- Hirdetés -

Szupersebességgel és nemzetközi nagyágyúkkal érkezik a Maxra az Olimpia

|

Nemzetközi szakértői csapat az Eurosport romániai stúdiójában, melynek magyar résztvevői Hosszú Katinka és Pásztory Dóra lesznek. A Maxon soha nem látott innovációknak köszönhetően még teljesebb lesz a sportélmény. Íme a legfontosabb infók a hamarosan kezdődő olimpiai játékok kapcsán.

12 év után először térnek vissza Európába az olimpiai játékok, ami az olimpiai szellem monumentális ünneplését jelenti majd. Nehéz olyan elismert sportolókból álló csapatot elképzelni, amely alkalmasabb lehetne arra, hogy Európa-szerte közvetítse a játékok izgalmait a rajongók számára.

A Warner Bros. Discovery (WBD) részeként első olimpiáját ünneplő Eurosport 47 piacon, 19 nyelven közvetíti majd a 2024-es párizsi olimpiai játékokat a Maxon, valamint televíziós közvetítések során a Eurosport csatornáin.

Az Eurosport a lokális piacokon található stúdiói mellett Párizs szívéből, az ikonikus nevezetességek mellől, lenyűgöző helyszínekről, valamint a WBD House hamisítatlan párizsi tetőtéri stúdiójából is tudósít majd. Közvetítése a valaha látott leglebilincselőbb olimpiát ígéri a Max felületein. A Max lesz lesz az egyedüli hely, ahol minden pillanatot élőben nézhet a közönség.

Scott Young, a WBD Sports Europe tartalomért, gyártásért és üzleti működésért felelős igazgatója elmondta: „Az olimpia otthonaként szolgáló és a legnagyobb történetmesélő gépezet révén működő Eurosport-csapat páratlan az olimpiával kapcsolatos szakértelem és tapasztalat területén. Európa legnagyobb olimpikonjaiból álló, több mint száz főt számláló, hihetetlen stábot hívtunk össze, hogy a 19 izgalmas versenynapon át elsőrangú betekintést, elemzést és szórakoztatást nyújtsanak a nézőknek. Saját személyes olimpiai tapasztalataikból merítve minden fontos pillanatot életre keltenek majd a kontinens több millió rajongója számára.

„A közönséget közelebb viszik az eseményekhez és a történetekhez, így a rajongóknak a Maxon a lehető legmagasabb szintű, kihagyhatatlan olimpiai élményekben lesz részük. Az új, alkalmazáson belüli fejlesztésekkel, testre szabható funkciókkal és izgalmas eredeti tartalmakkal megerősítve a Max lesz az egyedüli hely, ahol az olimpia minden egyes pillanata élvezhető lesz, és még nagyobb mértékű rajongást, szórakozást és szenvedélyt ösztönöznek majd, miközben minden eddiginél jobban lángra lobbantják az az olimpiai játékokat."

"Bonjour, Párizs!" - az Eurosport 2 élő műsort készít Romániában, amelyet egyidejűleg 5 országban közvetítenek

Az Eurosport az olimpiai jogok megszerzése óta először készít regionális műsort, amelyet naponta sugároznak Romániában, Magyarországon, Bulgáriában, Csehországban és Szlovákiában. A műsor - amelyet Romániában forgatnak és gyártanak - egyidejűleg kerül adásba az öt országban, és kiegészíti a programokat ezeken a területeken. A szurkolók a nemzetközi jelentőségű sportolókat az Eurosport 1-en, a regionális hősöket pedig az Eurosport 2-en láthatják majd. Emellett az olimpiai játékok minden élő pillanata elérhető lesz a Maxon.

A "Bonjour, Paris!" című regionális műsor az Eurosport 2-n lesz látható, és az olimpiai játékok minden napján információkat és elemzéseket nyújt a versenyekről és a sportolókról, neves tehetségek és olimpiai érmesek által. Az első adásra július 24-én kerül sor 14:30-as kezdettel, és az olimpiai játékok teljes időtartama alatt naponta reggel 8 órától lesz látható az Eurosport 2-n.

