- Hirdetés -

Új lehetőségeket kínál a hvg360

|

Új, prémium hírlevél-szolgáltatást indított a hvg360, kezdetben tízféle hírlevél közül választhatnak az olvasók. Külső partnerekkel és a szerkesztőség szakértő újságíróival arra vállalkoznak, hogy előre jelezzék azokat a folyamatokat, amelyek meghatározzák a világ és a gazdaság alakulását. A szolgáltatás a hvg360 előfizetői számára 2024 szeptember végéig díjmentes.

Az idén 45 éves HVG új digitális termékkel jelentkezett: 2024 júliusában elindult a kiadó hvg360 Prémium Hírlevelek szolgáltatása. A heti, kétheti, havi rendszerességgel vagy „évadokkal” jelentkező hírlevelek a prémium tartalmak legjavát adják, egy-egy téma mélyebb áttekintését, átfogó értelmezését kínálják az olvasóknak, többek között az üzlet, a jog és a menedzsment területén. A gazdasági témákon túl a világpolitika legizgalmasabb háttértörténeteiről is feldolgozzák, de foglalkoznak meghökkentő adatokkal és a külföldi sajtó legizgalmasabb cikkeivel is.

„Ritkán bontjuk ki lapunk nevét: heti világgazdaság. Pedig, ha volna három kulcsszó, amit most induló prémium hírleveleinkről mondani akarunk, megegyezne ezekkel. Heti rendszerességgel segítünk majd megérteni a gazdaság összefüggéseit olyan perspektívákat nyújtva, hogy valóban globális képet adjunk olvasóinknak. Az ajánlatunk, hogy lehámozzuk a hírekről a zajt, lenyessük a villogást, azt kínáljuk külső partnereinkkel közösen, ami a HVG lényege, amire a szerkesztőségünk alapul. Ebben a sokszoros turbulenciában, amiben élünk, a tisztánlátás hatalmas érték. Mi ezt igyekszünk szolgálni. Büszkék vagyunk, hogy ebben világhírű partnerekre találtunk, akik hol hátteret adnak, hol provokatív gondolatébresztőt tesznek majd közzé felületünkön” – mondta az indulásról Gergely Márton, a HVG főszerkesztője.

Az induló kínálatban tízféle tematika közül választhatnak az olvasók. A külsős partnerek bevonásával készülő hírlevelek mellett a szerkesztőség szakértő újságírói is jelentkeznek rendszeresen speciális témákkal; de lesznek a HVG Könyvek támogatásával készülő sorozatok is, amik olyan izgalmas témákat dolgoznak fel, amivel jobban szervezhetjük az életünket, sikeresebb döntéseket hozhatunk vagy jobb vezetővé válhatunk.

A hvg360 Prémium Hírlevelek kínálata rugalmasan változik majd, a kezdő 10 hírlevél szerzői: Bábel Vilmos, Mudra Márton István, Nagy Gábor, Németh András és Sztojcsev Iván, szerkesztői Csatlós Hanna és Balkányi Nóra. Külső partnerek: Boston Consulting Group, Concorde Csoport, HOLD Alapkezelő, KPMG és a PWC. A hvg360 előfizetői számára a prémium hírlevelek 2024 szeptember végéig díjmentesen elérhetők.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...