- Hirdetés -

Új előfizetéssel rukkolt elő a Yettel

|

Adatforradalmat hirdetett a Yettel: a hazai mobiltávközlés történetében először egy kizárólag digitálisan elérhető, hűségidő nélküli és korlátlan belföldi adatkeretet biztosító előfizetést vezet be Yepp néven, ami teljes mértékben a digitalizációra fókuszálva új szintre emeli a mobilszolgáltatásoknál eddig megismert ügyfélélményt.

Digitális előfizetéssel reformálja meg a Yettel a magyar mobilpiacot: személyes megjelenés nélkül, kizárólag applikáción folytatott ügyintézéssel juthatnak akár percek alatt új, működő előfizetéshez a hazai lakossági ügyfelek. A Yepp néven induló digitális tarifa a fintech- és streamingszolgálatásokhoz hasonló egyszerűséggel és rugalmassággal igény szerint bármikor aktiválható, szüneteltethető vagy megszüntethető, így szakít az immár több évtizedes „hűségidős” gyakorlattal, miközben a Yettel kiterjedt 4G- és folyamatosan bővülő 5G-hálózatán korlátlan belföldi adatmennyiséget és sebességet biztosít az ügyfeleknek. A bevezetés időszakában kedvezményesen, havi 5990 forintért érhető el az előfizetés.

Digitális előfizetés gyorsan, rugalmasan

Bankolás, ételrendelés, bevásárlás, filmnézés – egyre több szolgáltatás költözik a mobilokra, és a felhasználók egyre nagyobb hányada igényli, hogy a lehető legtöbb tevékenységet teljesen digitálisan, mobilon tudja intézni, üzletlátogatás vagy személyes ügyfélszolgálati kontaktus nélkül, kényelmesen, gyorsan és rugalmasan, bármikor. A Yettel a digitális ügyfélkiszolgálás fókuszát a Yettel alkalmazásra helyezi át, egyetlen alkalmazáson belül egyre több, az ügyfelek mindennapjait megkönnyítő funkció megjelenésével. A felhasználói igény pedig világosan látszik: az elmúlt évben 19%-kal nőtt az alkalmazás havi aktív felhasználóinak száma. Ennek a digitális transzformációnak a jegyében indult el a Yepp is.

„Egy alapvetően új szemléletet képviselő, digitális előfizetéssel forradalmasítjuk a telekommunikációs piacot. Célunk, hogy a lehető legnagyobb kényelmet és kiváló digitális élményt biztosítsuk ügyfeleinknek, hasonlóan, ahogy a fintech-megoldások új utat mutattak a bankszektorban. A Yepp mint műszaki megoldás a hazai fejlesztők kiváló tudását is bemutatja.” – mondta Igor Prerovsky, a Yettel Magyarország vezérigazgatója. „A Yepp most azt követően érkezik, hogy lezárult az ügyfélélményre kihegyezett, a valódi 5G-szolgáltatásra építő több mint 2 éves komplex hálózatmodernizációs projektünk egy jelentős szakasza” – tette hozzá.

A szolgáltató a közelmúltban egy több tízmilliárd forint beruházást igénylő, jelentős léptékű modernizációs projektben teljes körűen megújította mobilhálózatát, ami révén a korábbi 2-3-szorosára növelte az országos lefedettséggel rendelkező 4G-technológia kapacitását és lehetővé tette a legmodernebb 5G technológia bevezetését. Ennek elérhetősége folyamatosan bővül, mára országosan több, mint 900 bázisállomáson érhető el, döntő többségében az 5G képességeit leginkább biztosító 3600 MHz-es ún. C-sávban. Az 5G terjedése tette lehetővé olyan szolgáltatások bevezetését is, mint a vezetékes internet alternatíváját kínáló, mobilinternet-alapú otthoni és irodai internetszolgáltatás, az OtthonNet és IrodaNet, valamint a Yettel TV, amelyek közelmúltbéli indulása ellenére már országosan százezres nagyságrendű ügyfélbázist szolgálnak ki.

Adatforradalom mobilon – Mit kínál a Yepp?

A Yepp digitális előfizetés a Yettel alkalmazásban rendelhető meg. A gyors és egyszerű szerződési folyamat során választható klasszikus fizikai SIM-kártya, és amennyiben a szerződő ügyfél készüléke támogatja, azonnal használható e-SIM is, amely a vásárlási folyamat végén néhány lépésben azonnal telepíthető, és lényegében ugyanúgy működik, mint a hagyományos SIM, a gyakorlatban pedig percek alatt igénybe vehető és használható a szolgáltatás. Fizikai SIM-kártya esetén a kiszállítás ingyenes: Budapesten és 4 városban (Debrecen, Győr, Pécs, Szeged) a Wolt futárai akár egy órán belül házhoz viszik a kártyát, valamint országszerte MPL-kiszállítás is elérhető, amire 14:00 óra előtti rendelés esetén akár már a következő munkanapon sor kerülhet, de a kiszállítási napot az ügyfél is kiválaszthatja a vásárlás során felkínált opciók közül.

A Yepp a streamingszolgáltatásokhoz hasonlóan hűségidő nélkül vehető igénybe: a szerződés során megadott bankkártyáról havonta vonódik le a következő hónap díja, ám az előfizetés bármikor szüneteltethető és hat hónapon belül extra költség nélkül újraaktiválható, vagy éppen lemondható. A tarifa alapesetben korlátlan beföldi adatkeretet és havi 50 GB EU és 1-es díjzónás roaming adatot, valamint bejövő hívás- és SMS-fogadást tartalmaz.

A Yepp ügyfeleinek kimenő hanghívásért vagy SMS-küldésért csak akkor kell fizetniük, ha ilyen szolgáltatásra szükségük van: rugalmasan, akár havonta személyre szabhatják az előfizetésüket – azaz eldönthetik, hogy az éppen aktuális igényüknek megfelelően mennyi kimenő hívásra vagy SMS küldésre van éppen szükségük. Ehhez a Yettel appban extra perceket, SMS-t és roaming-adatot vásárolhatnak egyszeri és megújuló változatban, amelyek rugalmasan módosíthatók és lemondhatók, ahogy éppen szükség van rá: kimenő hanghívás esetén 50, 250 perces és korlátlan csomag, SMS-küldés esetén 50 db-os csomag. A Yepp ügyfelek a legtöbb, előfizetésükkel kapcsolatos ügyet digitálisan, a Yettel alkalmazásból indulva intézhetik: az extra szolgáltatások megrendelése és az elmentett bankkártyával történő, egyszerű fizetés, továbbá az ügyfélszolgálattal 0-24-ben elérhető chaten való kapcsolattartás is itt történik.

A Yepp most szeptember 30-ig bevezető áron, havi 5990 forintért vehető igénybe, ami szerződéskötéskor, majd a következő havi számlázási ciklus kezdetekor automatikusan levonódik a regisztrációkor megadott bankkártyáról, így a számlabefizetéssel nem kell külön foglalkozni. Amennyiben a szolgáltatást a havi számlázási ciklus közben függesztik fel, a szolgáltatás a ciklus végéig változatlan feltételekkel használható marad.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...