- Hirdetés -

Különleges minősítést kapott a BMW

|

A BMW Group az autógyártó vállalatok közül elsőként érdemelte ki a Car Connectivity Consortium (CCC) Digital Key minősítését.

A BMW Group a világ első autógyártó vállalata, amely a digitális járműhozzáférés terén kifejlesztett innovációjával kiérdemelte az autóipar és a felhasználói technológia iparágait egyesítő Car Connectivity Consortium (CCC) Digital Key minősítését. Az elismerés a nemzetközi szervezet stabil és átjárhatóságot biztosító járműhozzáférések terén meghatározott legszigorúbb szabványain alapul és ezáltal igazolja, hogy a BMW Digital Key okoskulcs mindezen követelményeknek maradéktalanul megfelel. A Car Connectivity Consortium (CCC) egy iparágakon átívelő szabványosítási szervezet, amely világszerte a járművek okoseszközökkel való összekapcsolhatóságának folyamatos továbbfejlesztését serkenti. A BMW Group 2017 óta a konzorcium tagja, amelynek égisze alatt konzorciumon belüli partnereivel a kezdetektől fogva vezeti az iparágakon átívelő technológiák és biztonsági szabványok kifejlesztését, illetve továbbgondolását. A számos autóipari vállalat mellett a konzorciumnak a legfontosabb okostelefongyártó vállalatok, az elsőszámú autóipari beszállítók, a félvezetőgyártók és a biztonsági termékek beszállítói is tagjai.

„Az okoskulcs-megoldások minősítése a jármű és az okoseszköz ökoszisztémájának minden pontján elengedhetetlen, hiszen a felhasználókat és az iparág egészét tekintve is az elfogadás és a bizalom kiépítésén dolgozunk” – fogalmazott Alysia Johnson, a Car Connectivity Consortium (CCC) elnöke. „A minősítési program decemberi elindítása óta minden tagunk segített e cél elérésében, és büszkék vagyunk arra, hogy a BMW az első olyan autógyártó, amely megkapta a CCC Digital Key minősítést” – tette hozzá.

„Ügyfeleinknek a lehető legjobb abszolút élményt szeretnénk kínálni, ezen élménynek pedig az innovatív, kényelmes járműhozzáférés is szerves része. A tény, hogy okoskulcsunk elsőként érdemelte ki a CCC Digital Key minősítését, az e téren betöltött iránymutató szerepünket nyomatékosítja” – mondta Kai Barbehön, a BMW Group központi vezérlőegység-fejlesztésért, fizikai járműhálózatért és energiaellátásért felelős részlegének vezetője. „Nagyon várjuk a CCC oldalán kiépített együttműködés folytatását, a CCC Digital Key minősítést kiérdemelt okoskulcs-technológiánkra pedig jelenlegi és jövőbeni járműplatformjaink szerves részeként tekintünk” – tette hozzá.

Az okoskulcs bevezetésével és az újabbnál újabb innovációk világpremierjével a BMW Group iránymutató szerepet tölt be

Autógyártóként a BMW Group nem csupán elsőként érdemelte ki az okoskulcs-technológia innovációit elismerő minősítést, de a digitális járműhozzáférés bevezetése és alkalmazása terén is iránymutató. A müncheni központú vállalatcsoport ügyfelei 2018 óta nyithatják ki, indíthatják el és zárhatják le autójukat a kényelmes BMW Digital Key okoskulcs innovációjával. 2021-ben a BMW iX világpremierjével és a vele párhuzamosan bemutatott BMW Digital Key Plus okoskulccsal a jövőbe mutató járműhozzáférés ultraszélessávú technológiája (UWB – Ultra-Wideband) is debütált. A BMW Digital Key Plus okoskulcs újabb funkciókat, még nagyobb biztonságot és még kényelmesebb használhatóságot garantál, hiszen az ügyfeleknek az autó kinyitásához, elindításához és lezárásához már elő sem kell venniük okostelefonjukat. A technológia már a BMW kompakt kategóriájába és a MINI új modellcsaládjába is megérkezett. A BMW Group okoskulcsai ráadásul barátokkal és családtagokkal is kényelmesen megoszthatók. Az UWB-alapú digitális járműhozzáférés specifikációját a BMW Group és partnerei közösen dolgozták ki, a Car Connectivity Consortium (CCC) keretében globális szabványként hozva létre az autóipar számára. A BMW Group célja, hogy a jövőben is a digitális járműhozzáférés meghatározó iránymutatója legyen és ezen a területen is innovatív szereplőként álmodja valóra ügyfelei abszolút élményét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...