Júliustól megújult az OMV VIVA gasztronómiai kínálata: Bicsár Attila, a Sauska 48 kreatív séfje két nyárias ízvilágú szendviccsel rukkolt elő. A Gyömbéres-barackos csirke szendvics és a Grillpadlizsános kapros-fetakrémes ciabatta érkezése mellett a közönségkedvenc Vivafan szendvicset is átalakították. A nyári italkínálatban pedig klasszikus olasz Affogatot, Espresso Tonicot és ízesített VIVA jegeskávékat kóstolhatunk meg.
Mostantól megújult gasztronómiai kínálat várja az OMV VIVA töltőállomások látogatóit: három új gourmet szendvics mellett szezonális jegeskávék is elérhetők júliustól. A debütáló Gourmet Selection szendvicseket Bicsár Attila, a Michelin Guide és a Dining Guide által ajánlott Sauska 48 kreatív séfje tervezte.
Bicsár Attila egy frissítő ízvilágú húsos és vegetáriánus szendvicset tervezett. A Gyömbéres-barackos csirke szendvicsben egy klasszikus olasz schiacciatát kennek meg gyömbéres-barackos majonézzel, amire feltétként felváltva sült csirkemell szeletet és csirkemell sonkát tesznek, majd fodros salátával ízesítik. A húsmentes szendvicsnél pedig egy Provance-i ciabattaba kerül a kapris-kapros fetasajtkrém, amit sült padlizsán, paradicsom, fodros saláta és vegán padlizsánkrém tesz teljessé. Szintén újdonságként került a töltőállomásokra a Gourmet Vivafan szendvics olívás cipóval, Serrano sonkával és bivalymozzarellával.
„A gasztronómiai szempontból „zászlóshajónak” számító Vivafan szendvics már évek óta a fogyasztóink nagy kedvence, klasszikus, egyszerű, mégis ízletes alapanyagokból készült. Most hasonlóan Bicsár Attila prémium szendvicseihez, a Vivafan is kapott egy gourmet csavart – bízunk benne, hogy így még szívesebben próbálják ki a töltőállomásainkra látogatók. A Gourmet Selectionnel a többi termékünkhöz hasonlóan az a célunk, hogy olyan ízletes, változatos és minőségi termékeket kínáljunk, amelyek útközben is könnyen fogyaszthatóak” – mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.
A Gourmet Selection már 2018 óta az OMV VIVA állandó portfoliójának része, ezalatt több mint 30 prémium szendvicset és salátát mutattak be, valamint több mint 1 millió terméket értékesítettek a hálózatban. Az elmúlt évek legsikeresebb terméke Michelisz Norbert autóversenyző Mediterrán szendvicse volt, amely a pozitív fogyasztói visszajelzésekre reagálva az állandó kínálat részévé vált a Cézár- és Caprese saláta mellett.
Az ételek mellett a nyári italkínálat is megújult: a szezonális termékek között megtalálhatjuk az elmúlt években rendkívül felkapott Espresso Tonicot (E.T.), az igény szerint ízesíthető VIVA jegeskávét és a nagyobb forgalmú autópályás töltőállomásokon a VIVA Affogatot. Ez utóbbi az olasz kávékultúra egyik legtökéletesebb és egyben legegyszerűbb kávéja, ahol egy gombóc jéghideg vaníliafagylaltra öntenek espressot. A VIVA Affogato egyaránt megállja a helyét frissítő italként vagy ebéd utáni desszertként is.