- Hirdetés -

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

|

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen.

Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a jól megszokott kerékvágásba a nézettségi verseny. Az első „Eb mentes” héten ebből a TV2 jött ki jobban, minden fontos bontásban nyerték a hetet. Igaz, ez a főműsoridőben és a két kereskedelmi célcsoportnál csak kevésen múlt. A 18-49 éveseknél 0,3 százalékponttal, a 18-59 éveseknél pedig mindössze 0,1 százalékkal végeztek az RTL előtt.

A teljes portfóliókat nézve a TV2 Csoport nyerte a 29. hetet. Itt is a két említett célcsoportnál volt a legkisebb különbség a TV2 Csoport és az RTL Magyarország között. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,1 százalékpontnyi, a 18-59 éveseknél 0,7 százalékpontnyi előnnyel nyert a TV2 Csoport.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,2 13,6 9,4
RTL 10,1 10,2 9,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,4 10,8 7,9
RTL 6,3 6,2 5,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 23,7 21,8
RTL Magyarország 17,7 15,9 17,1
MTVA 6,3 10,4 5,2
AMC Networks 6,3 5,4 6,3
Network4 3,6 5,2 2,5
Antenna Entertainment Group 3,5 3,0 3,5
Warner Bros.Discovery 3,1 3,6 3,1
Paramount Global 2,6 2,2 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15% / 13,6% (16,5% / 15,2%)
Tények Plusz – 11,6% / 9,7% (11,9% / 10,2%)
Szerencsekerék – 11,1% / 10,5% (10,7% / 9,8%)
Zsákbamacska – 9,7% / 9,8% (7,7% / 7,3%)

RTL
Híradó – 17% / 14,5% (16,2% / 13,6%)
Fókusz – 10,8% / 9,3% (10,8% / 9%)
A mi kis falunk – 11,7% / 11,2% (9,9% / 9%)
Drága örökösök – 6,7% / 6,6% (6,2% / 5,9%)

A hírműsorok versenyében – a kereskedelmi célcsoportnál – az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. A Tények Plusz vs. Fókusz összevetésben nagyon szoros volt a verseny, ahogy a Szerencsekerék és A mi kis falunk között is.

Jellemzően a Magyar Nagydíj számít az év legnézettebb Forma-1 futamának. Így nem meglepő, hogy múlt héten a 18-49 és a 18-59 éveseknél is ez bizonyult a legnézettebbnek. A 18-49 évesek közül 214 ezer, a 18-59 évesek köréből 319 ezer nézőt vonzott a verseny. A teljes lakosságnál elért 610 ezres nézettségével is csak éppen lemaradt az első helyről a futam.

Múlt héten a TV2 legnézettebb műsorának a Tények számított. A 18-49 éveseknél a keddi adás 136 ezer nézővel, a 18-59 éveseknél a hétfői adás 204 ezres nézettséggel, a teljes lakosságnál pedig a szerdai Tények végzett az élen, 612 ezer nézővel.

Az RTL esetében is az esti hírműsor bizonyult a csatorna legnézettebb tartalmának, de náluk ez fixen minden korosztálynál a vasárnapi RTL Híradó volt. A 18-49 éveseknél 148 ezer, a 18-59 éveseknél 241 ezer, a teljes lakosságnál 525 ezer nézője volt a hírműsornak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 319 132 24,0
HÍRADÓ RTL 241 983 18,2
A MI KIS FALUNK RTL 204 826 12,7
TÉNYEK TV2 204 810 17,4
SZERENCSEKERÉK TV2 175 206 11,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 174 595 13,4
FORMA-1 IDŐMÉRŐ EDZÉS M4 SPORT 170 457 15,7
ZSÁKBAMACSKA TV2 146 515 10,4
FÓKUSZ RTL 145 755 11,1
ŰRVIHAR RTL 144 711 8,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 612 515 24,1
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 610 394 23,3
HÍRADÓ RTL 525 491 18,5
SZERENCSEKERÉK TV2 508 260 15,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 491 159 16,9
A HÁROM NŐVÉR TV2 414 086 18,4
TESTVÉREK TV2 379 046 18,9
TÉNYEK KÜLÖNKIADÁS TV2 371 383 13,7
A MI KIS FALUNK RTL 358 686 10,6
FÓKUSZ RTL 345 816 11,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 214 199 23,5
HÍRADÓ RTL 148 002 16,6
TÉNYEK TV2 136 592 17,4
A MI KIS FALUNK RTL 125 498 11,7
FORMA-1 IDŐMÉRÖ EDZÉS M4 SPORT 113 916 15,8
SZERENCSEKERÉK TV2 111 344 11,3
ZSÁKBAMACSKA TV2 102 534 10,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 95 784 11,3
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 92 646 8,9
ŰRVIHAR RTL 84 719 7,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Tovább nőtt a topvezetők aránya a digitális TOP50-ben

Az idén is helycsere történt a digitális szakembereket összegyűjtő rangsorunk élén. Bán Zoltán Net Média Zrt.-vezérigazgató – a tavalyi listavezető – a második helyen végzett, a partizános Gulyás Márton pedig a harmadikról az elsőre...

Összefogott a SkyShowtime és a Magyar Telekom

Európa legújabb streaming-szolgáltatója, a SkyShowtime tovább bővíti szolgáltatás-kínálatát és szórakoztató tartalmai elérhetőségét: az első magyarországi együttműködése keretében egyesíti erőit a Magyar Telekommal, az ország vezető távközlési szolgáltatójával.Először lesz elérhető a SkyShowtime hazánkban TV előfizetéssel...

Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból

A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Az úttörő megoldás nyomán - amelynek előképét tavaly Budapesten alkották meg - Európa fővárosainak sokszínű, mégis összecsengő...

Látványos 3D-kampánnyal erősít a Red Bull

Még megtekinthető a XIX. kerületben az a térhatású digitális plakát, amely a Red Bull Winter Edition idei Jeges áfonya & Vanília termékét hirdeti. Az energiaitalgyártó Magyarországon először jelentkezik nagyszabású, addicionális és innovatív digitális citylight...

Komoly elismerést kapott a K&H jövő gyógyítói díj

A kommunikációs szakma is elismerte a K&H jövő gyógyítói díjat, amely most bronz díjat nyert a Prizma Kreatív PR verseny CSR megoldások kategóriájában. A tavaly indult kezdeményezés célja, hogy elismerje a szívvel-lélekkel gyógyító és...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új árstruktúrát vezetett be a GLS

A GLS Hungary 2024. november 20-tól új árstruktúrát vezetett be az ecsomag.hu platformon, amelynek keretében már külön díjszabást kínál a GLS Automatából GLS Automatába történő csomagfeladásokra is. A szolgáltatás a korábbi árakhoz képest akár...

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...