- Hirdetés -

Új terepen próbálkozik a Duna House Group

|

DH Energy néven indít új üzletágat a Duna House Group. A Budapesti Értéktőzsdén jelentette be az Európa 4 országában működő ingatlan, és pénzügyi termékeket közvetítő vállalat, hogy új leányvállalatával először Magyarországon lép be az energetika piacára, ahol elsősorban lakossági és kisvállalati ügyfelek számára kínál mostantól energiahatékonysági megoldásokat. A DH Energy már a hónapban induló Otthonfelújítási Programból is szeretné kivenni a részét, a közeljövőben pedig várhatóan a cégcsoport többi országában is elindítja szolgáltatását.

„A Duna House Group a nemzetközi terjeszkedés mellett szolgáltatáskörének bővítési lehetőségeit is folyamatosan vizsgálja. Az energiahatékonysági megoldások iránt régóta érdeklődünk, hiszen pontosan tisztában vagyunk a hazai helyzettel és látjuk benne az óriási fejlődési potenciált. Alapításunk óta víziónk az ingatlanokhoz kapcsolódó egyablakos szolgáltatási csomag folyamatos bővítése. Ennek megfelelően célunk, hogy országszerte, a közel 150 Duna House irodában külön dedikált szakemberek segítségével ügyfeleink igénybe tudják venni ingatlan és pénzügyi szolgáltatásaink mellett a DH Energy szolgáltatásait is.” – nyilatkozta a bejelentés kapcsán Guy Dymschiz, a Duna House Group társalapítója. „Magyarországon indítjuk a szolgáltatást, de célunk a nemzetközi bővítés, hiszen egész Európában jelentős növekedési potenciál van. Ezek között van a RepowerEU program, amely 300 milliárd eurós keretösszeggel támogatja az energiafüggetlenség növelését és az energiahatékonyság javítását, így kiváló időzítést biztosít a DH Energy Zrt. indításához és hosszú távú növekedési potenciált jelent a lakossági beruházásoknak Európa szerte. A cégcsoport eredményei mellett az üzleti modellnek köszönhetően a hálózat franchise partnerei is további bevételhez jutnak az új üzletág eredményéből.”

A most alapított DH Energy Zrt. vezetésével Deme Rolandot bízta meg a cégcsoport, aki 2005 óta tevékenykedik az energiaipar különféle szegmenseiben: közel 6 évet dolgozott energiakereskedelemben, ezt követően megalkotója, üzletág-, később ügyvezetője volt Magyarország egyik első virtuális erőművének, továbbá az elmúlt években számos innovatív energiamegoldás kialakításában vállalt aktív szerepet. A különböző pozíciókban eltöltött, közel húsz év alatt jelentős tapasztalatokat szerzett üzletágépítésben, valamint új termékek, szolgáltatások bevezetésében. Deme Roland a DH Energy Zrt. vezetése mellett 20%-os tulajdonrésszel is rendelkezik a részvénytársaságban, amelynek maradék 80%-át a Duna House cégcsoport birtokolja. A DH Energy Zrt. 3 fős igazgatóságának tagjai Deme Roland vezérigazgató mellett Guy Dymschiz, a DH Csoport társalapítója, vezérigazgatója, valamint Schilling Dániel, a cégcsoport pénzügyi igazgatója.

„A DH Csoport eddig is kiemelt figyelmet fordított a fenntarthatóságra, az energiahatékonyságra, valamint a megújuló energia termelésére. A vállalatcsoport jelentős ismeretekkel rendelkezik a hazai ingatlanok energetikai állapotáról, hiszen az Energetikai Tanúsítvány Kft. az elmúlt években többezer energetikai tanúsítvány kiállítását végezte el, így támogatva az ingatlantulajdonosokat az értékesítés előtt álló ingatlanok energetikai állapotának meghatározásában.” – mondta Deme Roland, a DH Energy Zrt. vezérigazgatója. „Az energetikai beruházások és korszerűsítések olyan életszínvonal-javulással járó, értéknövelő beruházások, melyek jelentős anyagi előnyt is biztosítanak a tudatos ingatlantulajdonosoknak. Folyamatosan kiépülő szakértőcsapataink részletesen tudják majd tájékoztatni ügyfeleinket a kapcsolódó lehetőségekről: a fűtési/hűtési/légkezelő rendszerek, valamint világítás korszerűsítése, illetve cseréje, az utólagos szigetelések elvégzése, a nyílászárók cseréje, vagy éppen a napelemek, napkollektorok vagy energiatárolók beépítése várhatóan több tízezer lakóépület megújulásán keresztül hatással lesz a teljes ingatlanállományra, amelyben a DH Energy is aktív szerepet kíván vállalni.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...