- Hirdetés -

Médiavezérek eredményekről, piacról és a jövőről – 2. rész

|

Bőven akad feladata a nagy médiacégek vezetőinek. A digitalizációval és az MI-gyorsvonattal is lépést kell tartani, miközben olyan médiatartalmakkal kell előrukkolni, amelyek hasznosak és relevánsak.

 

Optimista terv készül

Bihari Zsuzsanna, Village Media, ügyvezető

Integrált médiakampányok

A hiperlokális médiaportfóliónk által 2257 településre juttattuk el hirdetőink üzeneteit. Ötszáznyolcvan médiafelületen valamennyi médiatípust tartalmazó integrált médiakampányokat valósítottunk meg több mint háromszáz kiadóval, médiacentrummal szoros együttműködésben. A helyi híreket közlő sajtótermékek népszerűsége töretlen, havonta 2,33 millió példányban jutottak el olvasóikhoz e kiadványok. Szakmai konferenciák, sportesemények együttműködő partnerei voltunk, a podcastcsatornáink száma pedig 75-re bővült. A tavalyi nem csupán a számok tükrében, de érzetre is mozgalmas év volt.

Szerény növekedés

Üzleti eredményeink kiadói partnereink legnagyobb megelégedésére szolgáltak, csapatunk a kitűzött célokat maradék nélkül teljesítette, így szerény növekedéssel zárhattuk az évet.

További kiadókkal szerződünk

A felhasználók pontos definiálása elé újabb akadályokat gördít a nemzetközi jogalkotó, így még inkább felértékelődhet a Village médiaportfóliójának legfőbb haszonértéke: az országos lefedettség, a lakhely, valamint az olvasói szokások pontos meghatározásának képessége, és ezek a jövőben is jelentős üzleti eredményeket hozhatnak számunkra. Emellett fontos, hogy a médiapartnereink folyamatosan fejlesztik és bővítik a felületeiket, így a szinergiák és az erőforrásaik kiaknázásával értékesíthető hirdetési felületeink köre tovább bővül. A jövőben is további kiadókkal szerződünk, törekedve a teljes országos lefedettségünk tökéletesítésére, az elérhető legjobb tartalmakat és olvasótábort maga mögött tudható kiadók értékesítési képviseletére. Mindezek okán optimista üzleti terv készült 2024-re.

 

Nagyon grand cru év volt a tavalyi

Pavel Stanchev, TV2 Csoport, vezérigazgató

Erős javulás

Ha a borászok szóhasználatával szeretnék élni, akkor a TV2 Csoport számára 2023 egy „nagyon grand cru” év volt: a TV2 abszolút nézettségi fölénye jellemezte Magyarországon egész nap és főműsoridőben, minden fontos demográfiai csoportban. Ugyanez a helyzet csoportszinten is, továbbá bevétel- és profitnövekedés, erős javulás a szlovéniai működésünkben. A TV2 Play Zérót és a TV2 Play Prémiumot pedig sikeresen bevezettük a digitális piacon. Mindezeket az eredményeket egy gazdasági bizonytalansággal teli évben sikerült elérni.

Tovább növeljük

Arra számítok, hogy a csatornáink az idén is megerősítik kiváló teljesítményüket, csakúgy, mint a TV2-n futó kiemelt műsoraink. Továbbá, hogy megőrizzük a nyereségességi szintünket, emellett tovább növeljük és diverzifikáljuk a bevételeinket.

Ismét divatos

A legnagyobb kihívást az jelenti, hogy miként lehet kielégíteni a megnövekedett reklámigényeket. A televíziózás ismét divatos, és rengeteg a megrendelésünk, még nyáron is, ami atipikus. De a hirdetési díjak emelkedése és az általunk kínált nonspot jellegű megoldások segíthetnek.

 

Átlag fölött teljesítettünk

Guttengéber Csaba, Atmedia, ügyvezető igazgató

2023

A tavalyi izgalmakkal teli, kimagasló év volt az Atmedia számára. Mindhárom üzletágunk – tévé, online, rádió és a podcast is – a terveink és a piaci átlag fölött teljesített. Éves szinten sikerült szállítanunk a televíziós kampányokat, emellett bővült is a portfóliónk.

A labdarúgó-Eb és az olimpia is óriási siker

Az idei esztendő jól indult, minden területen növekedést várok. Annak a mértéket még korai megmondani, de talán egy két számjegyű várakozás ebben a pillanatban nem túlzás. A tévé árszínvonalát növelni tudtuk. Emellett az Eb és az olimpia is óriási siker. Tovább építjük az online portfóliónkat és a Podpadet, a rádiópiacon pedig most is tart a tavalyi növekedés dinamikája.

Van bőven feladat

Továbbra is kihívás az idősebb célcsoportok racionális, üzleti alapokon való elfogadtatása – lásd korfa, a televízió árszínvonalának további növelése a kereslet kielégítése, a tartalomgyártás megnövekedett költségei és a hatalmas reklámzaj csökkentése miatt. A költések szezonalitásának idei megborulása és a pontos költés-előrejelzések hiánya is nehézséget jelent. Feladatunk tehát az idén is akad bőven.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...