- Hirdetés -

Hatalmas tömeg lesz a Balatonnál

|

Tíz nappal a 42. Lidl Balaton-átúszás előtt meghaladta a 10 ezret a nevezők száma. A résztvevők biztonsága érdekében idén is létszámlimitet húztak a szervezők, a SUP-os induló helyek már mind elkeltek, és igyekeznie kell annak is, aki úszóként még szeretne jelentkezni a nyár legnépesebb szabadidős sportrendezvényére. A tervek szerint jövő szombaton, július 20-án lesz a verseny, ám az utolsó szót – mint minden alkalommal – ezúttal is az időjárás mondja majd ki!

Mintegy 1000 településről, 10 ezernél is többen jelentkeztek eddig a Balaton-átúszásra. Ahogy az elmúlt években már megszokhattuk, ezúttal is három lehetőség közül lehet választani: a legtöbben a klasszikus, 5,2 kilométeres távon próbálják ki magukat, vagyis Révfülöpről indulva átúsznak Balatonboglárra, akik ezt még soknak gondolják, indulhatnak a 2,6 kilométeres féltávon. Az úszás mellett évről-évre egyre többen jelentkeznek a Balaton-áthúzásra, vagyis SUP segítségével teljesítik az északi és déli part közötti 5200 métert. Akkora népszerűségnek örvend a SUP-ozás, hogy mostanra minden hely elfogyott, a továbbiakban már nincs lehetőség SUP-os nevezésre.

A kezdetek, vagyis 1979 óta összesen több mint 220 ezren úszták már át a Balatont. A résztvevők döntő többsége nem versenyként tekint erre az alkalomra, nem a többieket szeretné legyőzni, hanem az élmény miatt vág neki a távnak.

Az eddigi 10 ezer nevező között egyelőre többségben vannak a férfiak (60-40%), csaknem ezren 18 évnél is fiatalabbak, miközben kilencen 80 évnél idősebbek. Az egész Európában egyedülállónak számító nyíltvízi úszófesztivál természetesen vonzza a külföldieket is, az előnevezések alapján 43 országból érkeznek szabadidős sportolók.

„Bő egy héttel a 42. Lidl Balaton-átúszás rajtja előtt úgy látom, hogy elérjük majd a 12 ezres létszámlimitet, és ebben az esetben helyszíni nevezést már nem tudunk elfogadni. Bízunk benne, hogy a mostani jó idő kitart a jövő héten is, és akkor nagyon kellemes, már-már langyos vízben lehet úszni. Természetesen idén is a biztonság a legfontosabb, a végső döntést 18-án, csütörtökön, a meteorológusok iránymutatása alapján hozzuk meg” – mondta Kocsis Árpád, a szervező Budapest Sportiroda ügyvezetője.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy immár nyolcadik éve mi vagyunk ennek az ikonikus rendezvénynek a névadó szponzora. Az egészséges életmód támogatása nemzetközi és hazai fronton is kiemelten fontos vállalatunk számára. A tápanyagokban gazdag, egészségtudatos táplálkozás és a rendszeres testmozgás kéz a kézben járva támogatja testünk és lelkünk egészségét a mindennapokban. Ennek fontosságára szeretnénk felhívni mind vásárlóink, mind pedig kollégáink figyelmét a 42. Lidl Balaton-átúszáson is, ahol számos edukatív programmal várjuk az érdeklődőket. Nagy öröm számomra, hogy a vállalat dolgozói körében egyre népszerűbb ez a sportesemény, így idén már közel 100 fő áll rajthoz és vág neki a Balaton-átúszás, illetve Balaton-áthúzás valamelyik távjának” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc az esemény névadó szponzoraként rengeteg aktivitással és nyereményjátékokkal is készül a résztvevők és családjaik, illetve a rendezvényt a partról végigszurkoló érdeklődők számára. Az áruházlánc által a partra szervezett szabadidős programokon matricagyűjtési akció lesz, méghozzá 500 forintos ajándékutalványokért és extra meglepetésekért. A matricagyűjtő állomásokon a résztvevők számos aktivitáson tesztelhetik reflexeiket, fejthetnek kódot 20 ezer forintos ajándékutalványokért, kóstolhatnak smoothie-kat, összemérhetik erejüket lufifújásban, de a Lidl szülinapi kvízében próbára is tehetik tudásukat. A HR fotóponton pedig készíthetnek magukról a social mediára feltölthető képeket és GIF-eket, amelyeket e-mailben is elküldhetnek maguknak. A sportolás után megfáradt résztvevőket és kísérőiket a Várakozónában, árnyékos helyszínen DJ-vel, puffokkal, páraventillátorral és kivetítőkkel várják, ahol kipihenhetik fáradalmaikat.

Az idei Balaton-átúszás kiemelt társszponzora a Yettel. A mobilszolgáltató egész évben fejleszti a tó környéki hálózatát, a verseny idején pedig kiemelt mobilhálózati minőséget biztosít, hogy mindenki azonnal elérhesse szeretteit, amint teljesítette a versenytávot.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...