Éremgépek, inspiráló példaképek és sportcsillagok

Az elképesztő számú, összesen 43 aranyéremmel és 225 olimpiai szerepléssel büszkélkedő, kitüntetett szakértőkből álló Eurosport-csapat még jobban összekapcsolja a sportolók történeteit a rajongókkal azáltal, hogy egyedi, bennfentes nézőpontot mutat majd meg nekik, amelyet csak azok tudnak megosztani, akik átélték az egyedülálló olimpiai élményt.

A kiemelkedő szakértők széles körű listáján többek között a következők szerepelnek:

●Hosszú Katinka (úszás) - háromszoros olimpiai aranyérmes, egyszeres olimpiai ezüstérmes, 26-szoros világbajnok, 20-szoros világcsúcstartó. Ő volt az első úszó (férfi vagy nő), aki egyszerre mind az öt egyéni úszószámban világrekordot tartott. A magyar országos rekordok kétharmadát ő tartja. Hosszú a jelenlegi világcsúcstartó 100 méteres egyéni gyorsúszásban és 200 méteres egyéni gyorsúszásban (hosszú és rövid távon).

● Pásztory Dóra (úszás) - egyéni úszásra specializálódott. már visszavonult paralimpiai úszó, aki. Athénban és Sydneyben versenyzett, és 5 olimpiai érmet nyert - 2 aranyat, 2 ezüstöt és 1 bronzot. Egy arany- és egy bronzérmet nyert a 2002-es mar del platai világbajnokságon is.

● Fabian Hambüchen (Németország), a 2016-os riói olimpia aranyérmese, világbajnok tornász

● Arnaud Tournant (Franciaország), olimpiai aranyérmes és 14-szeres világbajnok pályakerékpáros

● Carolina Kluft (Svédország), a 2004-es athéni olimpia hétpróbázó bajnoka

● James Cracknell (Egyesült Királyság), kétszeres olimpiai bajnok és hétszeres világbajnok evezős

● Alain Bernard (Franciaország), kétszeres olimpiai bajnok és ötszörös világbajnok úszó

További sztárvendégei, többek között Catalina Ponor (Románia, torna), Jo Rowsell (Egyesült Királyság, kerékpározás) és Robert Korzeniowski (Lengyelország, atlétika) segítségével az Eurosport páratlan és felejthetetlen nézői élményt nyújt a rajongóknak a világ legnagyobb sporteseményéről. A teljes lista csatolva elérhető a sajtóközlemény mellékleteként.

A platform innovációk a lehető legmagasabb szintű nézői élményt teremtik meg

A Warner Bros. Discovery páratlanul magas számú, 3800 élő órát kínáló streamingplatformját, a Maxot szupersebességre kapcsolták, hogy a lehető legjobb minőségű videószolgáltatást nyújtsa amely bárhol elérhető lesz.

Ez magában foglalja az élő és megszakítás nélküli közvetítést minden egyes pillanatról, mind a 329 versenyt, a nyitó- és záróünnepséget HDR-ben az európai nézők számára, valamint a többnyelvű hangot, amely akár 20 nyelv kiválasztását is lehetővé teszi a felhasználók számára. Több mint 400 kommentátora révén, akik a legszenvedélyesebb és legértőbb kommentárokkal keltik életre a közvetítéseket, a Eurosport a játékok hangjává is válik,

A streamingfelhasználók több képernyőn keresztül élvezhetik az olimpiai élményt, így a rajongók otthon vagy útközben, a stadiontól az utcáig, tévén, mobilon vagy táblagépen keresztül is nézhetik az játékokat. Mind a 32 olimpiai sportágnak külön oldala lesz, és a Maxon a felhasználók adott eseményeket is hozzáadhatnak a saját lejátszási listájukhoz. A lejátszás közbeni felfedezési lehetőség biztosítja a felhasználók számára, hogy zökkenőmentesen váltsanak át az egyik élő eseményről a másikra, míg az aranyéremre figyelmeztető funkció a közelgő kihagyhatatlan pillanatokról tájékoztatja a felhasználókat.

