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 416 346 18,8
A MI KIS FALUNK RTL 396 457 11,2
FÓKUSZ RTL 359 519 11,9
TESTVÉREK TV2 351 135 18,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ANGLIA – SZLOVÉNIA MECCS M4 SPORT 365 659 31,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 159 645 19,4
A MI KIS FALUNK RTL 125 843 11,9
TÉNYEK TV2 119 578 12,5
HÍRADÓ RTL 113 006 16,1
SZERENCSEKERÉK TV2 102 210 10,9
GÓÓÓL! M4 SPORT 92 716 12,8
FÓKUSZ RTL 91 141 11,2
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 88 989 6,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 87 300 11,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...