Hazai és nemzetközi ügyfelekkel bővült a nemrég 4 PREXA díjat nyert Próbakő Kommunikáció portfóliója. Az ügynökség megbízást kapott a gyógyszeripar, a technológia és a kiberbiztonság területéről, valamint egy e-kereskedelmi projekt kommunikációs feladatait is rábízták.
Az új ügyfelek között szerepel a STADA nevű német gyógyszercég, amely corporate kommunikációs partnerként választotta a Próbakő Kommunikációt a magyar piacon. A megbízást meghívásos tender keretében nyerte el az ügynökség, amelynek célja a STADA helyi piaci jelenlétének erősítése és kommunikációs stratégiájának fejlesztése.
A felújított számítástechnikai eszközökkel foglalkozó, szlovákiai székhelyű Furbify megkereséses alapon bízta meg a Próbakőt a kategória népszerűsítésével és a magyar piacon az ismertségének növelésével. R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezetője, a Worldcom PR Group hálózat EMEA régiójának igazgatósági tagja kiemelte, hogy örül annak, hogy ezzel a munkával a fenntartható technológia elterjesztéséhez is hozzájárulhatnak.
A magyar tulajdonban lévő, kiberbiztonsággal foglalkozó Kvantphone Nagy-Britanniát célzó sajtóközlemény kiküldésével bízta meg az ügynökséget. A sikeres együttműködésben nagy szerepet játszott a Worldcom PR Group nemzetközi ügynökséghálózat, amely lehetővé tette a hatékony és széles körű kommunikációt a brit piacon.
Az Ecommerce Hungary az idén 20 éves E-kereskedelmi Konferencia sajtókommunikációját bízta a Próbakőre. Az projekt célja az volt, hogy a jubileumi rendezvény még nagyobb figyelmet kapjon, erősítse az e-kereskedelmi szektor jelenlétét és felhívja a figyelmet az innovációkra.
„Büszkék vagyunk rá, hogy újabb ügyfelek bízták ránk hazai vagy külpiaci kommunikációjuk megtervezését és kivitelezését. A technológia, az egészségügy, a cyber security és az e-kereskedelem mind gyorsan fejlődő, mindannyiunk jövője szempontjából meghatározó iparágak. Örülök neki, hogy szakértő kollégáimmal idehaza és a hálózatunknak köszönhetően a határokon túl is segíteni tudjuk ezek fejlődését” - mondta R. Nagy András. A Próbakő Kommunikáció ügyvezetője hozzátette azt is, hogy bár az ügyfelek újak, de az ügyféloldalon dolgozók nem teljesen. A mostani megkeresések egy része a Worldcom PR Group hálózatából érkezett, másik része pedig olyan régi ügyfelektől, akikkel korábbi munkahelyükön sikeres volt az együttműködés, és így ismét a Próbakővel szerettek volna dolgozni.