15 sport esetében az innovatív idővonal-jelölő funkció azonosítja majd a kulcsfontosságú pillanatokat, ezáltal biztosítva, hogy még több rajongó lehessen tanúja az ikonikus sportpillanatoknak: így a webes és mobilalkalmazás felhasználói közvetlenül az adott időponthoz navigálhatnak. Mindemellett pedig a relaxáltabb élmény érdekében a Eurosport 1 és Eurosport 2 egyszerre történő közvetítései révén élő események, kiemelt pillanatok és további tartalmak szerkesztők által összeállított egyvelege lesz elérhető az alkalmazásokon belül.

A „Break Free” kampány a várost és bajnokait ünnepli

A Warner Bros. Discovery új „Break Free” marketingkampánya a Max népszerűsítését támogatja az olimpia időszaka alatt. Az Európa-szerte július 8-án induló új, 60 másodperces film Párizs játszóterének örömteli vibrálását ünnepli, emellett megmutatja, hogy a streamingfelhasználók szabadon kitörhetnek a megszokott keretek közül, és úgy élvezhetik az olimpiát, ahogyan csak szeretnék.

Az új partnerségek megmutatják a 12 év után először visszatérő európai játékok erejét

Most, amikor a Eurosport a „hazai játékokat" ünnepli, az Európából bekapcsolódó rajongók a 2012-es londoni játékok óta először élvezhetik főműsoridőben az olimpia legnagyszerűbb pillanatait. A hirdetők érdeklődése még soha nem volt ilyen erős, és a WBD rekordmennyiségű, több piacra kiterjedő szponzori megállapodást kötött olyan új és visszatérő prémium partnerekkel, mint a Bridgestone, a Samsung és az ADP.

A világ vezető közösségimédia-platformjaival, köztük a Snapchattel kötött új tartalmi partnerségek révén az olimpia új rajongókhoz is eljuthat a kulisszák mögötti exkluzív tartalmak segítségével; így bővülhet a játékok elérése, hogy mindenki élvezhesse az eseményeket. Franciaországban és az Egyesült Királyságban rajongók milliói nézhetik majd a platformon a játékok ideje alatt naponta egyszer jelentkező ingyenes műsort, amely a kihagyhatatlan, csodálatos, furcsa és vicces pillanatokat mutatja majd meg, és közelebb hozza a felhasználókat az olimpia showbiznisz-oldalához.

És ez még nem minden!

A Warner Bros. Discovery a párizsi játékok ideje alatt a nézők körében közkedvelt márkái és szellemi terméki teljes portfólióját is felhasználja új, platformokon átívelő tartalmak fejlesztésére. A Bolondos dallamok világának ikonikus figurái a különböző olimpiai sportágak veszélyei és buktatói mellett a sikerhez szükséges tökéletes teljesítményről is mesélnek a közönségnek az új, Looney Tunes: Sports Made Simple című edukációs filmekben.

Emellett az olimpiát felvezető időszakban bemutatkozó új, saját gyártású tartalmak is elérhetővé válnak, többek között a 4 August – An Olympic Odyssey (Augusztus 4. – Olimpiai odüsszeia). A Eurosport által gyártott dokumentumfilm, amelynek premierjére július 3-án kerül sor, a történelem során az ezen a napon bekövetkezett monumentális pillanatokat veszi górcső alá.

1936-ban Berlinben Jesse Owens megalázta Hitlert, 1948-ban Londonban Fanny Blankers-Koen lerombolta a nemekkel, korral és anyasággal kapcsolatos előítéleteket, 2012-ben Londonban pedig a Super Saturday a magasba röpítette a brit csapatot. A Eurosporton, a Maxen és a discovery+-on is elérhető 4 August – An Olympic Odyssey ezeket a pillanatokat világítja meg a rajongók számára.

A WarnerMedia és a Discovery összeolvadása előtti közvetített utolsó nyári olimpiai játékokat követően rekord született a 2020-as tokiói olimpiai közvetítés nézőszámaiban: több mint 175 millióan nézték az olimpiai közvetítését a televízióban és a digitális platformokon, azaz 13-szor annyian, mint a 2018-as pjongcsangi olimpia során. További közel 200 millió ember követte az olimpiát azokon a partner műsorszolgáltatókon keresztül, amelyekkel a Discovery allicenc-megállapodást kötött, köztük Európa-szerte 45 szabadon fogható nemzeti műsorszolgáltatóval.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...